Δημοσιογράφου ΘΠΕ
Αυτή τη στιγμή σε αρκετά τζαμιά τόσο της Ξάνθης όσο και της Κομοτηνή υπάρχουν Ιμάμηδες που έχουν διοριστεί από τις νόμιμες Μουφτείες των δύο νομών, ανήκουν δηλαδή στο ελληνικό δημόσιο και πληρώνονται από το ελληνικό κράτος όπως ακριβώς πληρώνονται και οι νόμιμοι, οι διορισμένοι Μουφτήδες κι άρα δε μπορούν να κρύψουν ούτε μισό ευρώ από τον μισθό τους και ασφαλώς φορολογούνται κανονικά όπως όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι.
Στο νομό Ξάνθης όμως, κυρίως λόγω της αδιαφορίας του προηγούμενου Μουφτή μάλλον, οι Ιμάμηδες πολλών οικισμών υπάγονται στην ομάδα του αυτοαποκαλούμενου ‘εκλεγμένου’ Μουφτή Ξάνθης ΜΕΤΕ. Είναι Ιμάμηδες μη αναγνωρισμένοι και φυσικά μη διορισμένοι από την ελληνική πολιτεία. Και το ερωτήματα είναι απλά και ξεκάθαρα.
Από που πληρώνονται αυτοί οι άνθρωποι μιας και δεν τους πληρώνει το ελληνικό δημόσιο; Εμφανίζεται στην φορολογική τους δήλωση ο μισθός που λαμβάνουν; Οι ιμάμηδες που παίρνουν επιπλέον μισθό κι από τους κατοίκους του οικισμού όπου εργάζονται δίνουν κάποια απόδειξη για τα χρήματα που παίρνουν; Τα δηλώνουν στη φορολογική τους δήλωση;
Εγώ επί τουλάχιστον 7 χρόνια, μέχρι δηλαδή να μετακομίσω στην πόλη, πλήρωνα στο χωριό μου Ιμάμη αλλά δεν έλαβα ποτέ καμία απόδειξη όπως καμία απόδειξη δεν έλαβε και κανένας άλλος συγχωριανός μου. Όλο το χωριό μάζευε κάθε μήνα 700 ευρώ για τον μισθό του Ιμάμη, ένας μισθός μαύρος και αδήλωτος φυσικά.
Όλα αυτά δεν τα αναφέρω δημόσια για πρώτη φορά, τα έχω ξαναγράψει αλλά δεν είδα το παραμικρό ενδιαφέρον από τις αρμόδιες αρχές. Ούτε μια έρευνα βρε αδελφέ, τίποτα απολύτως. Λες και είναι όλα νόμιμα και φυσιολογικά. Χότζας που λαμβάνει τουλάχιστον 2 χιλιάρικα τον μήνα (προφανώς αδήλωτα) είναι δικαιούχος ΚΕΑ κι εγώ που ζω με ένα αναπηρικό επίδομα 697 ευρώ το μήνα δε δικαιούμαι την λεγόμενη κάρτα σίτισης. Μιλάμε για απόλυτη Δημοκρατία δηλαδή.
Για δωρεές υπάρχουν λεφτά αλλά για την εφορία όχι
Για μεγάλο χρονικό διάστημα όμως δε μας έπιανε τα βράδια ύπνος από την αγωνία μας για το αν ο ΜΕΤΕ θα βρει τα χρήματα να πληρώσει την εφορία. Πολύ περίεργο όμως να δυσκολεύεται τόσο πολύ ο άνθρωπος. Κάτοικοι συγκεκριμένου οικισμού πριν από μερικά χρόνια,, μου έλεγαν όλο καμάρι πως ο ΜΕΤΕ έκανε μια δωρεά για το τζαμί που την περίοδο εκείνη έκτιζαν στο χωριό τους. Πως γίνεται ένας άνθρωπος να μπορεί να κάνει δωρεές αλλά να μη μπορεί να πληρώσει την εφορία; Εκτός αν τα χρήματα της δωρεάς δεν ήταν δικά του όποτε θα πρέπει να μας πει που τα βρήκε. Φυσικά δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να μην έγινε καμιά δωρεά και να μου είπαν ψέματα οι κάτοικοι του συγκεκριμένου οικισμού, όλα είναι πιθανά στην Ελλάδα.
Να τελειώνουμε με τον μύθο της εκλογής των Μουφτήδων
Αρκετοί συμπολίτες μας μουσουλμάνοι, με όχι και πολύ ευγενικό τρόπο που λένε πως “ο ΜΕΤΕ είναι ο Μουφτής τους και η εκλογή του έγινε από τους ίδιους τους μουσουλμάνους”. ΟΚ. Καμία αντίρρηση, μαζί σας. Φέρτε μου τα πρακτικά, τα σχετικά έγγραφα, πότε και που στήθηκαν κάλπες, πόσοι μουσουλμάνοι ψήφισαν και πόσες ψήφους έλαβε ο κάθε Υποψήφιος Μουφτής κι όλα αυτά με σφραγίδα της ελληνικής πολιτείας και σας υπόσχομαι να τρέξω αμέσως να φωτογραφηθώ κι εγώ στο πλάι του ΜΕΤΕ.
Αν και τα έχω ξαναπεί, θα το επαναλάβω για να το μάθει όλη οι Ελλάδα. Η δήθεν εκλογή των Μουφτήδων της Θράκης έγινε ανήμερα του Μπαϊράμ στα τζαμιά κατά την διάρκεια της ειδικής πρωινής προσευχής που γίνεται μόνο εκείνη τη μέρα. Επέλεξαν δηλαδή μια μέρα που ήξεραν πως θα είναι γεμάτα όλα τα τζαμιά γιατί ήξεραν πως μόνοι τους δε μπορούν να συγκεντρώσουν τόσο κόσμο.
Έγινε και στο τζαμί του δικού μου χωριού ψηφοφορία με ανάταση του χεριού. Κάπου 65 άτομα μέσα στο τζαμί εκ των οποίων λιγότεροι από 10 σήκωσαν το χέρι τους για να ψηφίσουν τον έναν Υποψήφιο Μουφτή και καμία 5 άτομα σήκωσαν το χέρι τους για να ψηφίσουν τον άλλον Υποψήφιο Μουφτή. Ήμουν εκεί, τα είδα όλα αυτά, δε μου τα μετέφεραν τρίτοι.
Μπορεί να μας πει κανείς ποιό ακριβώς είναι το αποτέλεσμα που γράφτηκε για το συγκεκριμένο τζαμί; Φυσικά όχι, δεν υπάρχουν αποτελέσματα ή και να υπάρχουν δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Όλα αυτά τα αναφέρω για να γνωρίζουν οι πάντες τι εννοούμε όταν μιλάμε για “εκλεγμένους” Μουφτήδες. Να ξέρουν οι πολίτες γιατί οι πολιτικοί τα ξέρουν καλύτερα από μένα κι ας μη μιλάνε, θυσιάζονται για την καρέκλα οι άνθρωποι.