Το φαινόμενο Crowdism – Πώς μια μικρή ομάδα ανθρώπων καθοδηγεί τις μάζες και… «δημιουργεί» τα γεγονότα!

- Advertisement -

Στην εποχή μας βλέπουμε τον κόσμο να είναι «ενωμένος» ή καλύτερα δικτυωμένος μέσα από συγκεντρωτικά μέσα ενημέρωσης, με τα οποία παράγεται από κάποιους αυτό που θα γίνει γνωστό ως επίσημη «αλήθεια» και στη συνέχεια θα διανεμηθεί σχεδόν αμέσως, σε όλο τον κόσμο. Οι μάζες, που έχουν μάθει να ζητούν απόλυτες «αλήθειες» που θα ρυθμίζουν την ζωή τους, ώστε αυτοί να μην πολυκουράζουν το μυαλό τους, διαδίδουν αμέσως αυτή την «αλήθεια» όπως την μεταδίδουν τα «επίσημα» μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Το αποτέλεσμα είναι μια μικρή ομάδα ανθρώπων να δημιουργεί τον τρόπο που αντιλαμβάνεται ο πολύς κόσμος τα γεγονότα. Ο κόσμος θα αντιληφθεί τα γεγονότα έτσι όπως περιγράφονται και μεταδίδονται από αυτή την κεντρική πηγή. Σε ένα τέτοιο κλίμα, εάν κάποιος αντιληφθεί την πραγματικότητα διαφορετικά και συνειδητοποιήσει ότι υπάρχουν λάθη στην «επίσημη» αλήθεια, θα μπει στο περιθώριο, θα του κολλήσουν μια ταμπέλα, θα χάσει φίλους ή και εργασία, θα αισθανθεί άσχημα και ίσως στο τέλος κάτω από το βάρος μιας αυξανόμενης πίεσης, να αναθεωρήσει την στάση του γιατί αυτή «δεν τον ωφελεί».

Ο όχλος θέλει ένα σύντομο και εύπεπτο κατάλογο «καλών/κακών». Και αυτήν την ανάγκη του σήμερα την καλύπτουν κυρίως τα media. Τα media είναι εκεί για να του πουν ποιοι δικτάτορες είναι καλοί και ποιοι κακοί. Ποια βία είναι καλή και ποια κακή. Ποια προϊόντα είναι καλά και ποια κακά. Ποια γνώμη είναι κακή και ποια κακή. Ποιο πρόσωπο είναι καλό και ποιο κακό. Θα του πουν πως το να είσαι «προοδευτικός» είναι καλό, ενώ το να μην είσαι είναι κακό. Και το κυριότερο: πως το να φρονείς διαφορετικά από τους πολλούς είναι εξάπαντος «κακό». Εσύ βεβαίως, δεν θέλεις να είσαι με τους «κακούς». Στην τελική, ποιος δεν θέλει να είναι «καλός»; Οι περισσότεροι άνθρωποι ζουν σε μικρόκοσμους, επικεντρώνονται γύρω από την οικογένεια και τους φίλους και την τοπική κοινωνία και δεν θέλουν τίποτα περισσότερο από αυτό. Νιώθουν καλύτερα όταν πηγαίνουν με το ρεύμα. Νιώθουν μια ασφάλεια όταν έχουν ζωή που είναι ενταγμένη στα κοινωνικά απόλυτα.

Το φαινόμενο Crowdism

Το Crowdism, προέρχεται από την λέξη πλήθος (crowd). Τα άτομα που ασπάζονται το Crowdism ζητούν να απελευθερωθούν από τις συνέπειες των πράξεών τους και να ενταχθούν σε πολυπληθείς απρόσωπες ομάδες ως ένα είδος αλληλοβοηθητικής κοινωνίας που θα επιτίθεται σε όποιον δεν συμφωνεί μαζί τους. Αυτό δημιουργεί ένα μυαλό «κυψέλης» που μεγαλώνει και φουσκώνει όπως μια χιονοστιβάδα και σύντομα δημιουργεί ένα μονολιθικό, παρανοϊκό ουτοπικό groupthink. Αν κάποιο από τα μέλη του πλήθους αρχίζει να ξεχωρίζει ή να αμφιβάλει για τις δραστηριότητες ή τις προθέσεις του πλήθους, το πλήθος κατακερματίζεται και χάνει την δύναμή του. Αυτό που κάνει τα πλήθη ισχυρά είναι η ανικανότητα των μελών τους να επικρίνουν ή να προτείνουν κάποιον στόχο που ενώνει τους ανθρώπους, γιατί τα πλήθη είναι καλύτερα όταν έχουν έλλειψη στόχου. Χωρίς υψηλότερο όραμα ή ιδανικό, τα πλήθη εκφυλίζονται ταχέως σε επιδρομείς, αν και παθητικού χαρακτήρα. Φωνάζουν για μεγαλύτερη «ελευθερία». Θέλουν περισσότερο πλούτο. Οτιδήποτε βλέπουν, αισθάνονται ότι θα πρέπει να δοθεί στο πλήθος, όπως αναφέρει το redskywarning.

Στο Crowdism βρίσκουν καταφύγιο άτομα που νιώθουν ανίκανα να πορευθούν από μόνα τους και για αυτό βρίσκουν παρηγοριά στην ηγεσία και τη δύναμη άλλων. Θέλουν να νιώθουν ότι έχουν τον έλεγχο, αλλά φοβούνται να γίνουν αυτοί οι καθοδηγητές και έτσι κάθε άτομο μέσα στο πλήθος μεταβιβάζει την εξουσία του σε άλλους. Το πλήθος επομένως κινείται όχι με βάση κάποιες επιλογές, αλλά με τον χαμηλότερο κοινό παρονομαστή, αξιολογώντας κάθε απόφαση ως προς το τι έχουν όλοι κοινό. Ένα πλήθος αντλεί τη δυναμική του από την ανάγκη των μελών του, σε συνδυασμό με το φόβο τους για τη δική τους κρίση. Μπορεί να υποστηρίζει τις θέσεις του βίαια, αλλά επειδή ο μόνος μηχανισμός λήψης αποφάσεων είναι ένας φανατικός συμβιβασμός, κινείται παθητικά προς προβλέψιμα ψηφίσματα.

Το Crowdism βασίζεται σε ηλίθιες ιδέες που υπάρχουν και ακούγονται καλές και στο ότι όταν οι άνθρωποι βρεθούν σε πλήθη πέφτουν και προσκυνούν την κρίση των άλλων και πηγαίνουν μαζί με το κοπάδι, οδηγημένοι σε καταστροφικές και απατηλές «λύσεις». Το socializing μας κάνει χαζούς επειδή υπακούμε στο κοινωνικό πρότυπο, όχι στο πρότυπο της πραγματικότητας. Υπάρχει ένα πλήθος βιβλίων που επαινεί «τη σοφία του πλήθους» και άλλες τέτοιες κολακευτικές, πασιφιστικές και καταπραϋντικές ανοησίες. Έχουν την άποψη ότι μέσα από τις ομάδες μπορούμε να κάνουμε μια σωστή επιλογή, επειδή δεν μπορούμε να εμπιστευτούμε κανένα άτομο.

Η λογική μας λέει ότι αυτό είναι ανοησία, γιατί αν δεν μπορούμε να εμπιστευτούμε κάποιο άτομο με εξουσία όταν αυτό είναι προσωπικά υπόλογο, γιατί παίρνουμε αυτά τα αναξιόπιστα άτομα και τα βάζουμε σε μια ομάδα όπου είναι εντελώς ανυπόλογα; Γιατί τα πλήθη είναι υπεράνω λογοδοσίας.

Εντούτοις, ενώ η εξουσία του πλήθους είναι το de facto πρότυπο στη Δύση, όπως αντανακλάται στον καταναλωτισμό (οι αποφάσεις των αγορών που προέρχονται από το πλήθος), στη δημοκρατία (οι ηγέτες που προέρχονται από το πλήθος) και στη δημοτικότητα, (οι αξίες που προέρχονται από το πλήθος) τα προβλήματα εξακολουθούν να υπάρχουν.

Το πλήθος δεν ενδιαφέρεται για τις συνέπειες των ενεργειών του. Η μόνη ανησυχία του είναι να παραμείνει στην εξουσία, έτσι ώστε τα μεμονωμένα μέλη του να μην έχουν να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες των πράξεών τους. Το αποτέλεσμα είναι μια αυξανόμενη προσπάθεια να καταληφθεί πλήρως ο κόσμος από το Crowdism, ώστε να μην υπάρχουν αντίθετες φωνές.

Το Crowdism υπάρχει για έναν και μόνο λόγο και αυτός είναι για να αποφεύγονται οι συνέπειες των ενεργειών εκείνων που αποτελούν το πλήθος. Φοβούνται τυχόν υψηλότερα πρότυπα που θα τους αποκαλύψουν να είναι πιο ηλίθιοι, πιο κοντόφθαλμοι ή λιγότερο ηθικοί σε σύγκριση με άλλους. Θέλουν ένα μηδενικό πρότυπο το οποίο να προσεγγίζει το χαμηλότερο δυνατό ώστε να μην έχουν καμία πιθανότητα αποτυχίας. Η ελπίδα τους είναι να αποφευχθεί οποιαδήποτε αντιπαράθεση με την πραγματικότητα ή όσους παρατηρούν την πραγματικότητα και για αυτό κάνουν διακρίσεις εναντίον εκείνων που έχουν υψηλότερη νοημοσύνη και την ίδια ώρα τους κατηγορούν ότι αυτοί κάνουν διακρίσεις εναντίων όσων «μειονεκτούν».

Οι Crowdists εργάζονται για να καταστήσουν την κοινωνία μια σειρά γραφειοκρατικών καθηκόντων και για να καταστρέψουν την οικογένεια και έτσι να απομακρύνουν τους πιο έξυπνους ανθρώπους, που απαιτούν από την ζωή περισσότερα από άρτο και θεάματα. Στην θέση τους θέλουν υπάκουους βλάκες υπηρέτες οι οποίοι θα ανακηρύσσονται οι ίδιοι ηγέτες και θα ωθήσουν αμέσως τον πολιτισμό τους σε καταστροφή.

Το πλήθος δεν έχει κανέναν αληθινό ιδεαλισμό και η μοναδική του ιδεολογία είναι αυτή του προσωπικού κέρδους. Είναι από την φύση του αντίθετο στον πολιτισμό, αφού ο πολιτισμός δημιουργεί ένα σύστημα αξιών. Οι Crowdists επιθυμούν να αντικαταστήσουν τον πολιτισμό με τον «πολυπολιτισμό», ο οποίος είναι η ιδέα μιας διευκολυντικής κοινωνίας ή μιας κοινωνίας της οποίας ο μόνος στόχος είναι να ικανοποιήσει τα μέλη της. Σε αυτό το όραμα, δεν χρειάζεται κάποιος κοινός στόχος ή ακόμα και κάποιο πρότυπο της κοινωνίας. Η κοινωνία υπάρχει για να εκπληρώνουν τα μέλη της τις προσωπικές τους ανάγκες και κάθε έλεγχος απαγορεύεται, εκτός αν παραβιάζονται βασικές αρχές του Crowdism.

Οι Crowdists υποστηρίζουν φανατικά τόσο τον διεθνισμό, ο οποίος αρνείται τον τοπικό πολιτισμό υπέρ μιας διεθνούς κουλτούρας οτιδήποτε «νέου» όσο και την πολυπολιτισμικότητα, η οποία αναμιγνύει πολιτισμούς που δεν έχουν τίποτα κοινό χωρίς να ενδιαφέρεται για το αποτέλεσμα. Το πλήθος δεν αποτελεί ένα νέο σχεδιασμό ή μια νέα απόφαση, όπως και ο καρκίνος δεν αποτελεί έναν σχεδιασμό για έναν νέο οργανισμό. Είναι η έλλειψη απόφασης, η έλλειψη στόχου, η έλλειψη σχεδιασμού.

Η πολιτική ορθότητα, ο νέος διεθνισμός, ο πλουραλισμός / σχετικισμός, τα Ηνωμένα Έθνη («παγκόσμιος φεντεραλισμός»), η δύναμη των «δικαιωμάτων» κλπ είναι κοινωνικές πολιτικές με έναν μοναδικό στόχο: να σβήσουν οποιαδήποτε ιδέα ότι θα μπορούσε να υπάρξει κάποιος άλλος δρόμος.

Οι αριστεροί αποτελούν μια εκδοχή crowdist ατόμου ή του ατόμου που αποφασίζει ότι δεν επιθυμεί καμία επίβλεψη από κοινωνικά πρότυπα και έτσι ενώνεται με άλλους σε ένα πλήθος λυντσαρίσματος (mob lynch) για να ανατρέψει τον πολιτισμό, την ιεραρχία και την ηθική.

Οι συντηρητικοί συνήθως κάνουν λάθος για τους μηδενιστές ή για τους ανθρώπους που δεν πιστεύουν σε τίποτα, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι Crowdists πιστεύουν πολύ στο δικό τους θεό: στους εαυτούς τους και σε μια φανταστική εικόνα που δημιούργησαν για τους εαυτούς τους, που τους λέει ότι είναι «αλτρουιστές» και  «υπέρ της ισότητας». Στην πραγματικότητα, τίποτα αυτά δεν είναι.

Όπως ένας απατεώνας που πιάνεται στα πράσα, ένας Crowdist θα αντεπιτεθεί όταν τον ελέγξεις. Θα σε κατηγορήσει αμέσως για αυτό το οποίο εκείνος κάνει. Θα σου  επιτεθεί προληπτικάχρησιμοποιώντας εναντίον σου μια κατηγορία για να σε αναγκάσει να παραιτηθείς από κάθε έλεγχο.

Οι Crowdists φοβούνται μήπως ο κόσμος καταλάβει την παγίδα και πιέζουν περισσότερο να μας δέσουν όλους μαζί σε ένα ενιαίο μηχανικό σύστημα, είτε πρόκειται για μια παγκόσμια κυβέρνηση, είτε για κάτι τέτοιο όπως η ΕΕ, έτσι ώστε όλοι να βρεθούμε από κάτω. Είναι μια λεπτή μορφή συλλογικής τιμωρίας. Πρέπει να κάνουμε αυτήν την παρανοϊκή ιδεολογία να δουλέψει αλλιώς, μας λένε, όλοι θα υποφέρουμε.

Ωστόσο, φαίνεται ότι πολλοί δεν συνεργάζονται. Νιώθουν ότι ο σύγχρονος κόσμος που τους έλαχε να ζουν μοιάζει με μια τεράστια έρημο βιομηχανικών απόβλητων, γεμάτη από ασθένειες, εγκληματικότητα, μικροαστική τρομοκρατία, ανθυγιεινό τρόπο ζωής και διαφθορά. Μικρότερες προαστιακές και αγροτικές περιοχές, οι οποίες δίνουν στους ανθρώπους μια επιλογή συμμετοχής, μοιάζουν σαν μικρές «οάσεις». Για να μπεις όμως εκεί, πρέπει να εγκαταλείψεις κάποιες κακές συνήθειες και πολλά δικαιώματα. Αλλά θα βγεις από την έρημο.

Τέτοιου είδους ημι-δημοκρατίες έχουν οργανωθεί από οργανικές ομάδες, όπως η θρησκεία, ο πολιτισμός / η εθνικότητα, η φιλοσοφία και η κοινωνική τάξη ή η κάστα. Μπορεί  να μην είναι εχθρικές προς τους ξένους, αλλά δεν θα τους αφήσουν να μπουν μέσα. Δεν θα σου προσποιηθούν ότι θα έχεις «δικαιώματα». Θα έχεις όμως εκεί μια ευκαιρία για μια κανονική ζωή.

pronews.gr

Πηγή: redskywarning.blogspot.com

spot_img

784 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιά τή σελίδα μέ τά δέκα πιό πρόσφατα σχόλια σ’ όλη τήν έκταση ών Ανιχνεύσεων:
    https://www.anixneuseis.gr/comments/feed/

    Αυτό πού σέ ξεσκεπάζει,
    χαμένε,
    είναι τό αληθές ότι

    όλο ξηλώνεις καί ρημάζεις καί χαλάς,

    αντί νά προσθέσεις κάτι ωραίο, ωφέλιμο καί χρήσιμο
    πρός τό συμφέρον όλων μας καί τό κοινό καλό, εδώ μέσα
    καθώς
    σού είναι ξένο καί μισητό, όλο ετούτο πού είναι οί Ανιχνεύσεις…

    εβραιος τού διαδόχου σχήματος,
    πού έχει πιάσει στασίδι εγκαίρως,
    είσαι;

  2. Ζητιανεύοντας χρήματα(ενώ η εποχή μας απαιτεί αυτόνομη προσφορά…),
    τό slpress.gr, προσφέρει σήμερα ολίγη από πολύ μπαγιάτικη σούπα μέ μοσαντ,
    νά: https://slpress.gr/diethni/pos-i-mosant-dolofonise-koryfaio-tis-chamas-sto-ntoympai
    όταν
    από τόν Φεβρουάριο τού 2010:

    Dubai Hamas assassination: 12 suspects carried British passports

    Dubai police have named a further six Britons whose cloned passports were used
    in the killing of a top Hamas agent last month,
    as they raised the number of those involved in the assassination to 26.,
    νά:
    https://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/dubai/7309190/Dubai-Hamas-assassination-12-suspects-carried-British-passports.html

  3. «Tους πειράζει η εναλλακτική ενημέρωση
    και αυτό που έκαναν για άλλη μια φορά σήμερα δείχνει φόβο από μέρους τους..!
    Είναι ήττα για αυτούς και νίκη για εμάς
    δείχνοντας τον τρόμο για το όταν ο κόσμος καταλάβει και “Ξυπνήσει”.
    Πατρίδα-Θρησκεία-Οικογένεια και άμα τους αρέσει!
    Δεν κάνουμε πίσω ούτε εκπτώσεις στα ιδανικά και πιστεύω μας.
    Για μια ελεύθερη Ελλάδα με σωστά σκεπτόμενους πολίτες!»

    Ποιοι αλήθεια θέλουν φιμωμένο το «Thesecretrealtruth»..;
    Διαβάστε τι έγινε σήμερα και τα συμπεράσματα δικά σας

    Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2021

    https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2021/09/thesecretrealtruth.html

  4. Διά τού συμβόλου πού επιλέγουν γιά νά τοποθετήσουν στήν κορυφή τών κοντών τών σημαιών τους, όλοι οί βάρβαροι αποκαλύπτουν τόν θάνατο πού προσκομίζουν στόν πανέμορφο Κόσμο τού Θεού καί τών Ελλήνων*(τών ανθρώπων, θά πεί!),
    νά:
    https://www.pentapostagma.gr/sites/default/files/styles/main/public/2021-09/biden_morrison_johnson_art.jpg?itok=8eheR4Co

    *
    Πολεμιστές καί πτολεμαίοι, οί Έλληνες(καθείς καί τά όπλα του, έ;!)
    κι Άγιο, τής απερίσταλτης(Θεϊκής, θά πεί!) Ζωής πού μάς χαρίζεται κάθε στιγμή,
    σάν θέλουμε κι μείς,
    τό δικό τους σύμβολο,
    νά:
    https://e-maistros.gr/main/wp-content/uploads/2021/01/idatodromia-1.jpg

  5. Φόρος Τιμής
    στό Έθνος τών Ελλήνων πού πορεύεται μόνο του μέσα στόν πανέμορφο Σύμπαν τού Θεού
    γιά όλου τού κόσμου το ψωμί, τό φώς καί τό τραγούδι:

    Μόνος κυβέρνησα τή θλίψη μου

    Είπα: δε θα ‘ναι η μαχαιριά βαθύτερη από την κραυγή – γιά φαντάσου!… σσ
    Και είπα: δε θα ‘ναι το Άδικο τιμιότερο απ’ το αίμα!

    Μόνος απέλπισα τό θάνατο.

    Στό πείσμα τών σεισμών, στό πείσμα τών λιμών,
    στό πείσμα τών εχτρών, στό πείσμα τών δικών μου
    ανάντισα, κρατήθηκα, ψυχώθηκα, κραταιώθηκα.
    Μία καί δύο καί τρείς φορές
    θεμελίωσα τά σπίτια μου στή μνήμη μόνος,
    πήρα καί στεφανώθηκα τήν άλω μόνος,

    τό στάρι πού ευαγγέλισα, τό ‘δρεψα μόνος!
    ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ ΠΡΩΤΟ, γ΄
    απ’ εκεί: https://www.dept.psu.edu/cellwall/GreekStuff/Elytis/AXIONESTI.htm,
    ό,τι μπόρεσα ν’ αποσπάσω,

    Ελένη!…

    Περί ύψους, τώρα:

    «Λίγο πολύ είναι γνωστό, ότι του ανθρώπου το ύψος
    αφορά στην καλυπτόμενη επιφάνεια από τα πέλματα μέχρι την κορυφή της κεφαλής του. Από εκεί και πάνω, όμως,
    εκτείνεται το ανάστημά του, το οποίο
    είναι αναφορικό του ήθους, των κατορθωμάτων και του πολιτισμού του.
    Ανατρέχοντας στη στατιστική
    έμαθα πως το μέσο ύψος του Έλληνα υπολογίζεται στα 1,76 μέτρα.
    Παρ’ όλα αυτά το ανάστημά του στο διάβα των αιώνων
    ξεπέρασε κατά πολύ το συγκεκριμένο ύψος.
    Η ιστορική αλήθεια διδάσκει, ότι
    εξακοντίστηκε μέχρι τα αχαρτογράφητα μήκη και πλάτη του σύμπαντος.
    Ιδιαιτέρως δε κατά τις περιόδους όπου πορεύτηκε βάσει των αξιών και των αρετών
    που απαντώνται στο ποίημα(τό «Άξιον Εστί» τού Οδυσσέα Ελύτη σσ).»
    απόσπασμα, από: https://antifono.gr/σώσατε-τα-πάθη-σώσατε-το-άσμα-δ΄/

    Ποσο τυχεροι ειμαστε που καταλαβαινουμε ατοφια αυτη τη ποιηση και οχι απο μετεφραση…Ποσο τυχεροι ειμαστε που αισθανομαστε αυτους τους ηχους δικους μας ελληνικους , λαικους…αλλα και οικουμενικους.Σ ευχαριστουμε Μικη θα σ αγαπαμε μεχρι να σβησει ο ηλιος.
    Snezhana Vasilieva πριν από 2 εβδομάδες

  6. Η τελετουργική εκτέλεση του Καποδίστρια αποκαλύπτει τους δράστες.
    Πυροβολισμός στο κεφάλι και μαχαιριά στο Στομάχι .
    Δεν ‘ήταν «μια απλή δολοφονία».
    Και στην Μάνη δεν είχαν τέτοια ……έθιμα

    Η τελετουργική εκτέλεση του Εθνάρχη
    έγινε το ξημέρωμα της Κυριακής 27 Σεπτεμβρίου 1831.
    Στο Λονδίνο και το Βατικανό, το ημερολόγιο εκείνη την αποφράδα ημέρα έδειχνε
    9 Οκτωβρίου 1831.

     Η Αλυσίδα των δολοφόνων του Καποδίστρια περιλαμβάνει τους:
    1) Ρότσιλντ,
    2) Μεγάλη Στοά του Λονδίνου
    3) Άρθουρ Γουέλσλι, 1ος δούκας του Ουέλλινγκτον,
    4) Λόρδος Ύπατος Αρμοστής Ιονίων Νήσων Σερ Φρέντερικ Ανταμ ,
        υποστράτηγος στη Μάχη του Βατερλώ, επικεφαλής της 3ης Ελαφράς Ταξιαρχίας.
    5) Στοά της Ζακύνθου*.

    Περισσότερα: https://deltio11.blogspot.com/2021/09/27-1831.html

    *
    ποιός ξέχασε ότι αυτό τό, εβραιομασονοκρατούμενο μαγαζί γωνία, νησί τού Ιονίου,
    πού παράγει καλοοργανωμένες δολοφονίες μέχρι σήμερα(«παίζει» καί δολοφόνος πρώην αστυνομικός, μέ τί «αέρα»; σσ)
    τό παράτησε πρίν από χρόνια ό τότε Μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος Συνετός[1]
    καί μακροημερεύων έκτοτε ώς τιτουλάριος Δωδώνης;

    [1]
    Στις18 Αυγούστου 2011, παραιτήθηκε από Μητροπολίτης Ζακύνθου,
    μετα την εξαρθρωση σπείρας νονών, εν μεσω φημων για σχέσεις που διατηρούσε
    με κάποια μέλη της σπείρας
    ,
    όρα καί:
    «Η παραίτησή του έρχεται εν μέσω των γνωστών σκανδάλων με
    τις εγκληματικές οργανώσεις που πουλούσαν προστασία και εμπορεύονταν ναρκωτικά
    («Υπενθυμίζουμε ότι οι δύο σπείρες νονών με εμπλοκή του λιμενάρχη Ζακύνθου εξαρθρώθηκαν πρόσφατα από την υποδιεύθυνση αντιμετώπισης οργανωμένου εγκλήματος της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής, ενώ δρούσαν τουλάχιστον επί μια τριετία.», μέ τί «αέρα»; σσ)
    και η οποία ταλανίζει την κοινωνία της Ζακύνθου.»,
    εκεί: https://www.thebest.gr/article/85282-

  7. από τό
    «τὸ γὰρ αὐτὸ νοεῖν ἐστίν τε καὶ εἶναι»
    τού Παρμενίδη

    μέχρι τό

    «cogito ergo sum»
    τού Ντεκάρτ(Καρτέσιου),

    μία σχιζοφρένεια δρόμος, λέω

    Ελένη!

  8. https://bokoros.com/wp-content/uploads/2020/12/image37.jpg

    Πριν από καν’να μήνα μου τηλεφώνησε ο Νίκος ο Ξυδάκης από την “Καθημερινή” και
    μου ζήτησε να ενδώσω στην πρόκληση μιας Παναγίας. Να Τη ζωγραφίσω, είπε,
    για τη γιορτή Της, τον δεκαπενταύγουστο.
    Βιάστηκα να του απαντήσω ότι είμαι χωμένος βαθειά μέσα στα έργα τής έκθεσης που ετοιμάζω
    για τον Δεκέμβρη στο μουσείο Μπενάκη, ότι δεν έχω χρόνο ούτε μυαλό για κάτι άλλο.
    Λες κι η ζωγραφική γίνεται μόνο με χρόνο και μυαλό!

    Μιλούσα εκείνες τις μέρες με το “Σαμιωτάκι”, τον “ευμάθιο” Βαγγέλη Ζουρνατζή, και
    μού ‘στειλε ψηφιακά κάποιες Παναγίες απ’ το πολύτιμο αρχείο του, επιμελώς σχολιασμένες. Δεόμενες σκεφτόμουν στην αρχή ή καμμιάν Οδηγήτρια αρχετυπική, χωρίς παιδί στα χέρια,
    αλλά η ανορθόγραφη “Καρδιότησα” μου έγνεφε μυστικά κι όλο σ’ αυτήν επέστρεφε το βλέμμα μου. Στην ωραιότητα της μητέρας και
    την παθιασμένη αναστροφή της κεφαλής του τέκνου της.
    Την πήρα ένα βράδυ, απεγνωσμένος από τα άλλα έργα μου κι απ’ τα παθήματά μου, νύχτα βαθειά, Την έστρεψα ανάποδα, ταπείνωσα το λαμπρό Της ένδυμα κι αφάνισα τον γυιό απ’ την αγκαλιά Της. Απόμεινε σκιά δεόμενη, άδεια και μονάχη.

    Είθε να με συγχωρέσει ο πολύς Άγγελος ο Κοτάντος,
    πρωτοψάλτης Χάνδακος και πρωτοϊστοριογράφος πάσης της αυτοκρατορίας,
    που Την εζωγράφισε δογματικώς και τεχνικώς άρτια εκείνος ο ικανότατος, αλλά εμένα
    μου φάνηκε ότι, έτσι όπως Την άλλαξα, ταίριαζε περισσότερο στην κατάστασή μας.
    Εσωστρεφώς σπαρακτική, με ένα κενό στην αγκαλιά, να προσδοκά σε μιαν απεγνωσμένη δέηση
    εξ ονόματος όλων μας και να μας απευθύνει, το σπουδαιότερο, την τρυφερότητά Της.

    Την άλλη μέρα ασπάστηκα το μάγουλο κι έφυγε το σημάδι,
    φωτίστηκε το βλέμμα της και ρόδισαν τα χείλη.
    Γέμισα φλόγες φωτεινές τη σκοτεινή Της αγκαλιά και το μαφόριο.
    Κι έλαμψε η Παναγία των κεριών, ολόφωτη.
    Μια φλογισμένη μαυροφόρα.

    ”Κεριώτισσα” Την είπα -ο απατεών επ’ αγαθώ- και δέομαι στη χάρη Της εν μετανοία.

    Χ.Μ.
    Καστέλλα, το δύσκολο καλοκαίρι του 2013.

    https://bokoros.com/κεριώτισσα-μια-φλογισμένη-παναγία/?bpage=1447

  9. Χ.Μ. Οι ήρωες έχουν αποκαθηλωθεί από τους τοίχους των σχολείων. Εγώ τους ξαναβάζω στο εικονοστάσι για κατ’ ιδίαν θέαση.,

    από τήν πολύ ωραία παρουσίαση(Huffpost το Blog)
    τής έκθεσης τού Χρήστου Μποκόρου στό Μουσείο Μπενάκη,
    πού κερνάει η

    Ελένη Π. μας,

    δίπλα: https://www.anixneuseis.gr/τι-αληθεια-ψαχνουμε/#comment-990722

  10. «…η γνώση γεννιέται όχι από τις αισθήσεις, αλλά από το νου.
    Τα νοήματα είναι η προβολή του νου στα αισθητά, που έτσι γίνονται νοητά
    ». [1]
    Ηλίας Κ. Λάγιος,

    όπως μάς τό παραδίδει ό

    Άρης Νούλης*

    από τά σχόλια,
    εκεί: https://antifono.gr/το-μεταφραστικό-πρόβλημα-του-παρμενί/#comment-12473

    [1]
    βέβαια,
    «…το Ειδέναι, πριν φτάσει στον νου, περνάει από τις αισθήσεις.», έ;!
    όρα Άρης Νούλης: https://antifono.gr/μετα-την-εβδομη-μερα-θεολογία-και-επισ/

    *
    όρα: https://independent.academia.edu/ΆρηςΝούλης
    π.χ.: https://www.academia.edu/33163860/Και_την_ένατη_μέρα_Τι_συμβαίνει_την_ένατη_μέρα_.docx

    ἀνθώπους μένει ἀποθανόντας, ἅσσα οὐκ ἔλπονται οὐδὲ δοκέουσιν.
    Πράγματα που δεν ελπίζουν ούτε φαντάζονται περιμένουν τους ανθρώπους μετά το θάνατο τους.
    63. (27).,

    έ;!

  11. Από τόν Hieronymus Bosch (1450 – 1516)*,

    στόν Θεόδωρο Πουλάκη (1620 – 1692)**.

    *
    Το παράδοξο και το παράλογο, είναι η ίδια η ουσία αυτής της τέχνης.
    Είναι η αντανάκλαση ενός κόσμου που δεν είναι πλέον σε συμφωνία με τον εαυτό του,
    ενός κόσμου που έχει σπάσει σε κάθε σημείο του.
    https://terrapapers.com/ieronymos-bos-ke-epikyriarchi/

    **
    Eπί Σοί Xαίρει,
    Παναγία Κόρη τού ανθρώπου καί
    Μητέρα τού ενσαρκωθέντος καί ενανθρωπίσαντος Υιού καί Λόγου τού Θεού,
    τί νά λέμε,
    τώρα!…

    νά λέμε:
    Θυσία τῷ Θεῷ, πνεῦμα συντετριμμένον,
    καρδίαν συντετριμμένην καὶ τεταπεινωμένην ὁ Θεὸς οὐκ ἐξουδενώσει.,
    νά:

  12. «Έχει ο Μακρόν ως πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας το 2021
    πρόσβαση στα ιστορικά αρχεία;
    Μια επίμονη φήμη δηλώνει το αντίθετο, καθώς
    αυτή η πρόσβαση απαγορεύεται ακόμη και στους αρχηγούς κράτους στη Γαλλία.
    Ποιος κυβερνά πραγματικά στη Γαλλία;
    Κανείς δεν είναι σε θέση να απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση.»*
    πολλά περισσότερα:
    Une crise à 360°
    https://strategika51.org/2021/10/08/une-crise-a-360/
    σέ μετάφραση: Κριστιάν, στόν Ινφογνώμωνα,
    https://infognomonpolitics.gr/2021/10/gallia-krisi-360-moiron/

    *
    όμως
    δέν είναι δύσκολο νά απαντήσει κανείς
    «οί έν France ντέ ροτσίλντ(σ’ αυτούς πήγε κι ό τσιπρας, έ;!),
    γιά λογαριασμό τού σέρ ρότσιλντ τού Λονδίνου»,
    έχοντας κιόλας υπ’ όψη τή δήλωση μακρον:

    «Οι Εβραίοι είναι η Γαλλία, έφτιαξαν τη Γαλλία.»,

    δημοσιευμένη στίς 4 Δεκεμβρίου 2019,
    μέρες χανουκατζίδικες,
    μεσελληνικές…

    κέρασμα, νά πάνε κάτω τά φαρμάκια:

  13. Χρειάζεται προσοχή μ’ ό,τι καταπιάνονται οί βολονταριασμένοι δυτικοί, καθώς
    τό μισάνθρωπο ταγκαλάκι έχει πολλά ποδάρια!…
    Κοιτάξτε τί έπαθε η Εσμεράλντα:

    I love my life
    I am powerful
    I am beautiful
    I am free
    I love my life
    I am wonderful
    I am magical
    I am me
    IN I LOVE THIS MUSIC.

    Esmeralda Diaz πριν από 3 έτη (τροποποιήθηκε),
    νά:

  14. γιά σύγκριση σέ ολα τά επίπεδα
    κι εξαγωγή επεξεργασμένων συμπερασμάτων, καθώς
    η νέα χιτλερική εποχή δέν αφήνει σέ κανένα
    περιθώρια γιά χαζολόγημα,

    ό Τόμ Μπάξτερ, πού

    μπορεί νά ζεστάνει τήν καρδιά μας
    καί μέσα στήν Αθήνα, π.χ.
    «Tom Baxter performs live Tell Her Today
    along with Stavros Lantsias at gazARTE music hall in Athens , 27/04/2013»

  15. γιά σύγκριση σέ ολα τά επίπεδα
    κι εξαγωγή επεξεργασμένων συμπερασμάτων, καθώς
    η νέα χιτλερική εποχή δέν αφήνει σέ κανένα
    περιθώρια γιά χαζολόγημα,

    ό Τόμ Μπάξτερ, πού

    μπορεί νά ζεστάνει τήν καρδιά μας
    καί μέσα στήν Αθήνα, π.χ.
    «Tom Baxter performs live Tell Her Today
    along with Stavros Lantsias at gazARTE music hall in Athens , 27/04/2013»

  16. φυσάει κόντρα κι ό δικός μας επιλέγει τής ασχήμιας τή βολή, σέ καλό νά τού βγεί φυσάει κόντρα κι ό δικός μας επιλέγει τής ασχήμιας τή βολή, σέ καλό νά τού βγεί

    ΒΒΒΒ-άλτε νά πιούμε, καθώς
    στό ξέχειλο ποτήρι μας είν’ όλα εκεί γραμμένα,
    νά:

  17. «Τίποτε άλλο παρά
    μόνο σκέψεις, βουλήσεις, αισθήματα, συναισθήματα, συγκινήσεις κλπ,
    και τίποτε βαθύτερο.»
    Δημήτρης Γ. Ιωάννου

    ~~

    Ο Δυτικός Χριστιανισμός και ο Φραγκικός ολοκληρωτισμός,
    Θεόδωρος Ζιάκας

    Η λατινική Δύση προσέλαβε το χριστιανισμό χωρίς την ειδική αίσθηση της τραγικότητος, που ήταν συνυφασμένη με τις αναζητήσεις του ελληνικού πνεύματος. Ο δυτικός χριστιανισμός ήταν εξαρχής διαφορετικός από τον ελληνικό. Κι αυτή η διαφορά μεγάλωσε. Έγινε χάσμα αβυσσαλέο με τη Φραγκική κατάκτηση.

    Ο κόσμος των σχολαστικών, που πήραν ό,τι αντιτραγικότερο βρήκαν στον Αριστοτέλη, ήταν απλώς ένα καλοκουρδισμένο μηχάνημα στην απόλυτη εξουσία της παπικής Έδρας, το αλάθητο της οποίας εξασφάλιζε ότι όλα θα πηγαίνουν τέλεια. Βαθμιαία ο κόσμος έγινε ένα τίποτα. Η ύλη διαχωρίστηκε από το πνεύμα, ποσοτικά και ποιοτικά, και απαξιώθηκε. Το οπτικό πεδίο κατελήφθη από την απειρία του πνευματικού απολύτου και την ανθρώπινη υπερηφάνεια, που θεωρούσε το «πνεύμα» της «κορωνίδα της Δημιουργίας». Το έδαφος του πνευματικού απείρου αποικίστηκε από τις κυρίαρχες φυλετικές και ταξικές δυνάμεις.

    Οι μεταφυσικές του οντότητες, ο Θεός, οι άγγελοι, οι άγιοι, οι διάβολοι, έγιναν αιώνιοι προστάτες των επιγείων εκπροσώπων τους: παπών, βασιλιάδων, ευγενών και κλήρου. Η εκπόρευση του Πνεύματος «και εκ του Υιού» εξασφάλιζε ότι όλη η «Θεία Χάρη» είχε περιέλθει για διαχείριση αποκλειστικά στην Αγία Έδρα.

    Για πρώτη φορά ο κόσμος -ουρανός, γη, κάτω κόσμος- τέθηκαν υπό τον έλεγχο μας επίγειας εξουσίας. Ο ολοκληρωτισμός είχε κάνει την εμφάνισή του στην ιστορία.

    αντιγραφή, από

    Eleuthero Pneuma

    Η έκλειψη του υποκειμένου (1996),
    εκεί:

  18. τώρα πού λιγοστεύει η λευτεριά κι ό θάνατος μάς κανακεύει, ώ ναί

    «κανείς μας πιά δέν περισσεύει»,

    λένε(γιά 3ω 6λ 51δ) ό Φίλιππος καί ό Μιχάλης(ποιός από τό Πέραμα καί ποίος αφ’ τό Μενίδι…},
    είς απόδειξιν κιόλας τού ότι
    η οδός τής μουσικής,
    σάν τήν αλήθεια(πού είναι Πρόσωπο, έ;!),
    είναι κι αυτή μία,
    νά:

  19. Έχετε τόν νούν σας,
    καθώς εγώ διορθώνω τό κείμενο,
    τού οποίου ούτε… τήν ορθογραφία, δέν είμαι ικανός νά τηρώ,
    από:

    «Το βαθύ πνευματικό όργανο του ανθρώπου
    συμβαίνει να βρίσκεται ακριβώς στη θέση αυτού του σάρκινου ανθρώπου
    – είναι κάτι παράξενο αλλά αληθινό.»

    σέ:

    «Το βαθύ πνευματικό όργανο του ανθρώπου
    συμβαίνει να βρίσκεται ακριβώς στη θέση αυτού του σάρκινου οργάνου
    – είναι κάτι παράξενο αλλά αληθινό.»

    κι έν πάση περιπτώσει, προσοχή:

    «…η ασκητική ορθόδοξη ανθρωπολογία
    δεν ειναι στην πραγματικότητα μεταφορική και αλληγορική, αλλα βαθιά ρεαλιστική.
    Και είναι κρίμα που δεν την γνωρίζει η σύγχρονη φιλοσοφική σκέψη.»,

    εκεί: https://antifono.gr/υπαρχει-στ-αληθεια-η-πατερικη-καρδι-2/

  20. «Ελληνικό νά μήν είναι καί νά μήν είναι Ορθόδοξο, όλα τ’ άλλα γιά μάς δουλεύουν»
    κι ό πόντιος δέν είναι μαλάκας·
    πουλημένος στόν αρχαίο καί καλοοργανωμένο μισελλληνισμό(μισοθεΐα, μισανθρωπία)
    πού καλοπληρώνει,

    είναι…

  21. https://e-press.eu/wp-content/uploads/thumbnails/2021/10/Γιατί-βάζουμε-λάδι-στο-καντήλι-696×500.jpg

    «…όπως το καντήλι απαιτεί το δικό μας χέρι για να ανάψει
    έτσι και η ψυχή απαιτεί το χέρι του Θεού, τη Χάρη Του δηλαδή…»

    κι εμείς,
    άς μήν αφήνουμε τό καντήλι τού καθηγητή Χρήστου Γιανναρά νά καίει μόνο του
    σ’ ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο…

    προσεκτικά, βέβαια
    μή βάλουμε φωτιά στήν πολυκατοικία

    https://e-press.eu/giati-vazoume-ladi-sto-kantili/

  22. Ό Περουάνος Ναυτικός,
    εργάζονταν ώς Μάγειρος στά ελληνικά καράβια
    καί σέ κάποιο ξέμπαρκο(στά δυό χρόνια γιά ένα μήνα κι άντε πάλι!…)
    είπε τού γιού του, ανάμεσα σέ άλλες ιστορίες καί
    πώς, στήν Αφρική, μοίραζαν τό φαγητό πού περίσσευε στούς πεινασμένους…

    Τό παιδί έκλεισε στήν ψυχή του αυτή τήν ιστορία
    καί, σέ πρώτην ευκαιρία, έγινε ό πατέρας του(ό ασφαλής δρόμος γιά τόν ανδρισμό, Ελένη, έ;!…)…

    ‘Ο Περουάνος Φελίπε Χουαρέζ Ρέγιεζ, τώρα
    μοιράζει φαγητό εδώ, σ’ εμάς,
    στόν Πειραιά, στήν Αθήνα…

    δείτε τό βίντεο,
    εκεί:
    https://www.zougla.gr/greece/article/o-diakosmitis-apo-to-perou-pou-paradidi-ma8imata-an8ropias

  23. @ Επισκέπτης October 24, 2021 At 3:41 pm

    Λές αυτό τό |βι| πού σέ θέλγει,
    νά είναι τής βίας πού σέ παραμορφώνει(προσπάθησε νά μάς βάλεις κάτι νά παίζει…),
    Στεριανέ;

    UNA PERUANA EN FRANCIA(ποιά Γαλλία, τώρα!…),
    νά:

  24. Ποῦ νὰ βρῶ τὴν ψυχή μου − τὸ τετράφυλλο δάκρυ!
    Τὰ κορίτσια μου πένθος γιὰ τοὺς αἰῶνες ἔχουν
    Τ’ ἀγόρια μου τουφέκια κρατοῦν καὶ δὲν κατέχουν
    Ποῦ νὰ βρῶ τὴν ψυχή μου − τὸ τετράφυλλο δάκρυ!

    Γι’ ἄλλη, πιό μυστικὴν ἀντρεία λαχτάρησα

    από τόν Νίκο Μακαρόνα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
37,200ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα