Το φαινόμενο Crowdism – Πώς μια μικρή ομάδα ανθρώπων καθοδηγεί τις μάζες και… «δημιουργεί» τα γεγονότα!

- Advertisement -

Στην εποχή μας βλέπουμε τον κόσμο να είναι «ενωμένος» ή καλύτερα δικτυωμένος μέσα από συγκεντρωτικά μέσα ενημέρωσης, με τα οποία παράγεται από κάποιους αυτό που θα γίνει γνωστό ως επίσημη «αλήθεια» και στη συνέχεια θα διανεμηθεί σχεδόν αμέσως, σε όλο τον κόσμο. Οι μάζες, που έχουν μάθει να ζητούν απόλυτες «αλήθειες» που θα ρυθμίζουν την ζωή τους, ώστε αυτοί να μην πολυκουράζουν το μυαλό τους, διαδίδουν αμέσως αυτή την «αλήθεια» όπως την μεταδίδουν τα «επίσημα» μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Το αποτέλεσμα είναι μια μικρή ομάδα ανθρώπων να δημιουργεί τον τρόπο που αντιλαμβάνεται ο πολύς κόσμος τα γεγονότα. Ο κόσμος θα αντιληφθεί τα γεγονότα έτσι όπως περιγράφονται και μεταδίδονται από αυτή την κεντρική πηγή. Σε ένα τέτοιο κλίμα, εάν κάποιος αντιληφθεί την πραγματικότητα διαφορετικά και συνειδητοποιήσει ότι υπάρχουν λάθη στην «επίσημη» αλήθεια, θα μπει στο περιθώριο, θα του κολλήσουν μια ταμπέλα, θα χάσει φίλους ή και εργασία, θα αισθανθεί άσχημα και ίσως στο τέλος κάτω από το βάρος μιας αυξανόμενης πίεσης, να αναθεωρήσει την στάση του γιατί αυτή «δεν τον ωφελεί».

Ο όχλος θέλει ένα σύντομο και εύπεπτο κατάλογο «καλών/κακών». Και αυτήν την ανάγκη του σήμερα την καλύπτουν κυρίως τα media. Τα media είναι εκεί για να του πουν ποιοι δικτάτορες είναι καλοί και ποιοι κακοί. Ποια βία είναι καλή και ποια κακή. Ποια προϊόντα είναι καλά και ποια κακά. Ποια γνώμη είναι κακή και ποια κακή. Ποιο πρόσωπο είναι καλό και ποιο κακό. Θα του πουν πως το να είσαι «προοδευτικός» είναι καλό, ενώ το να μην είσαι είναι κακό. Και το κυριότερο: πως το να φρονείς διαφορετικά από τους πολλούς είναι εξάπαντος «κακό». Εσύ βεβαίως, δεν θέλεις να είσαι με τους «κακούς». Στην τελική, ποιος δεν θέλει να είναι «καλός»; Οι περισσότεροι άνθρωποι ζουν σε μικρόκοσμους, επικεντρώνονται γύρω από την οικογένεια και τους φίλους και την τοπική κοινωνία και δεν θέλουν τίποτα περισσότερο από αυτό. Νιώθουν καλύτερα όταν πηγαίνουν με το ρεύμα. Νιώθουν μια ασφάλεια όταν έχουν ζωή που είναι ενταγμένη στα κοινωνικά απόλυτα.

Το φαινόμενο Crowdism

Το Crowdism, προέρχεται από την λέξη πλήθος (crowd). Τα άτομα που ασπάζονται το Crowdism ζητούν να απελευθερωθούν από τις συνέπειες των πράξεών τους και να ενταχθούν σε πολυπληθείς απρόσωπες ομάδες ως ένα είδος αλληλοβοηθητικής κοινωνίας που θα επιτίθεται σε όποιον δεν συμφωνεί μαζί τους. Αυτό δημιουργεί ένα μυαλό «κυψέλης» που μεγαλώνει και φουσκώνει όπως μια χιονοστιβάδα και σύντομα δημιουργεί ένα μονολιθικό, παρανοϊκό ουτοπικό groupthink. Αν κάποιο από τα μέλη του πλήθους αρχίζει να ξεχωρίζει ή να αμφιβάλει για τις δραστηριότητες ή τις προθέσεις του πλήθους, το πλήθος κατακερματίζεται και χάνει την δύναμή του. Αυτό που κάνει τα πλήθη ισχυρά είναι η ανικανότητα των μελών τους να επικρίνουν ή να προτείνουν κάποιον στόχο που ενώνει τους ανθρώπους, γιατί τα πλήθη είναι καλύτερα όταν έχουν έλλειψη στόχου. Χωρίς υψηλότερο όραμα ή ιδανικό, τα πλήθη εκφυλίζονται ταχέως σε επιδρομείς, αν και παθητικού χαρακτήρα. Φωνάζουν για μεγαλύτερη «ελευθερία». Θέλουν περισσότερο πλούτο. Οτιδήποτε βλέπουν, αισθάνονται ότι θα πρέπει να δοθεί στο πλήθος, όπως αναφέρει το redskywarning.

Στο Crowdism βρίσκουν καταφύγιο άτομα που νιώθουν ανίκανα να πορευθούν από μόνα τους και για αυτό βρίσκουν παρηγοριά στην ηγεσία και τη δύναμη άλλων. Θέλουν να νιώθουν ότι έχουν τον έλεγχο, αλλά φοβούνται να γίνουν αυτοί οι καθοδηγητές και έτσι κάθε άτομο μέσα στο πλήθος μεταβιβάζει την εξουσία του σε άλλους. Το πλήθος επομένως κινείται όχι με βάση κάποιες επιλογές, αλλά με τον χαμηλότερο κοινό παρονομαστή, αξιολογώντας κάθε απόφαση ως προς το τι έχουν όλοι κοινό. Ένα πλήθος αντλεί τη δυναμική του από την ανάγκη των μελών του, σε συνδυασμό με το φόβο τους για τη δική τους κρίση. Μπορεί να υποστηρίζει τις θέσεις του βίαια, αλλά επειδή ο μόνος μηχανισμός λήψης αποφάσεων είναι ένας φανατικός συμβιβασμός, κινείται παθητικά προς προβλέψιμα ψηφίσματα.

Το Crowdism βασίζεται σε ηλίθιες ιδέες που υπάρχουν και ακούγονται καλές και στο ότι όταν οι άνθρωποι βρεθούν σε πλήθη πέφτουν και προσκυνούν την κρίση των άλλων και πηγαίνουν μαζί με το κοπάδι, οδηγημένοι σε καταστροφικές και απατηλές «λύσεις». Το socializing μας κάνει χαζούς επειδή υπακούμε στο κοινωνικό πρότυπο, όχι στο πρότυπο της πραγματικότητας. Υπάρχει ένα πλήθος βιβλίων που επαινεί «τη σοφία του πλήθους» και άλλες τέτοιες κολακευτικές, πασιφιστικές και καταπραϋντικές ανοησίες. Έχουν την άποψη ότι μέσα από τις ομάδες μπορούμε να κάνουμε μια σωστή επιλογή, επειδή δεν μπορούμε να εμπιστευτούμε κανένα άτομο.

Η λογική μας λέει ότι αυτό είναι ανοησία, γιατί αν δεν μπορούμε να εμπιστευτούμε κάποιο άτομο με εξουσία όταν αυτό είναι προσωπικά υπόλογο, γιατί παίρνουμε αυτά τα αναξιόπιστα άτομα και τα βάζουμε σε μια ομάδα όπου είναι εντελώς ανυπόλογα; Γιατί τα πλήθη είναι υπεράνω λογοδοσίας.

Εντούτοις, ενώ η εξουσία του πλήθους είναι το de facto πρότυπο στη Δύση, όπως αντανακλάται στον καταναλωτισμό (οι αποφάσεις των αγορών που προέρχονται από το πλήθος), στη δημοκρατία (οι ηγέτες που προέρχονται από το πλήθος) και στη δημοτικότητα, (οι αξίες που προέρχονται από το πλήθος) τα προβλήματα εξακολουθούν να υπάρχουν.

Το πλήθος δεν ενδιαφέρεται για τις συνέπειες των ενεργειών του. Η μόνη ανησυχία του είναι να παραμείνει στην εξουσία, έτσι ώστε τα μεμονωμένα μέλη του να μην έχουν να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες των πράξεών τους. Το αποτέλεσμα είναι μια αυξανόμενη προσπάθεια να καταληφθεί πλήρως ο κόσμος από το Crowdism, ώστε να μην υπάρχουν αντίθετες φωνές.

Το Crowdism υπάρχει για έναν και μόνο λόγο και αυτός είναι για να αποφεύγονται οι συνέπειες των ενεργειών εκείνων που αποτελούν το πλήθος. Φοβούνται τυχόν υψηλότερα πρότυπα που θα τους αποκαλύψουν να είναι πιο ηλίθιοι, πιο κοντόφθαλμοι ή λιγότερο ηθικοί σε σύγκριση με άλλους. Θέλουν ένα μηδενικό πρότυπο το οποίο να προσεγγίζει το χαμηλότερο δυνατό ώστε να μην έχουν καμία πιθανότητα αποτυχίας. Η ελπίδα τους είναι να αποφευχθεί οποιαδήποτε αντιπαράθεση με την πραγματικότητα ή όσους παρατηρούν την πραγματικότητα και για αυτό κάνουν διακρίσεις εναντίον εκείνων που έχουν υψηλότερη νοημοσύνη και την ίδια ώρα τους κατηγορούν ότι αυτοί κάνουν διακρίσεις εναντίων όσων «μειονεκτούν».

Οι Crowdists εργάζονται για να καταστήσουν την κοινωνία μια σειρά γραφειοκρατικών καθηκόντων και για να καταστρέψουν την οικογένεια και έτσι να απομακρύνουν τους πιο έξυπνους ανθρώπους, που απαιτούν από την ζωή περισσότερα από άρτο και θεάματα. Στην θέση τους θέλουν υπάκουους βλάκες υπηρέτες οι οποίοι θα ανακηρύσσονται οι ίδιοι ηγέτες και θα ωθήσουν αμέσως τον πολιτισμό τους σε καταστροφή.

Το πλήθος δεν έχει κανέναν αληθινό ιδεαλισμό και η μοναδική του ιδεολογία είναι αυτή του προσωπικού κέρδους. Είναι από την φύση του αντίθετο στον πολιτισμό, αφού ο πολιτισμός δημιουργεί ένα σύστημα αξιών. Οι Crowdists επιθυμούν να αντικαταστήσουν τον πολιτισμό με τον «πολυπολιτισμό», ο οποίος είναι η ιδέα μιας διευκολυντικής κοινωνίας ή μιας κοινωνίας της οποίας ο μόνος στόχος είναι να ικανοποιήσει τα μέλη της. Σε αυτό το όραμα, δεν χρειάζεται κάποιος κοινός στόχος ή ακόμα και κάποιο πρότυπο της κοινωνίας. Η κοινωνία υπάρχει για να εκπληρώνουν τα μέλη της τις προσωπικές τους ανάγκες και κάθε έλεγχος απαγορεύεται, εκτός αν παραβιάζονται βασικές αρχές του Crowdism.

Οι Crowdists υποστηρίζουν φανατικά τόσο τον διεθνισμό, ο οποίος αρνείται τον τοπικό πολιτισμό υπέρ μιας διεθνούς κουλτούρας οτιδήποτε «νέου» όσο και την πολυπολιτισμικότητα, η οποία αναμιγνύει πολιτισμούς που δεν έχουν τίποτα κοινό χωρίς να ενδιαφέρεται για το αποτέλεσμα. Το πλήθος δεν αποτελεί ένα νέο σχεδιασμό ή μια νέα απόφαση, όπως και ο καρκίνος δεν αποτελεί έναν σχεδιασμό για έναν νέο οργανισμό. Είναι η έλλειψη απόφασης, η έλλειψη στόχου, η έλλειψη σχεδιασμού.

Η πολιτική ορθότητα, ο νέος διεθνισμός, ο πλουραλισμός / σχετικισμός, τα Ηνωμένα Έθνη («παγκόσμιος φεντεραλισμός»), η δύναμη των «δικαιωμάτων» κλπ είναι κοινωνικές πολιτικές με έναν μοναδικό στόχο: να σβήσουν οποιαδήποτε ιδέα ότι θα μπορούσε να υπάρξει κάποιος άλλος δρόμος.

Οι αριστεροί αποτελούν μια εκδοχή crowdist ατόμου ή του ατόμου που αποφασίζει ότι δεν επιθυμεί καμία επίβλεψη από κοινωνικά πρότυπα και έτσι ενώνεται με άλλους σε ένα πλήθος λυντσαρίσματος (mob lynch) για να ανατρέψει τον πολιτισμό, την ιεραρχία και την ηθική.

Οι συντηρητικοί συνήθως κάνουν λάθος για τους μηδενιστές ή για τους ανθρώπους που δεν πιστεύουν σε τίποτα, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι Crowdists πιστεύουν πολύ στο δικό τους θεό: στους εαυτούς τους και σε μια φανταστική εικόνα που δημιούργησαν για τους εαυτούς τους, που τους λέει ότι είναι «αλτρουιστές» και  «υπέρ της ισότητας». Στην πραγματικότητα, τίποτα αυτά δεν είναι.

Όπως ένας απατεώνας που πιάνεται στα πράσα, ένας Crowdist θα αντεπιτεθεί όταν τον ελέγξεις. Θα σε κατηγορήσει αμέσως για αυτό το οποίο εκείνος κάνει. Θα σου  επιτεθεί προληπτικάχρησιμοποιώντας εναντίον σου μια κατηγορία για να σε αναγκάσει να παραιτηθείς από κάθε έλεγχο.

Οι Crowdists φοβούνται μήπως ο κόσμος καταλάβει την παγίδα και πιέζουν περισσότερο να μας δέσουν όλους μαζί σε ένα ενιαίο μηχανικό σύστημα, είτε πρόκειται για μια παγκόσμια κυβέρνηση, είτε για κάτι τέτοιο όπως η ΕΕ, έτσι ώστε όλοι να βρεθούμε από κάτω. Είναι μια λεπτή μορφή συλλογικής τιμωρίας. Πρέπει να κάνουμε αυτήν την παρανοϊκή ιδεολογία να δουλέψει αλλιώς, μας λένε, όλοι θα υποφέρουμε.

Ωστόσο, φαίνεται ότι πολλοί δεν συνεργάζονται. Νιώθουν ότι ο σύγχρονος κόσμος που τους έλαχε να ζουν μοιάζει με μια τεράστια έρημο βιομηχανικών απόβλητων, γεμάτη από ασθένειες, εγκληματικότητα, μικροαστική τρομοκρατία, ανθυγιεινό τρόπο ζωής και διαφθορά. Μικρότερες προαστιακές και αγροτικές περιοχές, οι οποίες δίνουν στους ανθρώπους μια επιλογή συμμετοχής, μοιάζουν σαν μικρές «οάσεις». Για να μπεις όμως εκεί, πρέπει να εγκαταλείψεις κάποιες κακές συνήθειες και πολλά δικαιώματα. Αλλά θα βγεις από την έρημο.

Τέτοιου είδους ημι-δημοκρατίες έχουν οργανωθεί από οργανικές ομάδες, όπως η θρησκεία, ο πολιτισμός / η εθνικότητα, η φιλοσοφία και η κοινωνική τάξη ή η κάστα. Μπορεί  να μην είναι εχθρικές προς τους ξένους, αλλά δεν θα τους αφήσουν να μπουν μέσα. Δεν θα σου προσποιηθούν ότι θα έχεις «δικαιώματα». Θα έχεις όμως εκεί μια ευκαιρία για μια κανονική ζωή.

pronews.gr

Πηγή: redskywarning.blogspot.com

spot_img

784 ΣΧΟΛΙΑ

  1. σέ σοβαροφανή δουλειά νά βρισκόμαστε,
    από φόβο μήπως καί μέσ’ στήν ησυχία ανακαλύψουμε τήν θανατερή ακυρότητα
    τών εβραιομασονοκουτοπονηροχωριαταραίϊκων επιλογών μας
    ή:

    Ἐγὼ ὁ σταλαγμίτης

    ὁλοένα

    πλησιάζω τὸ σταλαχτίτη ποὺ μὲ κράζει ἀπεγνωσμένα

    γιὰ νὰ ἐγγίσουν κάποτε τὰ στάγματα

    τὴ μεγάλη ἕνωση…

    Νίκος Καρούζος
    (Χριστούγεννα τοῦ σταλαγμίτη);

    σπάραγμα αξίου λόγου,
    απ’ εκεί: https://antifono.gr/ἀπὸ-τὴ-μεταφυσικὴ-στὴν-ἐπανεύρεση/

    *
    https://el.wikipedia.org/wiki/Κατάλογος_έργων_του_Μιχαήλ_Αγγέλου#/media/Αρχείο:Creación_de_Adán.jpg

  2. Λές έχω αμπέλια καί χωράφια καί σπίτια καί γής.
    Κουράδες έχεις.
    Κανένας άνθρωπος δέν έχει γή.
    Η γή έχει εμάς καί σπάει κέφι μαζί μας,
    άσε πού τήν ενοχλάμε κάθε λίγο σάν κοτόψειρες.
    Δύναμη;
    Μπούρδες. Ίδρωσες νά κάνεις μιά πολυκατοικία 46 διαμερίσματα
    καί πλακώνει ένας σεισμός καί στήν κάνει λιάδα.
    Πήρες παρασήματα καί χειροκροτήματα καί ζήτω
    καί έρχεται αδερφάκι μου ένα τόσο δά μικρόβιο από συνάχι
    καί σέ κάνει μιά πτωματάρα χωρίς νά τό καταλάβεις.
    Έβαλες παρά στήν μπάντα
    καί διέταξες κόσμο κάντε έτσι ρέ μερμήγκια ασήμαντα,
    καί σέ πιάνει ένα κόψιμο καί είσαι ρεζίλης στή λεκάνη τού καμπινέ.
    Κάνεις τόν δυνατό
    κι έτσι καί πιάσει μιά παγωνιά τρέμεις σάν παλιόσκυλο
    καί από τήν άλλη μεριά, μιά μολόχα, ένα χορταράκι ασήμαντο,
    κάθεται όλη νύχτα καί τρώει τούς αέρηδες καί τό χιονιά
    καί τό πρωΐ είναι φρέσκο καί δέν τού ‘γινε τίποτα.
    Πού είναι η δύναμή σου ρέ φιόγκο
    κάτου από τούτο εδώ τό Σύμπαν πού μάς πλακώνει μέ τό βάρος του;
    Πού ‘ναι τά μεγαλεία σου καί τό τουπέ σου;
    Μιά ανάποδη νά πάρουνε τά πράματα,
    στά λεφτά, στά πολιτικά, στήν υγεία, στά όλα πού τήν βασίζεις,
    πάς, ξεγράφτηκες,
    καί μήτε πού θέλουνε νά σέ θυμούνται οί άλλοι.
    Πέθανες καί περάσανε πενήντα χρόνια καί μήτε κανένας ξέρει άν υπήρξες
    καί άν έκανες καί σέ φοβηθήκανε καί σέ λογαριάσανε.

    Νίκος Τσιφόρος – Τά παδιά τής πιάτσας

    αντιγραφή, μ’ έναν τρόπο…

    «Δίχως πατρίδα, ούτε ο πλούτος ούτε η δόξα ούτε οι χαρές υπάρχουν»

  3. Στόν ποδονίφτη μιά φορά, πού πλέναν τήν ψυχή τους,
    έντεκα πρόσφυγες μεθούν καί λέν τήν προσευχή τους.
    Από τήν πόλη εφυγαν, τή Σμύρνη, τήν Κριμαία,
    αφήσαν σπίτια πίσω τους, παππούδες και αρχαία.

    Πήραν μαζί τά όνειρα, τήν πίστη, τά παιδιά τους,
    πήραν καί τή Βυζαντινή, τήν πρώτη φορεσιά τους.
    Κίτρινο πείσμα τούς κρατά, μαύρη είν’ η ζωή τους
    φανέλα μέ δικέφαλο, ό πόθος τής ψυχής τους.

    Περάσαν δύσκολοι καιροί και χρόνια μέ θυσίες,
    καί τά παιδιά γεννούν παιδιά, κοντά στίς εκκλησίες.
    Μά τού δικέφαλου η καρδιά στό στήθος από κάτω,
    τής Κυριακής τό απόγευμα, κάνει γι’ αυτούς Σαββάτο.

    Ένα τραγούδι για την ΑΕΚ

    Στίχοι: Γιώργος Μαθιανάκης
    Μουσική: Παντελής Θαλασσινός
    1. Παντελής Θαλασσινός

    Διηνέκης, κερνάει:

  4. Συντακτική Επιτροπή της Wall Street Journal:

    Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ FACEBOOK ΒΑΖΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

    Σε όλες τις εποχές,
    σε κάθε κοινωνία και σε οποιοδήποτε καθεστώς,
    όλοι οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό:
    ανήκουν στο κατώτερο, απεχθέστερο και αηδιαστικότερο στρώμα
    του κοινωνικού, «διανοητικού» και ηθικού «Λούμπεν Αληταριάτου», παρέα με
    τους βασανιστές, και τους βιαστές παιδιών, γυναικών και ανδρών, και τους χαφιέδες.
    Και αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας.
    Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο.
    Απλώς τους φτύνεις με αηδία.

    Κλεάνθης Γρίβας
    14 Απριλίου 2021

  5. Τό 1974 ό Henry Kissinger
    ζήτησε τόν έλεγχο τού πληθυσμού τών αναπτυσσόμενων χωρών,
    γιά νά διασφαλιστεί ότι οί Ηνωμένες Πολιτείες θά συνεχίσουν νά έχουν πρόσβαση σέ φθηνούς πόρους στό εξωτερικό…
    αλλά τί νά λέω εγώ:

    “The U.S. economy will require large and increasing amounts of minerals from abroad, especially from less developed countries…”

    “Whether through government action, labor conflicts, sabotage, or civil disturbance, the smooth flow of needed materials will be jeopardized. Although population pressure is obviously not the only factor involved, these types of frustrations are much less likely under conditions of slow or zero population growth” [Chapter III, “Minerals and Fuel”].”
    όρα αναφορά σέ:
    NSSM200 – National Security Study Memorandum 200: Implications of Worldwide Population Growth for U.S. Security and Overseas Interests,
    was completed on December 10, 1974 by the United States National Security Council under the direction of Henry Kissinger.,
    εκεί: https://en.wikipedia.org/wiki/National_Security_Study_Memorandum_200

  6. Ακάθιστος Ύμνος*

    «Θεωρείται ως ένα αριστούργημα της βυζαντινής υμνογραφίας,
    η γλώσσα του είναι σοβαρή και ποιητική και είναι εμπλουτισμένος
    από κοσμητικά επίθετα και πολλά σχήματα λόγου (αντιθέσεις, μεταφορές, κλπ).
    Το θέμα του είναι η εξύμνηση της ενανθρώπισης του Θεού μέσω της Θεοτόκου,
    πράγμα που γίνεται με πολλές εκφράσεις χαράς και αγαλλίασης,
    οι οποίες του προσδίδουν θριαμβευτικό τόνο.»
    εκτενώς: https://yiorgosthalassis.blogspot.com/2021/04/blog-post_599.html#more

    *
    ΟΙΚΟΙ
    [Ἀκροστιχίς: κατ’ ἀλφάβητον]

    γγελος πρωτοστάτης,
    οὐρανόθεν ἐπέμφθη,
    εἰπεῖν τῇ Θεοτόκω τὸ Χαῖρε·
    καὶ σὺν τῇ ἀσωμάτῳ φωνῇ,
    σωματούμενόν σε θεωρῶν, Κύριε,
    ἐξίστατο καὶ ἵστατο,
    κραυγάζων πρὸς Αὐτὴν τοιαῦτα·
    Χαῖρε, δ’ ἧς ἡ χαρὰ ἐκλάμψει,
    χαῖρε, δι’ ἧς ἡ ἀρὰ ἐκλείψει.
    Χαῖρε, τοῦ πεσόντος Ἀδάμ ἡ ἀνάκλησις,
    χαῖρε, τῶν δακρύων τῆς Εὔας ἡ λύτρωσις.
    Χαῖρε, ὕψος δυσανάβατον ἀθρωπίνοις λογισμοῖς,
    χαῖρε, βάθος δυσθεώρητον καὶ ἀγγέλων ὀφθαλμοῖς.
    Χαῖρε, ὅτι ὑπάρχεις Βασιλέως καθέδρα,
    χαῖρε, ὅτι βαστάζεις τὸν βαστάζοντα πάντα.
    Χαῖρε, ἀστὴρ ἐμφαίνων τὸν ἥλιον,
    χαῖρε, γαστὴρ ἐνθέου σαρκώσεως.
    Χαῖρε, δι’ ἧς νεουργεῖται ἡ κτίσις,
    χαῖρε, δι’ ἧς βρεφουργεῖται ὁ Κτίστης.

    Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.

    Bλέπουσα ἡ Ἁγία,
    ἑαυτήν ἐν ἁγνείᾳ,
    φησὶ τῷ Γαβριὴλ θαρσαλέως…



    http://www.myriobiblos.gr/texts/greek/anonymo_akathistos.html

  7. https://www.anixneuseis.gr/wp-content/uploads/2021/04/Γιάννης-Τσαρούχης_01-Ν1-300×292-1.jpg

    …κατά τά σεμνά βήματα καί τά λεβέντικα τινάγματα τού χορού,
    μέ τό ένα πόδι εδώ καί τό άλλο στήν αιωνιότητα τού Θεού,
    πού διαχρονικά διδάσκουν τών Ελλήνων οί Κοινότητες:

    Κατά την ίδια λογική, η υπόθεση της ελληνικής ταυτότητας μ’ έναν αξιοθαύμαστο τρόπο
    διέτρεξε ακέραιη τους αιώνες, αν και η επιβίωσή της δεν υπήρξε ούτε εύκολη,
    ούτε όμως κι αυτονόητη. Στο «παρά πέντε» της πτώσης του Βυζαντίου,
    ο Πλήθων Γεμιστός από τον Μυστρά θα διατρανώσει εκείνο το:
    «Έλληνες εσμέν το γένος, ως η τε φωνή και η πάτριος παιδεία μαρτυρεί».
    Αυτή η φωνή, η γλώσσα δηλαδή (το «ομόγλωσσον» κατά τον Ηρόδοτο) αλλά και
    η παιδεία των πατέρων, η μακραίωνη παράδοση, το «ομότροπον» και «ομόθρησκον», συντόνισαν ευεργετικά τις κοινότητες των -και πάλι -υπόδουλων Ελλήνων
    κατά την διάρκεια της Τουρκοκρατίας.
    Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι, ίσως και για περισσότερο από 4 αιώνες,
    μέσα από ένα πλήθος σφαγιασθέντων νεομαρτύρων
    και μιας ασυνήθιστης εμμονής να κρατηθούν οπωσδήποτε τα «ιερά και τα όσια» του γένους,
    οι Έλληνες διέπλευσαν σχεδόν αλώβητοι τους διωγμούς
    και την φυσική ροπή της εποχής για αφελληνισμό.

    Ο άξονας, το κατάρτι πάνω στο οποίο σφιχτοδέθηκαν γερά
    κι έμειναν εκεί αμετακίνητοι σαν άλλος Οδυσσέας,
    ήταν εκείνο των ανεκτίμητων και πανάρχαιων αξιών του ελληνικού πνεύματος,
    ο ελληνικός τρόπος ζωής, η Ορθοδοξία και η αειμνηστία, οι μύθοι, το ψαλτήρι, το τραγούδι,
    τα σεμνά βήματα και τα λεβέντικα τινάγματα του χορού.
    Η ταυτότητα των Ελλήνων, καθώς αποδείχτηκε,
    δεν αρμολογείται από παραδοξότητες κι ανυπέρβλητες εξισώσεις, παρά
    από πράγματα απλά και ουσιώδη,
    ικανά όμως να αποκαλύψουν το μυστικό της αθανασίας για τούτο το γένος∙ δηλαδή
    την εμπειρία της κοινότητας.
    αντιγραφή τού αποσπάσματος αυτού, από δίπλα:
    https://www.anixneuseis.gr/μια-κάποια-λύσις/

  8. «Γ. Καραμπελιάς: Ελλάδα – Τουρκία 3-0 και προχωράμε»,

    μέ κάποιαν επιφύλαξη προσώρας, πάντως
    καί δέν θά πάρει πολύ χρόνο νά φανεί
    γιά λογαριασμό ποιανού πραγματικά ειπώθηκαν στήν άγκυρα,
    όσα δέν λέγονταν χρόνια τώρα:

  9. Δέν είναι νά απορεί κανείς
    πού αγνοείται από πολλούς μεγάλο μέρος τής ιστορίας μας, π.χ.
    οί διαχρονικές σφαγές Ελλήνων από τούς ειδεχθείς εβραίους σταυρωτήδες τής Ζωής,
    καθώς
    αντί γιά τήν ύπαρξη κάπου, κάπως,
    μιάς Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Ανθελληνικών Ενεργειών,

    έχουν στήσει μέσα στό Υπουργείο Εξωτερικών αυτού τού ψευτορωμαίϊκου
    Special Secretary for Religious and Cultural Diplomacy and Special Envoy on Combating Anti-Semitism, Dr. Efstathios Lianos Liantis,

    guess who.

    ΥΓ
    Εκτιμώ ότι
    αυτό πού δέν υπολόγισε ό έμπειρος Καραϊβάζ,
    ήταν η τρέχουσα ανάγκη τής έν Ελλάδι εβραιοκρατίας γιά ένα εκφοβιστικό μήνυμα
    πρός κάθε δημοσιογράφο…

  10. Μία ελληνική εταιρία, η Polyeco,
    πρωταγωνίστησε στον πλήρη καθαρισμό του Μαυρίκιου, στον Ινδικό Ωκεανό,
    όταν η χώρα βρέθηκε αντιμέτωπη με τη μεγαλύτερη οικολογική καταστροφή στην ιστορία της, το καλοκαίρι του 2020.
    περισσότερα, εκεί: https://www.apokaliptikanews.gr/249-ελληνική-εταιρεία-«έσωσε»-τον-εξωτικό-μαυρίκιο-από-τεράστια-οικολογική-καταστροφή.html

  11. Τής εικόνας... τής Οσίας, μά καί τού ίδιου τού Θεού, πού είναι ό κάθε άνθρωπος· ευλογείτε Τής εικόνας... τής Οσίας, μά καί τού ίδιου τού Θεού, πού είναι ό κάθε άνθρωπος· ευλογείτε

    Οσία τού Θεού Μαρία Αιγυπτία, η υποπεσούσα έν αγνοία είς τό παρά φύσιν καί μεγάλως αγωνισαμένη ανελθούσα είς ακραιφνή αγιότητα, βοήθησον τά πνευματικά τέκνα μου αποκατασταθήναι είς τό κατά φύσιν καί ανελθείν ευχαίς σου είς τό υπέρ φύσιν. Αμήν.
    † Ό Μόρφου Νεόφυτος, 3 Φεβρουαρίου 2021.

    http://in-agiounikolaoutouneou.gr/assets/mymedia/1466142320_gm_cmf.JPG *

    (από 15:06 έως 20:18)
    Εμείς σήμερα ήρθαμεν εδώ είς τήν ευλογημένη κοινότητα τής Φλάσου, γιά δύο λόγους:
    έφερα μαζί μου άν επροσέξετε, εκεί στό προσκυνητάρι, καί τήν εικόνα τής Αγίας Μαρίας τής Αιγυπτίας· ξέρετε ποιοί μού έκαμαν δώρον αυτήν τήν εικόνα; Θά τά χάσετε όταν ακούσετε ποιοί.
    Θυμάστε πού πρίν δύο χρόνια πού είπα κάποιες οδηγίες καί είπα για τούς ομοφυλόφιλους καί έπεσεν τό σύμπαν απάνω μου νά μέ φάνε, έ;

    Έ, υπάρχουν καί ομοφυλόφιλοι οί οποίοι είναι άνθρωποι τής προσευχής. Πού θέλουν ν’ αλλάξουν, πού θέλουν νά μεταμορφωθούν, όπως ήθελε η Αγία Μαρία, αλλά δέν μπορούν είτε λόγω βεβαρυμμένης κληρονομικότητας είτε λόγω κακής συνήθειας καί πάθους, πού τό πάθος γίνεται, όπως σάς είπα, μανία, δέν μπορούν νά αλλάξουν μόνοι τους. Εμπείκαν μερικοί απ’ αυτούς πού μάς εκατηγορούσαν, ομοφυλόφιλοι, στό youtube, τό διαδίκτυο, ακούσαν τές ομιλίες,
    όχι αποσπάσματα, ολόκληρο· λέει, «μά τούτος είναι σοβαρά πράγματα πού λέει, δέν είναι γιά νά τόν κοροϊδέψουμε ούτε γιά νά τόν πολεμήσουμε», κι αρχίσαν νά έρχονται στήν Εβρίκου, νά εξομολογούνται, ένας ένας, ακόμη καί από τήν Ελλάδα. Καί τους είπα:
    μόνοι σας δέν μπορείτε νά διορθωθείτε· θά σάς δώσω έναν άγιο, πού όταν σάς έρχεται η δύσκολη επιθυμία, θά τόν παρακαλείτε νά βάζει αυτός φρένο·
    ποιόν άγιον τούς έδωσα; Τήν Οσίαν Μαρία τήν Αιγυπτία.

    Συνέχεια από κάτω

    • Τής εικόνας... τής Οσίας, μά καί τού ίδιου τού Θεού, πού είναι ό κάθε άνθρωπος· ευλογείτε Τής εικόνας... τής Οσίας, μά καί τού ίδιου τού Θεού, πού είναι ό κάθε άνθρωπος· ευλογείτε

      συνέχεια

      Επέρασαν τά χρόνια, δύο χρόνια ολόκληρα, από τότε. Αυτοί οί άνθρωποι, άνδρες καί γυναίκες,
      είδαν βοήθεια πολύ, όχι από μένα, αλλά από τήν Αγία Μαρία τήν Αιγυπτίαν κι από τήν δύναμιν τής Παναγίας μας ειδικά. Καί τούς είπα:
      κρατηθείτε από τήν Παναγία· κάθε φοράν πού πέφτετε σέ όποια δήποτε αμαρτία, μήν απογοητεύεστε· «Παναγία μου βοήθα με νά σηκωθώ, αγία μου Μαρία Αιγυπτία δός μου κάτι από τήν μετάνοιά σου».
      Έτσι, σιγά σιγά σιγά σιγά σιγά σιγά, άρχισαν νά γιατρεύονται. Η Μαρία, έγινεν πάθος, τό πάθος έγινεν πόθος, ό πόθος έγινεν επιθυμία καί πίσω πίσω, λέει καί η δασκάλα πού κατάλαβεν τήν μέθοδον τήν παιδαγωγική, λοιπόν, εφθάσαμεν νά επιθυμούν πιό πολύ τήν μετάνοιαν τής αγιάς Μαρίας, τήν αγνότητα τής Παναγίας, καί πάντοτε μέ τήν βοήθεια τού Θεού, άλλοι εμείωσαν τό πάθος καί άλλοι τό εξαφάνισαν, ό καθένας κατά τήν δύναμή του, ό Χριστός τήν προσπάθεια βλέπει, όλους θά μάς κρίνει στήν Δευτέρα Παρουσία. Μέχρι τότε, μού έλεγεν καί ό Άγιος Παΐσιος, «ό Άδης, γιέ μου, είναι ανοιχτός», γι’ αυτό κάνουμε μνημόσυνα, γι’ αυτό κάνουμε προσευχές, γιατί κάνουμε…
      γιά νά καθαρίσει η εικόνα έτι καί έτι τού Θεού, μέσα στόν άνθρωπο.

      Κι αυτά τά παιδιά, λοιπόν, μού έκαμαν ένα δώρον· είναι η εικόνα πού σάς έφερα σήμερα, γιά νά προσκυνήσετε. Μού τήν έστειλαν από τήν Ελλάδα, τήν Οσία Μαρία τήν Αιγυπτία, γιατί είδαν λέει βοήθειαν πολλή, από αυτήν τήν αγία.
      Όλοι μας έχουμεν ανάγκην από τές πρεσβείες τής Θεοτόκου καί τές ευχές καί τό παράδειγμα καί τήν μετάνοια τής Οσίας Μαρίας τής Αιγυπτίας.
      Εύχεσθε εσείς γιά μάς, εύχομαι κι εγώ γιά σάς.

      απ’ εκεί: https://www.youtube.com/watch?v=77bVn9-V7RQ

      *
      http://www.in-agiounikolaoutouneou.gr/apps/gr/spag/3_1466142062.html

      • είδαν βοήθεια πολλή, βέβαια
        καθώς:

        Τα ουσιαστικά προσδιορίζονται από επίθετα, τα οποία φανερώνουν την ποιότητα ή την ιδιότητα των ουσιαστικών και συμφωνούν με εκείνα στο γένος, τον αριθμό και την πτώση.,
        όπου καί η περίπτωσή μας

        κι επιπλέον:
        Τα επίθετα, οι μετοχές, τα ρήματα και τα επιρρήματα προσδιορίζονται από επιρρήματα.,
        νά:
        https://www.in.gr/2018/03/20/culture/glossakailogotexnia/to-epitheto-polys-polli-poly-kai-to-epirrima-poly/

        είς παρηγορίαν:

  12. «Είναι λογικό ένας μουσουλμάνος να μην μπορεί ν΄αποχωριστεί το Κοράνι
    με βάση τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις
    είναι πέραν κάθε φαντασίας όμως ότι ο δυτικοτραφείς κατά τ΄άλλα Ναβάλνι
    θυμήθηκε ν΄ασπαστεί το ισλάμ κατά του Πούτιν…..»

    Ο Ναβάλνι θα μηνύσει τις αρχές της φυλακής γιατί του κατάσχεσαν το Κοράνι του!!!

  13. Όπου γής καί Πατρίς, καθώς

    ό ίδιος ό Έλληνας είναι Πατρίδα γιά όλους τούς ανθρώπους!

    «Το Νοέμβριο του 1912 βρισκόταν στα ορυχεία του Φρέντερικ στο Κολοράντο, που ήταν σκλαβοπάζαρα.»,
    (χώρια το φέρετρο των είκοσι δολαρίων).
    Από τίς εβραιοκάνικες αξίες τών «merchant, philanthropist and slave trader»*(αμέε!…) yaleροκφελεραιων, peter faneuil καί τόσους άλλους:

    Ο Λούης Τίκας (Luis Tikas ή Ηλίας Σπαντιδάκης) (1886-1914) ήταν Έλληνας συνδικαλιστής από την Κρήτη, που δολοφονήθηκε το 1914 στο Κολοράντο των ΗΠΑ κατά τη διάρκεια μιας μεγαλειώδους εργατικής απεργίας στα ορυχεία λόγο της δράσης εναντίον μεγάλων επιχειρηματικών συμφερόντων μεταξύ άλλων του Ροκφέλερ. Η μνήμη του είναι ακόμα ζωντανή στα αμερικανικά συνδικάτα.
    Διαβάστε: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%BF%CF%8D%CE%B7%CF%82_%CE%A4%CE%AF%CE%BA%CE%B1%CF%82

    *
    γκουγκλάρετε, γιά περισσότερα, μέ τό σχήμα: merchant, philanthropist and slave trader

    • διαβάζουμε:
      «Από τίς εβραιοκάνικες αξίες τών «merchant, philanthropist and slave trader»*(αμέε!…) yaleροκφελεραιων, peter faneuil καί τόσους άλλους:,
      όμως,
      αντί τού «καί τόσους άλλους:»(αιτιατική πτώση), βέβαια
      τό σωστό θά ήτανε νά τεθεί σέ πτώση γενική,
      «καί τόσων άλλων»,
      έ;!

      είς παρηγορίαν:

  14. https://www.newsbreak.gr/wp-content/uploads/2021/04/88A016E9-4824-4065-85C2-5317F7AC452C-768×474.jpeg

    Όποια γυναίκα θέλει να κρατήσει το παιδί της, το κράτος θα σταθεί δίπλα της!

    Ένας συγκλονιστικός Βλαντίμιρ Πούτιν, που απέδειξε γιατί κατάφερε να κάνει την Ρωσία μεγάλη και να είναι μακράν ο δημοφιλέστερος ηγέτης δημοκρατικής χώρας σε ολόκληρο τον κόσμο. Το ετήσιο μήνυμα του στο έθνος, είναι πραγματικά οδικός χάρτης για κάθε χώρα που θέλει να ζήσει, να μεγαλουργήσει και να εξασφαλίσει ευημερία στους πολίτες της. Διαβάστε και θα καταλάβετε

    Δείτε ενδεικτικά αποσπάσματα από την ομιλία του:

    Η οικογένεια, η φιλία, η αλληλοβοήθεια, η φιλανθρωπία, η ομόνοια αποτελούν για μας ύψιστες προτεραιότητες. Οι πνευματικές και ηθικές αξίες, τις οποίες κάποιες άλλες χώρες έχουν ήδη ξεχάσει, μας έκαναν πιο δυνατούς. Πάντα θα προστατεύουμε αυτές τις αξίες.

    Η διαφύλαξη του ρωσικού λαού αποτελεί την απόλυτη εθνική προτεραιότητα. Αυτό καθορίζει όλες τις διατάξεις του επικαιροποιημένου ρωσικού Συντάγματος για την προστασία της οικογένειας, τον σημαντικότατο ρόλο των γονέων στην ανατροφή των παιδιών, τις κοινωνικές εγγυήσεις. Όποια γυναίκα επιθυμεί να κρατήσει το παιδί της, το κράτος θα σταθεί δίπλα της προκειμένου να μην οδηγηθεί στην έκτρωση!

    απόσπασμα, από: https://www.newsbreak.gr/kosmos/199057/sygklonistikos-poytin-ti-eipe-gia-tin-patrida-tis-amvloseis-tin-oikogeneia-sto-diaggelma-toy/

  15. Κι ενώ χαζαροντονμεδοτουρκία καί ισραηλοασκεναζοχαζαρία έχουν υπερπολλαπλασιάσει τίς εμπορικές τους σχέσεις, απ’ όταν απέσυραν αμοιβαία τούς πρέσβεις τους γιά νά δείξουν πώς τάχα μου τά έχουν σπάσει,

    ένα ποιοτικότατο πρόγραμμα τής κρατικής τούρκικης ραδιοτηλεόρασης στά αγγλικά, ΤRΤ World -I Gotta Story To Tell- φανερώνoντας τήν υποκρισία καί τό διπρόσωπον μιάς υποδουλωμένης Δύσης πού δέν τής αρέσει νά τής τό λές(ότι είναι υποκρίτρια καί διπρόσωπη καί δούλα* τών εβραιων, έ;!), μπορεί κάλλιστα νά λειτουργεί ώς φερετζές γιά τά απανταχού μουσλίμια κι όχι μόνο, π.χ.:

    https://www.youtube.com/watch?v=a7sxjJCosd8

    *
    http://insideoutborders.com/wp-content/uploads/2017/11/balfour-declaration-1509033272.jpg

    «Οι Εβραίοι είναι η Γαλλία, έφτιαξαν τη Γαλλία…», τόνισε σε ανάρτησή του στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Twitter o πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν.

    κι όσο γιά τίς ΗΠΑ, είπαμε:

    Λευτεριά στούς Αμερικανούς,
    νά παίρνουμε κι εμείς σειρά,

    ΕΞΩ Ο ΕΒΡΑΙΟΚΑΝΟΙ

  16. Παράμ παράμ παράμ
    γυρνάω χορεύω στήν άμμο τού χειμώνα μέ τά φύκια,
    τή θάλασσα πού αρρώστησε γιατρεύω,
    καί κάνω μέ τά αστέρια σκουλαρίκια.

    Παράμ παράμ παράμ
    παραμονεύει στό πέλαγο τού χρόνου τό καράβι,
    μιάν άγκυρα η ζωή μου ζητιανεύει,
    τό βάθος τού έρωτά της νά συλλάβει.

    Θάλασσα μάνα, αρμύρα μου εσύ, γαλάζια μοίρα,
    γιά παραμάνα στόν ώμο χρυσή, τόν ήλιο πήρα,
    θάλασσα μνήμη, μαύρο μου ασήμι,
    πάρ’ τήν καρδιά μου καί κάν’ την νησί,
    τού ανέμου αγρίμι.

    Θάλασσα μάνα, αρμύρα μου εσύ, γαλάζια μοίρα,
    γιά παραμάνα στόν ώμο χρυσή, τόν ήλιο πήρα,
    θάλασσα μνήμη, μαύρο μου ασήμι,
    πάρ’ τήν καρδιά μου καί κάν’ τήν νησί,
    τού ανέμου αγρίμι.

    Παράμ παράμ παράμ
    παραμυθένιο ναυάγιο μές στά σύννεφα η σελήνη,
    κορμί τού Ποσειδώνα σιδερένιο,
    ποιό πέτρινο μουσείο νά σέ κλείνει…

    Θάλασσα μάνα, αρμύρα μου εσύ, γαλάζια μοίρα,
    γιά παραμάνα στόν ώμο χρυσή, τόν ήλιο πήρα,
    θάλασσα μνήμη, μαύρο μου ασήμι,
    πάρ’ τήν καρδιά μου καί κάν’ την νησί,
    τού ανέμου αγρίμι.

    Θάλασσα – 1994

    Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
    Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
    1. Μίλβα
    2. Φίλιππος Πλιάτσικας

    Η Μίλβα στην πρώτη ερμηνεία δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας.
    Αν και τραγουδάει σε ξένη γλώσσα,
    η μεστή φωνή της έχει απίστευτη δραματικότητα και εκφραστική ποικιλία.
    No backups 04-09-2006 02:20
    από: http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=5851

  17. «Ευχαριστώ τους αδελφούς Σέρβους
    που μαζί με εκατοντάδες χιλιάδες αλλοδαπούς
    μου έδωσαν την ευκαιρία να πάρω πίσω την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μου.
    Εδώ η ζωή γύρισε πίσω, όλα ανοιχτά, όλοι εμβολιασμένοι και οι νέοι
    τώρα και οι ξένοι και σε 10 μέρες παράγουν το Sputnik, ενώ εμείς
    ΜΜΕ τρομοκρατίας».
    Πάνος Καμμένος

  18. Κατά την αρχαία Γραμματεία, η ετυμολογική ανάλυση της λέξεως «αισυμνήτης»(** σσ)
    προέρχεται από την φράση «ο τα αίσια νέμων».

    Στους αισυμνήτες αναφέρονται ο Αριστοτέλης, ο Θεόφραστος, ο Διογένης ο Λαέρτιος,
    ο Απολλώνιος ο Ρόδιος, ο Διονύσιος ο Αλικαρνασεύς, ο Κωνσταντίνος ο Πορφυρογέννητος,
    ο Ησύχιος, ο Όμηρος, ο Πλούταρχος, ο Παυσανίας και άλλοι.

    Από τους επτά σοφούς της αρχαιότητας
    αισυμνήτες αναγορεύτηκαν ο Πιττακός ο Μυτιληναίος (640-570 π.Χ.) για δέκα χρόνια,
    από το 590-580 π.Χ. Ο μεγάλος σοφός κυβέρνησε τη Λέσβο δίκαια και αξιοκρατικά,
    «μετά χρηστότητας και συνέσεως σπάνιας». Παρέδωσε δε τη χώρα στους πολιτικούς
    όταν κατοχυρώθηκε το δημοκρατικό πολίτευμα με νόμους, νόμους που
    πρώτα εξυπηρετούσαν το δημόσιο συμφέρον και μετά την κοινωνική ευνομία και γαλήνη.

    Ο σοφός νομοθέτης Σόλων ο Αθηναίος (635-559 π.Χ.)
    κλήθηκε κι αυτός από την Εκκλησία του Δήμου το 594
    να θεραπεύσει τις κακοδαιμονίες της Αθηναϊκής κοινωνίας,
    να εξαλείψει την κοινωνική αδικία, να σταματήσει τις φιλονικίες μεταξύ των τάξεων.

    απόσπασμα, από: https://pluton22.blogspot.com/2019/05/blog-post.html

    *
    https://www.anixneuseis.gr/η-λαθοσ-ταυτιση-αριστερασ-και-αντιστα/comment-page-1/#comment-984432

    **
    https://el.wikipedia.org/wiki/Αισυμνήτης

    • Αισυμνήτες υπήρξαν επίσης:

      «Ο Βίας ο Πριηνεύς (6ος αιώνας), ο Περίανδρος ο Κορίνθιος (668-584 π.Χ.) ο οποίος τελικά παρέμεινε κι ως πραγματικός τύραννος για 44 χρόνια. Αισυμνήτες ήταν ο τύραννος των Συρακουσών Διονύσιος, ο Τυννώνδας στην Εύβοια, ο Δράκων ο Αθηναίος, ο Επιγένης στη Μίλητο, ο Χαιρήμωνας στην Απολλωνία, ο Φοιβίας στη Σάμο και
      ο Λυκούργος Λογοθέτης επίσης στη Σάμο, ο οποίος το 1821
      αναδεικνύεται από τη βουλή και το δήμο της Σάμου ως αισυμνήτης της νήσου με υπερεξουσίες.»
      κι αυτό απ’ εκεί: https://pluton22.blogspot.com/2019/05/blog-post.html

      Γιά τόν Σόλωνα τόν Αθηναίο, εκτενώς: https://chilonas.com/2012/04/03/httpwp-mep1op6y-ek/

  19. Τα τέσσερα τέρατα που πρέπει να καταστρέψουμε
    Δημήτριος Νατσιός,

    απόσπασμα:

    «Στη ραψωδία, λοιπόν «χ», ο πολυμήχανος και πολυβασανισμένος Οδυσσέας, αφού πέταξε τα ράκη, τόξευσε πρώτον και θανάτωσε τον θρασύτατο μνηστήρα Αντίνοο. Το όνομα ετυμολογείται από το αντί+νους. Αντίνοος είναι ο αντίπαλος της λογικής, ο αλλοπρόσαλλος χαρακτήρας, ο άνθρωπος που εσκεμμένως, με στρεψοδικίες, διαστρέφει τα πράγματα. Αντίνοος είναι, για παράδειγμα, αυτός που την προδοσία της Μακεδονίας, την χαρακτηρίζει συνετή στάση και κέρδος για την πατρίδα. Αυτός που δεν βλέπει στο Αιγαίο τα σύνορα, που χάραξαν με το αίμα τους οι Μιαούληδες και οι Κανάρηδες, δήλωση που έθρεψε την κακουργηματική αλαζονεία των μεμέτηδων της Άγκυρας.

    Τον δεύτερο μνηστήρα που εξόντωσε ο «δίος» Οδυσσέας, ήταν ο Ευρύμαχος, από το ευρύς+μάχομαι. Ευρύμαχος είναι ο ευρηματικός απατεώνας. Δεν ορρωδεί προ ουδενός προκειμένου να επιβιώσει και να καρπωθεί άνομα κέρδη. Ευρύμαχοι είναι πολλοί, για παράδειγμα, που όταν βυθιζόταν το σάπιο καράβι του ΠΑΣΟΚ, η γνωστή «ανεμιαία συμπεριφορά», φρόντισαν να σταυλιστούν σε χώρους δεξιά τους ή αριστερά τους, φτύνοντας, γενιτσαρικώ τω τρόπω, την ευεργέτιδα, μακαρίτισσα πια, «σοσιαλιστική» λαίλαπα.

    Τρίτος κηφήνας-μνηστήρας που, κυριολεκτικά, έφαγε και τον έφαγε, το χώμα, («πεσών χθόνα ήλασε»), από το χέρι του Τηλέμαχου αυτός, ήταν ο Αμφίνομος. Το όνομα παράγεται από την πρόθεση αμφί+νόμος. Αμφίνομος είναι αυτός που αμφιβάλλει, που διστάζει, που κινείται πέριξ του νόμου και εντέλει αυτός που τον περιφρονεί. Ο Αμφίνομος θα υποστηρίξει, για παράδειγμα, ότι η Ανάσταση πρέπει, πάντα για το καλό μας, να εορτασθεί, το Μεγάλο Σάββατο και όχι την Κυριακή του Πάσχα. Ενώ είναι σαφείς και απαρασάλευτοι οι κανόνες και η Παράδοση της Εκκλησίας, αυτός θα προτείνει το αρχαίον «εώμεν τους νόμους καθεύδειν», ας αφήσουμε τους νόμους να κοιμούνται. Ο ίδιος Αμφίνομος θα περιφρονήσει τους νόμους και θα στήσει φαγοπότι σε νησί του Αιγαίου, άνευ βεβαίως προστίμου, ενώ ο ταλαίπωρος τάχα και «πολίτης», που θα συλληφθεί διότι “έπνιγε” τα φαρμάκια του με δυο-τρεις συμπότες, θα πελεκηθεί με βαρύτατο πρόστιμο.

    Ο τέταρτος μνηστήρας, – «κύνες», σκυλιά τους αποκαλεί ο πολύσοφος Οδυσσέας- της περιουσίας και της αρχόντισσας Πηνελόπης, που στέλνει στον Άδη, είναι ο Αγέλαος, που θέλησε να φωνάξει τον λαό, επιβεβαιώνοντας το όνομά του. Αγέλαος από το άγω+ λαός. Αγέλαος είναι αυτός που σαγηνεύει και οδηγεί τον λαό όπου θέλει.

    Συνέχεια από κάτω

    • συνέχεια

      Ο λαοπλάνος, ο γόης με την αρχαία σημασία, δηλαδή, «ο ψεύστης και απατεών». Ο Αγέλαος κυβερνά τους «αγελαίους», που κατά το λεξικό των Liddel-Scott, είναι «οι κοινοί άνθρωποι εν αντιθέσει προς τους άρχοντας». Αγέλαοι είναι οι εμπαίζοντες τον λαό αργυρώνητοι ως επί το πλείστον «δημοσιογράφοι», που κραδαίνουν νυχθημερόν το φάσγανο της τρομοκράτησης του λαού. Στα εθνοκτόνα μνημόνια, επέδειξαν τέτοια τρισάθλια συμπεριφορά που, καλώς ειπώθηκε ότι αν ζούσαν στην περίοδο της γερμανοκατοχής, θα καταντούσαν όλοι δωσίλογοι.

      Ο Αγέλαος, δεν καλλιεργεί και δεν αναδεικνύει τα προτερήματα και τις αρετές του λαού, αλλά ως αρχέκακος κεφαλή, εκλύει τα χειρότερα ελαττώματά του. Αγέλαος είναι ο ανώτατος άρχοντας που, αντί να αναδείξει την ελληνοσώτειρα εκκλησία και τους αγώνες της για την διάσωση και απελευθέρωση του Γένους στα χρόνια της τουρκικής θηριωδίας-Ιστορία είναι η ζωντανή φωνή των κεκοιμημένων-αυτός δεν βρίσκει μισή λέξη να πει την χαρμόσυνο ημέρα της Εθνικής Επανάστασης. Αγέλαοι είναι αυτοί που καταπίνουν τετρομαγμένοι, όντας πρωθυπουργοί, τις αχρείες προπαγάνδες των Τούρκων δικτατόρων, που «όλη η κοπριά του αιώνα κοιλοπονούσε για να τους ξεράσει», που θα έλεγε και ο ποιητής, οι οποίοι παρουσιάζουν Έλληνες λιμενικούς να καίνε ή να πνίγουν, παλαιότερα, γυναικόπαιδα. Αρκούσε μια φωτογραφία από τον Αττίλα της Κύπρου, για να σωπάσουν οι γενοκτόνοι των λαών. Αγέλαος είναι ο αντιπολιτευόμενος που πέντε χρόνια στην εξουσία, δεν έκανε τίποτε για την υγεία και τώρα κατηγορεί τους νυν για την έλλειψη προσωπικού, προσπαθώντας να εντυπωσιάσει την αγέλη των ζητωκραυγαστών του.
      Αυτοί οι τέσσερις «μνηστήρες» είναι τα τέρατα που πρέπει να καταστρέψουμε, αν θέλουμε να ζήσουμε ως λαός ιστορικός.»

      από:
      https://www.pentapostagma.gr/apopseis/7006006_ta-tessera-terata-poy-prepei-na-katastrepsoyme

  20. «Απ τα ομορφοτερα πραγματα που εχω ακουσει στη συντομη ζωη μου..Πολλα συγχαρητηρια και να ειναι ολοι καλα» «Απ τα ομορφοτερα πραγματα που εχω ακουσει στη συντομη ζωη μου..Πολλα συγχαρητηρια και να ειναι ολοι καλα»

    Φέγγε μου άστρο τ ουρανού τό δρόμο,
    πιάσε μου χέρι τού θεού τόν ώμο κάθε πού χάνομαι
    κι αδύναμος αισθάνομαι.

    Φύσα αγέρα τήν ανημποριά μου,
    νά πάρει ανάσα μιά βαθιά η καρδιά μου,
    φύσα αγέρα μου Πατέρα καί Μητέρα μου.

    Πείτε τραγούδια τής χαράς αηδόνια νά ζωντανέψουν τά καλά τά χρόνια,
    από τήν άβυσσο, ωδή γιά τόν Παράδεισο.

    Προσευχή

    Λεωνίδας Μπαλάφας, όλα!…

    Bleu & Μπλέ

  21. alegro μ’ έναν τρόπο, π.χ.

    …«Συστήνω εμπειρία, συγχρωτισμό στην Πόλη, στα θέατρα, στις εκκλησίες,
    στα γήπεδα, στα καφενεία, στα δημοτικά συμβούλια, στις πορείες, στα μπαρ,
    στις υπηρεσίες, στα νοσοκομεία, στα υπουργεία, στα μέσα, στους δρόμους,
    στις πλατείες, στην εξοχή, στο άστυ, στις παραλίες, στ’ αεροδρόμια, στα λιμάνια,
    στα αθλητικά κέντρα, στα σχολεία, στα μέγαρα, στις λαϊκές γειτονιές,
    στα πανεπιστήμια, στα πάρτυ, στις εκδηλώσεις, στη δουλειά, στους φορείς,
    εκεί που μας μισούν, όπου μας αγαπούν, εδώ μέσα, εκεί έξω, πάνω, κάτω,
    στο κουρμπέτι, εντός εκτός και επί τα αυτά,
    όπου υπάρχει Ζωή στο φινάλε.»…,
    άλλως,
    σάν κέρναγε εδώ μέσα κι ό

    odinmac:

    https://www.anixneuseis.gr/τεχνη-και-τρελα/comment-page-4/#comment-358255

  22. 2ω 45λ 44δ, «κάτω από φύλλα κίτρινα κοιμούνται καπετάνιοι κι αυτό πού χτές περίσσευε αύριο δέν θά φτάνει», θά πεί... 2ω 45λ 44δ, «κάτω από φύλλα κίτρινα κοιμούνται καπετάνιοι κι αυτό πού χτές περίσσευε αύριο δέν θά φτάνει», θά πεί...

    Κι ό άνθρωπος ό βαριομοίρης νά! υψωμένος νικητής
    σέ μιά γή πλατιά, προφήτης
    μιάς πλατύτερης ψυχής.

    Τό χρυσάφι, τό πετράδι καί τό θησαυρό,
    λείψαν’ άγια, τίμια ξύλα,
    κάθε πρόσφορο ιερό,

    Κι όσα φέρνει η Δύση, ό Νότος, η Ανατολή, ό Βοριάς,
    μπρός στά πόδια σου τά ρίχνω
    γιά νά τά πατάς.

    Γιά ένα χάιδιο σου πεθαίνω χίλιους πεθαμούς,
    τό φιλί σου αξίζει, Αγάπη,
    χίλιους λυτρωμούς!

    Από μιά πατρίδα εγώ είμαι,
    κι όσο κι άν τό λησμονώ,
    πάω, πρός μιά πατρίδα πάω,
    μιά γιά πάντα νά σταθώ.

    Αγάπη – 2016

    Στίχοι: Κωστής Παλαμάς
    Μουσική: Λουκάς Θάνος
    1. Γιάννης Χαρούλης

    «…Γιάννη… Το να σε βλέπω και να σ’ακούω με κάνει καλύτερο άνθρωπο.»
    Ελένη Ασημοπούλου πριν από 2 έτη,
    νά:

  23. Ένα Όραμα για τον Ελληνισμό της παρακμής

    Σε περίπτωση επιτυχίας αυτού του εγχειρήματος ο νεώτερος ελληνισμός θα μπορούσε να ξαναστείλει «στην Κόκκινη Μηλιά» τους παρείσακτους Οθωμανούς και να συνεχίσει από εκεί που είχε μείνει η ελληνική ιστορία το 1204

    Του Γιώργου Καραμπελιά

    Προδημοσίευση από το βιβλίο «Πέραν της Αριστεράς και της Δεξιάς, η Υπέρβαση» που θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο (Εναλλακτικές Εκδόσεις)

    όρα: http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2020/07/blog-post_19.html#more

  24. «…άς τά σηκώσουν τά κουνούπια τους…»!
    Κωνσταντίνος Σούκος,
    μ’ αγάπη στούς Έλληνες καί τήν Πατρίδα,
    ικανός ν’ αναδεικνύει τήν αλήθεια τού Θεού μέ τήν ψυχή, μέ τό μυαλό καί μέ τά χέρια του,

    αντί νά ρωτάει σάν άπελπης μαλάκας σέ μισελληνική υποτέλεια, «τί είναι αλήθεια»…

    Νά τόν χαιρόμαστε καί νά τόν καμαρώνουμε, μαζί μέ όλους τούς όμοιούς του:

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
37,200ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα