Η τελευταία «συνήθεια» που έχει ξετρελάνει τους Ισπανούς είναι η αναζήτηση συντρόφου στο σούπερ μάρκετ.
Τις τελευταίες ημέρες όλο και περισότεροι ανύπαντροι συγκεντρώνονται καθε απόγευμα μεταξύ 7 και 8 μμ στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ Mercadona όπου χρησιμοποιούν τον «μυστικό κωδικό» για να προσεγγίσουν άλλους ενδιαφερόμενους.
Η ανταπόκριση είναι τόσο μεγάλη που στο Μπιλμπάο, κλήθηκε η αστυνομία σε υποκατάστημα της Mercadona για να επιβάλλει την τάξη καθώς εκτυλίχθηκαν χαοτικές σκηνές.
Η υστερία ξεκίνησε όταν η ηθοποιός και κωμικός Vivy Lin, ανέβασε ένα βίντεο στο TikTok όπου σπρώχνει ένα καρότσι στο εν λόγο σούπερ μάρκετ, έχοντας έναν ανανάν αναποδογυρισμένο, καθώς είναι το «μυστικό σύνθημα» που υποδηλώνει ότι είναι ελεύθερη και αναζητά σύντροφο.
Το βίντεο έγινε Viral και από τότε εκατοντάδες Ισπανοί όλων των ηλικιών αναζητούν το ταίρι τους στους διαδρόμους των σούπερ μάρκετ έχοντας εξαφανίσει όλους τους ανανάδες από τα ράφια.
Σε ένα άλλο βίντεο ένας εργαζόμενος αφαιρεί τους ανανάδες κι άλλα φρούτα από τα ράφια προς την αποθήκη, καθώς η ώρα πλησιάζει 7 το απόγευμα για να τα προστατεύσει από το πάρτι που θα ακολουθήσει.
Μάλιστα, ένας άντρας ντύθηκε με στολή γιγάντιου ανανά για να κάνει το bachelor party του μέσα στο σούπερ μάρκετ ενώ στη Μαδρίτη ομάδες εφήβων, εντοπίστηκαν να σπρώχνουν καρότσια μέσα στα σούπερ μάρκετ, χωρίς να αγοράζουν τίποτα, γεγονός που έχει προκαλέσει την αγανάκτηση όσων θέλουν να κάνουν τα ψώνια τους αλλά και των υπαλλήλων που μένουν έως αργά για να επιστρέψουν τους ανανάδες στα ράφια.
«Το να ακολουθείς τυφλά μια διαφημιστική καμπάνια που κυκλοφόρησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι αθώο, όπως συμβαίνει με το «Pineapple-gate», αλλά δείχνει πώς ο εικονικός κόσμος «μπορεί να ρυθμίσει την κοινωνική συμπεριφορά και να εκμεταλευτεί δωρεάν τους χρήστες», έγραψε η Susana Quadrado στην εφημερίδα La Vanguardia.
https://www.huffingtonpost.gr/entry/ispania-e-nea-trela-toe-anana-yia-anazetese-sentrofoe-sto-soeper-market-prokalei-chaos_gr_