Του Στράτου Σιμιτζή
Το ζήτημα αφορά άμεσα τον Δήμο Θεσσαλονίκης, το ζητούμενο είναι αν ο δήμαρχος και οι δημοτικοί άρχοντες διαθέτουν «ευήκοα ώτα» ή την ευαισθησία που απαιτείται για να δώσουν λύση.
Υπόθεση χιλιογραμμένη και χιλιοειπωμένη όμως η επίλυσή της δεν φαίνεται ούτε στον ορίζοντα.
Και για να γίνουμε σαφείς και συγκεκριμένοι.
Η Θεσσαλονίκη θα πρέπει να είναι η μόνη μεγάλη πόλη όπου τα πεζοδρόμια οι πεζοί τα μοιράζονται με τα δίκυκλα ανεξαρτήτως κυβισμού και τύπου που κυκλοφορούν.
Ηλεκτρικά ποδήλατα και πατίνια, δίπλα τους είναι βέσπες, μηχανάκια και μηχανές και ότι κινείται με δύο τροχούς.
Με άλλα λόγια ένα συνονθύλευμα δικύκλων κινείται και κυκλοφορεί επάνω στα πεζοδρόμια κάνοντας τη ζωή πεζών ανασφαλή και εν πολλοίς επικίνδυνη.
Και να σκεφτεί κάποιος πως το τριτοκοσμικό αυτό πρόβλημα μπορεί να λυθεί με την εφαρμογή της σχετικής διάταξης του ΚΟΚ. Τίποτε άλλο.
Η απλή εφαρμογή και τήρηση του νόμου και των διατάξεών του είναι κάτι που επιδέχεται δικαιολογίες και επιφυλάξεις.
Για να δούμε πόσο «ευήκοα ώτα» διαθέτουν ο δήμαρχος και οι δημοτικοί άρχοντες.
Η κατάληψη των πεζοδρομίων είναι -και αυτό- ”κληρονομιά” του όλου ΠΑΣΟΚ, του οποίου μέλος υπήρξε και η σημερινή -εν πλείστοις- Δημοτική Αρχή της Θεσσαλονίκης , γιαυτό και μη περιμένετε αγαπητέ κύριε Σιμιτζή να σας ‘δώσει βάση” παρ’ ότι σας ακούει.
Δεν ”καταστρέφεις ” όσα έγιναν ”τα ωραία εκείνα χρόνια του ΠΑΣΟΚ .Αφήστε που και πολλοί δημοτικοί σύμβουλοι και υπάλληλοι χρησιμοποιούν πάσης φύσεως δίκυκλα και τα παρκάρουν δίπλα από το γραφεία τους .
Θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ανοιχτοί χώροι αλλά θα είναι μακριά από τις δουλειές των Θεσσαλονικέων, που συν τοις άλλοις δεν αγαπούν και την πεζοπορία.
Στην Αθήνα βέβαια μας περνούν, γιατί είναι και περισσότεροι . ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ .