Στράτος Σιμιτζής: Τα επίχειρα του μοναδικού μέσου μαζικής μεταφοράς

- Advertisement -

του Στράτου Σιμιτζή*
Είναι αλήθεια πως οι Θεσσαλονικείς έχουν εναπόθεσει όλες τις ελπίδες τους για άνετη και γρήγορη μετακίνησή τους, κυρίως προς και από τους χώρους εργασίας και κατοικίας, στο Μετρό.
Μέχρι τότε όμως θα τελούν όμηροι του ΟΑΣΘ, ιδίως τα χαμηλά εισοδήματα, οι μισθωτοί και μεροκαματάρηδες, οι οποίοι για τις ανελαστικες μετακινήσεις τους επιβαρύνονται με τα κόμιστρα των ταξί.
Παράδειγμα προς αποφυγήν για μια μεγαλούπολη να στηρίζεται σε ένα καιρ μόνο μέσο μαζικής μεταφοράς.
Όσο κι αν αναζητήσει κάποιος, αποκλείεται, στον πολιτισμένο τουλάχιστον κόσμον, να εξυπηρετείται από ένα και μοναδικό μέσο συγκοινωνίας.
Και όμως, εμείς εδώ στη Θεσσαλονίκη, τη Συμβασιλεύουσα, το κατορθώσαμε και αυτό.
Το γραφικό τραμ μας ενοχλούσε, γι’ αυτό όπως είμαστε έξυπνοι, το καταργήσαμε.
Όλα αυτά τα χρόνια της μονοκρατορίας του ΟΑΣΘ, σκεφθείτε πόσο θα συνέβαλε ένα τραμ, φυσικά ανανεωμένο και εκσυγχρονισμένο.
Τι πονεμένη ιστορία και αυτή.

*Δημοσιογράφος, Συγγραφέας

spot_img

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Είναι όντως πονεμένη ιστορία ,αλλά με τα μέτρα της 10ετίας του 1950 τότε που στην Θεσσαλονίκη κυκλοφορούσαν κάπου 500 αυτοκίνητα, οι δρόμοι εκτός των κεντρικών ήταν μισοανοιγμένοι , τη Χαλκιδική την γνωρίζαμε από την Γεωγραφία, η Κεντρική και Δυτική Μακεδονία επικοινωνούσαν με την Θεσσαλονίκη μόνο με το τρένο και τέλος η ανοικοδόμηση ήταν στην αφετηρία της, ενώ χρόνια τώρα τα ιδιωτικής χρήσεως αυτοκίνητα έγιναν ένα εκατομμύριο, μπαινοβγαίνουν από και προς την Χαλκιδική -χειμώνα, καλοκαίρι -από ην ελληνική και την Βαλκανική ενδοχώρα άλλο ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα ,οπότε το ΤΡΑΜ θα λειτουργούσε ως είδος φλοκλόρ για την πιτσιρικαρία και θα μείωνε λωρίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων.
    ΜΟΝΟ οι ακτινοειδείς επεκτάσεις ΜΕΤΡΟ θα μπορούσαν να λύσουν αξιόπιστα τις μετακινήσεις των εργαζομένων και των πελατών, αλλά αυτό το Μετρό ,που άρχισε να συζητείται από την 10ετία του 1970 θα λειτουργήσει του χρόνου σε μια μόνο γραμμή με πολλές αρνητικές διαθέσεις από τους υπερευαίσθητους σε εξωπραγματικά θέματα Θεσσαλονικείς ,που έχοντας ψήφους πιέζουν για επιστροφή ακόμη και στον αραμπά.
    ΑΝ είχαμε ΜΕΤΡΟ από την Ν. Χαλκηδόνα ως την Ν. Μηχανιώνα και την Ν.Καλλικράτεια και από τον Λαγκαδά -Ωραιόκαστρο ως το Αεροδρόμιο και τη Σίνδο και από την Νεοχωρούδα ως το λιμάνι της Θεσσαλονίκης δεν θα είχαμε τα σημερινά προβλήματα, που δεν θα λυθούν και με οποιεσδήποτ άλλες επίγειες λύσεις μετακινήσεων των δύο εκατομμυρίων περίπου κατοίκων που διακινούνται στον Νομό και στην Θεσσαλονίκη μας, η οποία έχει και δύο εμπόδια την θάλασσα και το δάσος Σέιχ Σού.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΥΡΙΕ ΣΙΜΙΤΖΗ -ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
37,300ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα