ΘΕΣΕΙΣ ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΩΝ

- Advertisement -
του Παντελή Σαββίδη
Το στίγμα μας, ενόψει των ευρωεκλογών:
1.-Στην ιστοσελίδα θα αναρτώνται όλες οι ενδιαφέρουσες ειδήσεις. Προσωπικά στους σχολιασμούς μου θα κάνω αρνητική κριτική στο κυβερνών κόμμα. Πιστεύω πως η μητσοτακική Νέα Δημοκρατία δεν έχει, πλέον, πολιτική, ο πρόεδρός της διακατέχεται απο μια φοβία προς την Τουρκία που του στερεί την ψυχολογική δυνατότητα να αντιμετωπίσει ορθολογικά τις απειλές που προέρχονται απο τη γειτονική χώρα και με τη δήλωσή του ως δεδομένου (προς τις ΗΠΑ) υλοποιεί την πολιτική που του υποδεικνύεται απο την Ουάσιγκτον. Η πολιτική των ΗΠΑ προς Αθήνα και Άγκυρα γέρνει εμφανώς προς την Τουρκία. Προκειμένου να την κρατήσουν υπο την επιρροή τους θα ζητήσουν ελληνικές παραχωρήσεις, αν και όταν χρειαστεί.
Η πολιτεία του κ. Μητσοτάκη και η αγωνία του να κρατηθεί στην εξουσία δεν αφήνουν περιθώρια εμπιστοσύνης.
2.-Ο διακαής πόθος του κ. Μητσοτάκη να παραμείνει στην εξουσία τον έχει οδηγήσει σε παρακρατικές λογικές. Οι παρακολουθήσεις, οι συγκαλύψεις, η διαπλοκή, ο απόλυτος έλεγχος των ΜΜΕ, η αλαζονεία και αρκετά άλλα φαινόμενα υπονομεύουν την λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος της χώρας. Η Ελλάδα είναι διεθνώς πολύ πίσω σε δείκτες δημοκρατικότητας. Θα αναφέρω δύο: την αρνητική στάση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο θέμα του κράτους δικαίου στην Ελλάδα και το θέμα της κατάστασης των Μέσων Ενημέρωσης. Και οι δύο τομείς είναι ποιοτικά χαρακτηριστικά της δημοκρατικής λειτουργίας. Και στους δύο οι επιδόσεις της χώρας είναι χαμηλές.
3.-Εδώ και καιρό πιστεύω πως ο ρόλος του εθνικού κράτους έχει τελειώσει ιστορικά. (Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με χαρακτηρίζουν εθνικιστή, αν και δεν με πειράζει). Η καλύτερη ομοσπονδία κρατών στην οποία θα μπορούσε να συμμετάσχει η Ελλάδα είναι της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
4.- Τα έθνη που έχουν συγκροτήσει, ήδη, εθνικά κράτη μπορούν να συνυπάρξουν σε ομοσπονδίες. Ή χαλαρότερα σε συνομοσπονδίες. Αναλόγως των στόχων και των αναγκαιοτήτων τους κάθε φορά.
Είμαι υπερ της Ομοσπονδιακής Ευρώπης για τους εξής λόγους:
ο πρώτος είναι, εδαφικά, υπαρξιακός. Η Ελλάδα δεν μπορεί να υπερασπιστεί τις απειλές της κυριαρχίας της και των κυριαρχικών δικαιωμάτων της. Μια Ομοσπονδιακή Ευρώπη θα είχε τρείς πυλώνες. Οικονομικό, ‘Αμυνας και Εξωτερικής πολιτικής.
Με την κοινή άμυνα ό,τι σήμερα αμφισβητείται θα είχε μεγαλύτερη υποστήριξη.
Ο δεύτερος είναι οικονομικός. Βίωσα τις υποτιμήσεις της δραχμής και τα παιχνίδια που έκαναν σε βάρος της πολιτικοί και κοτζαμπάσηδες. Προτιμώ το ευρώ. Είναι δυσκολότερα τα παιχνίδια σε βάρος του.
Ο τρίτος είναι ο ο ολοκληρωτικής μορφής συγκεντρωτισμός του ελληνικού κράτους. Δεν υπάρχει τίποτε άλλο στον ελλαδικό χώρο πέραν της Αθήνας. Στο πλαίσιο μιας Ομοσπονδιακής Ευρώπης μπορείς να διεκδικήσεις την ύπαρξή σου μαζί με άλλες περιφερειακές πόλεις.
Καθώς βαδίζουμε προς τις ευρωεκλογές θα εξειδικεύσουμε ορισμένα ζητήματα.
spot_img

18 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η ομοσπονδιακή Ευρώπη θα είναι η ταφόπλακα του Ελληνισμού και της Ελλάδας λόγω των πολλών αδυναμιών της σύγχρονης Ελλάδας που θα συνθλιβεί από τα οργανωμένα και προπορεύοντα κράτη της Ευρώπης.
    Η Ελλάδα επιβίωσε και επιβιώνει στα δύσκολα λόγω των ισχυρών εθνικών χαρακτηριστικών. Το έθνος είναι το δυνατό σημείο της Ελλάδας.
    Το κράτος είναι το αδύνατο σημείο και σε αυτό πρέπει να δουλέψει. Η άμυνα είναι στον σκληρό πυρήνα του κράτους.
    Όπως είπε πρόσφατα ο πρώην ΑΓΕΘΑ στον πόλεμο θα είμαστε μόνοι.
    Δεν υπάρχει συλλογική ευρωπαϊκή άμυνα είναι ουτοπικό να υποστηρίζεται κάτι τέτοιο .
    Αδικεί ο αρθρογράφος τις Ένοπλες Δυνάμεις με τη θέση ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να υπερασπιστεί την εθνική κυριαρχία. Τι έχασε η Ελλάδα από την συνθήκη της Λωζάννης και μετέπειτα .
    Και με το ευρώ γίνεται χειραγώγηση της οικονομίας, ο πλούτος είτε δραχμή είτε ευρώ στους δέκα καταλήγει. Η διαφθορά είναι διεθνές φαινόμενο και στην Ευρώπη δεν υπάρχουν άγγελοι.
    Η Θεσσαλονίκη είχε έχει και θα έχει πολλές ευκαιρίες, αλλά κινείται εγκλωβισμένη με επαρχιώτικη λογική και ιδεοληψίες και χάνει τις ευκαιρίες της. Δεν φταίει η Αθήνα, σε λίγο η Αλεξανδρούπολη και η Καβάλα θα δείχνουν πλάτη στην Θεσσαλονίκη.
    Αν χαθεί το έθνος θα χαθεί και Ελλάδα, δεν αποτελεί πρόοδος και λύση η ομοσπονδιακή Ευρώπη. Ναι στην Ευρώπη αλλά ως ανεξάρτητο εθνικό κράτος.
    Ο Παπαδόπουλος είπε όταν απέρριψε το σχέδιο Ανάν: Παρέλαβα κράτος και δεν θα παραδώσω συνιστώσα.

  2. Συγχαίρω για ”τις καθαρές κουβέντες σας” ,αγαπητέ κύριε Παντελή Σαββίδη .
    Οι προεκλογικές θέσεις σας -οι δικές σας όχι των Ανιχνεύσεων -θα είναι αντιΝεοδημοκρατικές – γιατί ο κ. Μητσοτάκης που εξελέγη δημοκρατικά (όπως λένε οι καθαρόαιμοι δημοκράτες) την Νέα Δημοκρατία εκπροσωπεί.
    Αναμένουμε να διαπιστώσουμε ποιος θα τύχει της υποστηρίξεώς σας και ευχόμαστε να μην είναι ο κανένας ,αλλά ούτε και χειρότερος του κ. Μητσοτάκη ως συνολικής προσωπικότητος , γιατί -οι σημερινές ελλείψεις και παραλείψεις του κράτους ,που παρατηρούνται -οφείλονται στην ανυπαρξία ικανού και φιλοτίμου ανθρώπινου προσωπικού , το οποίο δεν θα αντικατασταθεί -εν μια νυκτί- από τον επόμενο , ο οποίος ούτε δικτάτορας θα είναι και ούτε θα παρουσιάσει καλύτερο παράδειγμα για να εμπνεύσει και ”παιδαγωγήσει” και τους κρατικούς υπαλλήλους , οι περισσότεροι των οποίων αυτονομήθηκαν πια από κόμματα.
    Ίδια και χειρότερη θα είναι η καθημερινότητα ,όπως ίδια -αν όχι χειρότερη- είναι στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη που εξέλεξαν πολλά υποσχόμενους νέους Δημάρχους.
    Δυστυχώς δεν υπάρχουν ούτε γκεσέμια και ούτε γάτες για τα ποντίκια στην Δημόσια και Τοπική διοίκηση και για να θυμηθούμε και τον Μάο που είπε ”όταν το λιοντάρι απουσιάζει από την ζούγκλα αναλαμβάνει ο πίθηκος”.
    Στην Ελλάδα μας εξοντώθηκαν ”τα λιοντάρια” της Δημόσιας διοίκησης από την κατάργηση-εν μια νυκτί- τον Οκτώβριο του 1981 των υπαλλήλων καριέρας Γενικών Διευθυντών των Υπουργείων και αργότερα των διορισμένων επί 5ετία Νομαρχών.
    Η ενιαία κρατική διοίκηση -διορισμένη και αξιολογούμενη- διασπάστηκε και αντικαταστάθηκε από την εκλεγμένη -παντού-Τοπική Αυτοδιοίκηση , η οποία ως εκλεγμένη ”παραβγαίνει ” και προς την εκλεγμένη Κεντρική Διοίκηση γιαυτό και χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα με τις αρμοδιότητες και αναρμοδιότητες τους για την εξυπηρέτηση του πολίτη . ΤΕΛΟΣ
    Οι θέσεις σας για την Ευρώπη είναι και δικές μου εξαρχής θέσεις (δεν κλυδωνίσθηκα με τα διλήμματα του 1981 και του 2015), μόνο που θα σας -με -απογοητεύσω ,γιατί στην Ευρωπαϊκή Ένωσή -στο όχι και μακρινό μέλλον- ,θα καταργηθούν τα εθνικά κράτη και θα δημιουργηθούν Πολιτείες όχι με πρωθυπουργούς ,αλλά με κυβερνήτες και με ονομασίες παλαιές Περιφερειών που θα καλύπτουν διακρατικές σήμερα επιφάνειες ( Σαξωνία, Ανδαλουσία, Μακεδονία Δαλματία ,Ιλλυρία, Ήπειρος , Θράκη .Δακία κ.ο.κ.) με επίσημη γλώσσα την αγγλική και γλώσσα του εμπορίου την κινεζική.
    Να την ονειρευτούμε ως ανασύσταση της Μεγάλης Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας προ της διασπάσεως της το 313 μ. Χ, με τον Ελληνισμό να επιβιώνει μόνο αν ξανανταμωθεί με την Χριστιανική Ορθοδοξία, όπως από τον Μέγα Κωνσταντίνο μέχρι το 1821 στην Δύση και μέχρι το 1922 στην Ανατολή.
    Καλό ξημέρωμα και καλή συνέχεια.

  3. Οἱ Ἕλληνες ὑπάρχουν πρό Εὐρώπης. Εἴμαστε διαφορετικοί ἀπό τούς ἄλλους λαούς τῆς Εὐρώπης καί αὐτό φαίνεται στήν ἰδιαίτερη ἔκφραση τοῦ μακραίωνου πολιτισμοῦ μας, στήν γλώσσα μας, στήν ᾿Ορθοδοξία, στά ἐπιτεύγματα τοῦ πολιτισμοῦ μας τά ὁποῖα μελετήθηκαν καί ἀποτελοῦν τό ὑπόβαθρο τοῦ Δυτικοῦ πολιτισμοῦ. ῾Η ᾿Ορθοδοξία εἶναι συνέχεια τῆς ἀρχαίας ἱστορίας μας, δέν μπορεῖ νά ἀναγνωσθεῖ καί κατανοηθεῖ χωρίς αὐτή τήν ἱστορία. Οἱ Δυτικοί δέν μποροῦν νά διανοηθοῦν ὅτι ἡ ἱστορία μας εἶναι μία συνέχεια ἀλληλένδετη μέ τήν θρησκεία μας οὔτε μποροῦν νά τήν διαβάσουν κατ´ αὐτόν τόν τρόπο οὔτε καί φαντάζονται τήν σημασία της. ῾Ιερή ὑποχρέωσή μας εἶναι νά διατηρήσουμε τά ᾿Εθνικά μας χαρακτηριστικά.

    • Μήπως περίσσεψαν και περισσεύουν καθημερινά στην Ελλάδα μας οι διεθνιστές και οι αγνωστικιστές που δεν θέλουν να διατηρήσουμε τα εθνικά μας χαρακτηριστικά, τα οποία φυσικά περιλαμβάνουν και την Ορθοδοξία, η οποία Ορθοδοξία δεν είναι μόνο αγαπισμός-αγαπάτε τους πάντες και τους εχθρούς σας, όπως θέλουν οι πάντες -αλλά και η τήρηση των εντολών του Χριστού ,των Ευαγγελιστών και γενικά της Καινής Διαθήκης;;;.
      Δυστυχώς λιγοστεύουν τα παραδείγματα ανθρώπων από κάθε ”κοινωνική τάξη ” συνεπών στην θέληση και πίστη τους για διατήρηση των εθνικών μας χαρακτηριστικών -παραλείπω να παραθέσω ονόματα ασυνεπών -.
      Πάντως δεν απέλιπεν η ελπίς στους πιστούς Χριστιανούς.

      • Τά ᾿Εθνικά μας χαρακτηριστικά ἔρχονται ἀπό πολύ παλιά
        «Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική·
        το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Ομήρου.»

        ᾿Αετώματα καί κιονόκρανα, γεωμετρία καί ποίηση, ἱερά καί μνημεῖα καί στίχοι πολύτιμοι πού εἶναι ἀκόμα ζωντανά.
        Καί ἀγάπη «Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τά ἔθνη».

        Τά ᾿Εθνικά μας χαρακτηριστικά φυλάχθηκαν στά 400 χρόνια τῆς Τουρκοκρατίας στά ἀπόκρημνα μέρη πού εἶχαν καταφύγει οἱ Ἕλληνες, τά φύλαξαν μέ τό σῶμα τους, μέ τά ἱερά ὀστά τους.

        Μόνος κυβέρνησα                           * τη θλίψη μου
        Μόνος αποίκησα                             * τον εγκαταλειμμένο Μάιο
        Μόνος εκόλπωσα                            * τις ευωδιές
        Επάνω στον αγρό                             * με τις αλκυονίδες
        Τάισα τα λουλούδια κίτρινο           * βουκόλισα τους λόφους
        Επυροβόλησα την ερημιά               * με κόκκινο!
        Είπα: δε θα ‘ναι η μαχαιριά              * βαθύτερη από την κραυγή
        Και είπα: δε θα’ ναι το Άδικο          * τιμιότερο απ’ το αίμα!
        Το χέρι των σεισμών                        * το χέρι των λιμών
        Το χέρι των εχτρών                          * το χέρι των δικών
        Μου,εφρένιασαν εχάλασαν            * ερήμασαν αφάνησαν
        Μία και δύο                                       * και τρεις φορές
        Προδόθηκα κι απόμεινα                  * στον κάμπο μόνος
        Πάρθηκα και πατήθηκα                   * σαν κάστρο μόνος
        Το μήνυμα που σήκωνα                  * τ’ άντεξα μόνος!

        Οἱ πληγές μας δικές μας κι αὐτές, στό σῶμα τοῦ λαοῦ καί χρειάζονται ἐπούλωση. Δέν σβήνονται. Φροντίζονται.
        Ὅπως γράφηκε στήν πρώτη παρουσίαση τοῦ Ἄξιον ᾿Εστί τό 1964:
        «Το ‘Άξιον εστί’ έχει μιάν απολύτρωση. Είναι ο Ύμνος της Ελλάδος μέσα από τα τρία πρόσφατα πάθη μας: Το αλβανικό έπος. Την αντίσταση. Τον εμφύλιο σπαραγμό. Και καταλήγει στην λύτρωση. Στο «Χαίρε»».

        https://youtu.be/omlH6-Wi5BE?si=71GYYtAohFiT5bxI

        • Ναι όντως έτσι έγινε ,αλλά εκείνοι οι άνθρωποι που τα κράτησαν δεν υπάρχουν πια.
          Ονοματίστε μου ένα έστω.
          Αλλά φυσικά ο χριστιανός δεν απελπίζεται, ειδικά όταν γεννιούνται παιδιά ,ένα από τα οποία μπορεί να σώσει τον κόσμο μας.
          Αλλά πως θα γεννηθούν παιδιά από ομόφυλα-ομοφυλόφιλα- ζευγάρια;;;.
          ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΠΟΝΕΣΕ ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ .

          • Πάντα ὑπάρχουν ἥρωες, ἁπλοί καθημερινοί ἄνθρωποι ἀξιοθαύμαστοι.

            Πῶς θέλετε νά βρεῖτε ζευγάρια κανονικά ἄν δέν ἀναζητήσετε τίς γυναῖκες;

  4. Κυρία Ελένη Π.
    αφού αυξάνονται οι άνδρες που αναζητούν για ταίρια άνδρες , πως θα αυξηθούν τα ανδρόγυνα;;;.
    Στην επόμενη 10ετία θα υπάρχουν δημοσιεύσεις -στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο – γυναικών που θα αναζητούν αρσενικούς άνδρες ,για τεκνοποϊα .
    Χρόνια τώρα αποζητούν τέτοιους έστω για παρέα . Ρωτήστε νεαρές φίλων σας.
    Κρυβόμαστε – οι μεγαλύτεροι και οι χριστιανοί -πίσω από το δάκτυλό μας για να στηρίξουμε την ισότητα των φύλων στον γάμο , που δεν υπήρξε νομοθετημένος ποτέ στη γη μας από της καθιερώσεως των γάμων μεταξύ των ανθρώπων ;;;.
    Πόσο θα είναι ”μωρές παρθένες” -κυρίως οι γυναίκες -, που είναι δυνατόν να απειληθούν από τέτοια φαινόμενα μαζί με όλο το γένος των ανθρώπων;;;.
    Ελπίζω στην αφύπνιση των γυναικών που νοσταλγούν να γίνουν μητέρες.

    • «αφού αυξάνονται οι άνδρες που αναζητούν για ταίρια άνδρες , πως θα αυξηθούν τα ανδρόγυνα;;;.»
      ᾿Ανάλογα ὑπάρχουν γυναῖκες πού ἀναζητοῦν ταίρια γυναῖκες. Δέν ἀλλάζει ἡ ἀναλογία ἀνδρῶν καί γυναικῶν. Τί σημαίνει γιά ἐσᾶς ἀνδρόγυνο; ῾Οποιοσδήποτε ἄνδρας μέ ὁποιαδήποτε γυναίκα μποροῦν νά ἀποτελέσουν ἀνδρόγυνο;

      «αρσενικούς άνδρες» τί σημαίνει, ὑπάρχουν καί διαφορετικοί ἄνδρες; Ὅλοι οἱ ἄνδρες ἐκ τῆς φύσεώς τους εἶναι ἱκανοί νά γεννήσουν, ὡς γνωστόν οἱ γυναῖκες τίκτουν.
      «Κρυβόμαστε – οι μεγαλύτεροι και οι χριστιανοί» τί ἐννοεῖτε; Δέν ἔχουν ὅλοι οἱ Χριστιανοί τήν ἴδια ἀντιμετώπιση γιά τόν γάμο, οἱ ᾿Ορθόδοξοι ἔχουν διαφορετικό ἀριθμό καί ἄλλες οὐσιαστικές διαφορές. ῾Ο γάμος εἶναι Μυστήριο λόγω τῆς ἕνωσης τοῦ ἄνδρα μέ τήν γυναίκα αὐτοῦ.
      ῾Η μητρότητα δέν εἶναι δῶρο πρός τήν γυναίκα, ἀφορᾶ καί τούς ἄνδρες καί τίς γυναῖκες.

      • Να ερωτήσετε τους ομοφυλόφιλους άνδρες , εάν αισθάνονται αρσενικά. Φυσικά έχουν σπέρμα -εφόσον δεν αλλάξουν φύλο (γιατί παίζει και αυτό) -και μπορεί να το αξιοποιήσουν, αλλά παιδιά δεν θα μεγαλώσουν ως ευλογημένα ΕΝ ΓΆΜΩ και από τον Θεό-Χριστό ανδρόγυνα.
        Συγγνώμη που ξεφύγαμε λίγο σε λεπτομέρειες.
        Υ.Γ -.
        Μετά το ”κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας οι μεγαλύτεροι και οι χριστιανοί” υπάρχουν και άλλα που δίνουν την απάντησή στην απορία σας .
        Πάντως εγώ ελπίζω στην μητρική ”επανάσταση ” των γυναικών στην επόμενη το αργότερο 10ετία , γιατί δεν θα αντέξουν να γεννούν για τους ομόφυλους όσο και να τις πληρώνουν.
        Μέχρι και ιδιώνυμο αδίκημα θα γίνει η παρένθετη μητέρα για ομοφυλόφιλους.
        Η ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΗΛΥΚΟ ΚΑΙ ΩΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΝΑΤΗΝ ΧΑΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ.
        ΙΣΟΙ ΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ -ΙΔΙΟΙ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ,ΑΦΟΥ ΑΡΣΕΝ ΚΑΙ ΘΗΛΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΟΙ ΚΑΙ ΩΣ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΛΗΘΥΝΘΗΚΑΝ .
        ΑΝ ΗΤΑΝ ΟΜΟΦΥΛΟΙ ΘΑ ΕΜΕΝΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ.
        ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΤΈΤΟΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΘΈΤΗΣΑΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΩΝ-ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ. ΚΑΛΗΝΎΧΤΑ.

        • Οἱ ὁμοφυλόφιλοι ἄνδρες δέν εἶναι ἀνδρόγυνοι. Γιά νά ὑπάρχει ἀνδρόγυνο χρειάζεται ὁ ἄνδρας καί ἡ γυναίκα, ὅπως συναντιῶνται στήν φύση, ἀφοῦ ἄρσεν καί θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. Ἡ Ἑλλάδα μπορεῖ νά τό βεβαιώσει αὐτό ἀφοῦ πρωτοστατεῖ ἀρχαιόθεν στόν Ἔρωτα.
          ῾Η μητρότητα δέν ὑπάρχει ἄνευ ἀνάλογης πατρότητος. Εἶναι καιρός νά ἐπαναστατήσουν οἱ ἄνδρες ὑπέρ τῶν γυναικῶν.

          • Οι άνδρες αν ”επαναστατήσουν” νομίζω πως θα θεωρηθούν ρατσιστές . Οι γυναίκες πάντα νικούν ό,που αποφασίσουν να δράσουν ,ειδικά τώρα που θα χρησιμοποιούνται ως ”μηχανές αναπαραγωγής” για τους άνδρες που ενώνονται ”εις γάμου κοινωνίαν” -Θου Κύριε φυλακή τω στόματί μου”.
            Πολλοί νόμοι ψηφίζονται ,αλλά δεν εφαρμόζονται κα με τον καιρό ατονούν .
            Σε κάθε περίπτωση” ό,τι πει ο Θεός” .

        • ᾿Αγνοεῖτε τί εἶναι ἡ ἕνωση ἄνδρα καί γυναίκας. Δέν δημιουργεῖ ὁ γάμος τά ζευγάρια ἀλλά εἶναι ἑνωμένα ἐκ Θεοῦ, ἀπό τήν ἀρχή τῆς δημιουργίας. Δηλαδή ὁ κάθε ἄνδρας πού κυκλοφορεῖ στόν πλανήτη εἶναι ἑνωμένος μέ μία γυναίκα κάπου στόν πλανήτη. ῾Ο γάμος στήν ἐκκλησία εἶναι εὐλογία τῆς ἕνωσης. Ὅλες οἱ συμβιώσεις δέν εἶναι ἡ ἐκ Θεοῦ σύζευξη, ὡς γνωστόν ἡ ᾿Ορθοδοξία ἐπιτρέπει περισσότερους τοῦ ἑνός γάμους.
          Ὅσον ἀφορᾶ γιά τίς ὁμοφυλοφιλικές τάσεις, δύο ἄνδρες ἤ δύο γυναῖκες μόνο ὡς σιαμαῖα μποροῦν νά ἑνωθοῦν. Δέν εἶναι κοπτοραπτική οἱ σχέσεις καί οἱ νόμοι τοῦ κράτους δέν εἶναι μυστήριο.
          ῾Ο Θεός ἔχει εὐλογήσει τήν γυναίκα μέ τήν ἐγκυμοσύνη καί χωρίς αὐτήν δέν γίνονται παιδιά. ᾿΄Αν μία γυναίκα ἀποφασίζει νά διαθέσει τό σῶμα της γιά νά βοηθήσει κάποιο ἄλλο ζευγάρι, ὅπως γίνεται μέ ἑτερόφυλα ζευγάρια πού δέν μποροῦν νά τεκνοποιήσουν, εἶναι δική της ἀπόφαση.
          ᾿Επειδή στόν Παράδεισο εἶναι δύο, ὁ ἄνδρας καί ἡ γυναίκα, ἀναλαμβάνουν μαζί καί τίς εὐθύνες.

          • Χάσαμε την μπάλα -που λένε-.
            Μήπως να καταφεύγαμε αμφότεροι στα Ευαγγέλια και τους Πατέρες της Εκκλησίας, για να μη διαφωνούμε για τα δόγματα ,που δεν αποτελούν θέματα για συζήτηση.;;;.
            Με άφησε άφωνο η πίστη σας ότι θρησκευτικός γάμος υπάρχει και προτού τελεσθεί στην εκκλησία και γάμος γενικώς χωρίς αναγνώριση του του από νόμο .
            Άρα ήταν περιττός ο νόμος των ομοφύλων ,που μας αναστάτωσε.
            Καλή Μ. Εβδομάδα

        • Τά δόγματα εἶναι θέματα τουλάχιστον πρός συζήτηση, ὑπάρχουν διαφορές πού δέν κατανοεῖτε, ὅπως ὁ γάμος στήν ᾿Ορθοδοξία. Οἱ διαφορές αὐτές εἶναι οὐσιαστικές, ὀντολογικές. Δέν ἐξομοιώνονται. ᾿Ατελείωτες φιλοσοφικές καί ἐκκλησιαστικές ἀναζητήσεις συνέβαιναν καί συμβαίνουν ἐπί αὐτῶν τῶν θεμάτων.

          «Με άφησε άφωνο η πίστη σας ότι θρησκευτικός γάμος υπάρχει και προτού τελεσθεί στην εκκλησία», δέν εἶπα ὅτι ὑπάρχει θρησκευτικός γάμος προτοῦ τελεσθεῖ ἀπό τήν ἐκκλησία. ᾿Αλλά τό «οὕς ὁ Θεός συνέζευξεν» εὐλογεῖται ἀπό τήν Ἐκκλησία. Δέν γνωρίζονται δύο ἄνθρωποι τήν στιγμή τοῦ γάμου, πῶς ἔχουν συναντηθεῖ, πῶς γνωρίσθηκαν, πῶς συμβαίνει;

          • Για την τελευταία φράση σας ρωτήστε τον γνωστό και ως σεξολόγο κ. Ασκητή .
            Τέλος και καλή συνέχεια.

        • Δέν ἀναφέρθηκα στό σέξ, τό ὁποῖο δέν ἀνακάλυψε φαντάζομαι ὁ κ. ᾿Ασκητής οὔτε ὁ Χριστιανισμός.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
37,400ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα