Το θέμα του Κοσόβου το αφήνω κατά μέρος. Ας το διαχειριστεί η κυβέρνηση αναλόγως των συμφερόντων της χώρας.
Εκείνο που θέλω να επισημάνω είναι η ανάγκη μιας νέας αλβανικής πολιτικής.
Μέχρι σήμερα την καθόρισαν τα στερεότυπα που διαμορφώθηκαν στις αρχές του αιώνα, όταν η Αλβανία δημιουργήθηκε ως κράτος. Ήταν εύλογη μια ελληνοαλβανική αντιπαράθεση τη στιγμή που ένα μέρος ελληνισμού, η Βόρειος Ήπειρος, παραχωρείτο στην Αλβανία. Χωρίς εγκατάλειψη του βορειοηειρωτικού ελληνισμού μια νέα προσέγγιση με την Αλβανία είναι απαραίτητη.
Στα Βαλκάνια, η τουρκική διείσδυση διαμορφώνει συμμαχίες και συνεργασίες οι οποίες δεν μπορουν να αφήσουν αδιάφορη την Ελλάδα. Μια Σερβία που θα συγκλίνει με την Τουρκία δεν θα το κάνει, μόνο, οικονομικά. Η οικονομική σύγκλιση επιφέρει και πολιτική. Η Τουρκία διεκδικεί τον ρόλο του τοπάρχη και στη Μεσόγειο και στα Βαλκάνια και στην Κεντρική Ασία. Μέχρι σήμερα δεν της έχει αναγνωρισθεί (απο τις ΗΠΑ, κυρίως, γιατί αυτές μοιράζουν, ακόμη, το παιχνίδι) αλλά διαμορφώνει τετελεσμένα ώστε να εκβιάσει την αποδοχή της. Η Γερμανία δεν θέλει να δυσαρεστήσει την Άγκυρα και η Γαλλία δεν έπαιρνε σοβαρά έναν ηγετικό ρόλο. Τώρα, τα πράγματα αλλάζουν.
Καλό θα ήταν οι ευρωπαϊκές δυνάμεις να ενδιαφερθούν σοβαρότερα για την περιοχή αλλά όσο κυριαρχεί η γερμανική αντίληψη στην Ευρώπη δεν θα το κάνουν. Ή, δεν θα το κάνουν, όπως επιθυμεί η Ελλάδα.
Επειδή το ζήτημα είναι μείζον για την ελληνική ασφάλεια, η Αθήνα θα πρέπει να δει τις λεπτές ισορροπίες και να πλησιάσει τις δυνάμεις με τις οποίες θα μπορούσε να συνεργαστεί.
Παρά το βεβαρυμένο, πρόσφατο, παρελθόν, η Αλβανία είναι μια απο αυτές. Η Αλβανία είναι μια γειτονική χώρα και στην Ελλάδα ήλθαν, εγκαταστάθηκαν και ζουν, μετά το 1990, περίπου ένα εκατομμύριο Αλβανοί. Πολλοί απο αυτούς δεν ενσωματώθηκαν, απλώς, στην ελληνική κοινωνία. Αφομοιώθηκαν. Οι Αλβανοί δεν είναι σαν τους άλλους πρόσφυγες που έρχονται στη χώρα. Είναι ένας ευρωπαϊκός λαός, γειτονικός της Ελλάδας και δεν έχουν πρόβλημα αφομοίωσης. Σε πολλές περιοχές της περιφέρειας, οι Αλβανικής καταγωγής, Έλληνες, πλέον, πρωτοστατούν στον οικονομικό και πολιτιστικό τομέα. Είναι, ακόμη, παραδοσιακά επιφυλακτικοί απέναντι στους Σλαύους.
Απο τις δηλώσεις του Σέρβου προέδρου Βούτσιτς, υπο την επιτήρηση του Ερντογάν, προσέξτε ότι παρά τις βαθύτατες διαφορές με τους Αλβανούς δεν τους αποκλείει απο μια συνεργασία την οποία φαίνεται να αναπτύσσει με την Τουρκία.
Βεβαίως, πρέπει να ξαναιδωθεί και το θεμα των ελληοσερβικών σχέσεων και να τεθεί σε νέα βάση.
Η Αλβανία έχει καθορίσει την πολιτική της προ πολλού. Είναι στενός σύμμαχος (τσιράκι, θα έλεγα) τής Τουρκίας, τής οποίας τις οδηγίες ακολουθεί, ακόμη και στον αφανισμό των Ελλήνων τής Β. Ηπείρου. Γράψατε, κ. Σαββίδη, ότι η τελευταία τής εδόθη. Λάθος, δεν τής έχει δοθεί, αφού το Πρωτόκολλο τής Κεκρύρας 1914 ουδέποτε εφηρμόσθη και ουδέποτε κατηργήθη από μεταγενεστέρα Συνθήκη, όπως εσφαλμένως υποστηρίζεται. Απλώς, έχει ξεχαστεί και η Β. Ήπειρος τελεί υπό αλβανική κατοχή. Το ότι ένας αριθμός Αλβανών εγκατεστάθη στην Ελλάδα και ζει μάλλον ήσυχα, δεν σημαίνει ότι η Ελλάς μπορεί να συνεργασθεί με την Αλβανία, όταν αυτή πρόσκειται στην Τουρκία.
Έχετε απόλυτο δίκιο
https://www.militaire.gr/i-alvanopoiisi-tis-ellinikis-exoterikis-politikis-poy-etoimazetai-na-anagnorisei-to-kosovo/
https://www.militaire.gr/me-ti-sfragida-mitsotaki-episimopoiithike-i-politiki-tis-lithis-sta-valkania/
Ωραία κ. Επισκέπτα. Ρώτησα προβεβλημένους καθηγητές του ΑΠΘ για το Πρωτόκολλο της Κέρκυρας. Αν μπορεί να εγερθεί ζήτημα. Η απάντησή τους ήταν κατηγορηματικά όχι. Ωραία, αφήνουμε την Αλβανία διότι ακολουθεί την Τουρκία. Αφήνουμε τα Σκόπια διότι δεν τα θέλουμε λόγω ονόματος. Αφήνουμε τη Βοσνία επειδή υπάρχουν ανοικτά, ακόμη ζητήματα, Αφήνουμε τη Σερβία διότι συγκλίνει με την Τουρκία, αφήνουμε το Μαυροβούνιο διότι κοιτάει προς την Ιταλία, αφήνουμε και τη Βουλγαρία διότι εχουμε τις γνωστές ιστορίες. Εξαιρετικά. Μπορούμε, έτσι να υπάρξουμε; Τι είμαστε Γαλατικό χωριό στην ρωμαϊκή εποχή; Ούτε ο Αστερίξ με τον Οβελίξ να ήμασταν.
Θα ήθελα να συμπληρώσω το παραπάνω σχόλιό μου. <ε την Αλβανία μάς χωρίζουν κι άλλες πολιτικές διαφορές, εκτός τής Β. Ηπείρου. Οι Αλβανοί έχουν κι εδαφικές βλέψεις προς την Ελλάδα και διδάσκονται στα βιβλία των, ότι τα νότια σύνορα τής χώρας των φθάνουν μέχρι την Πρέβεζα. Έχομε και το θέμα των Τσάμηδων και τής "Τσαμουριάς", το οποίο δεν εννοούν να καταλάβουν ότι είναι ανύπαρκτο. Μιλήσατε για … ευρωπαϊκό κράτος, ενώ είναι τοις πάσι γωνστόν ότι είναι ένα μαφιόζικο κράτος, στο οποίο κυβερνά (κυριολεκτικώς) η μαφία. κυρίως των ναρκωτικών. Γνωστή είναι και η ροπή των Αλβανών στο έγκλημα και μάλιστα το βαρύ (διακίνηση όπλων, ναρκωτικών, γυναικών, εκτέλεση συμβολαίων θανάτου, ληστείες κλπ) και γι αυτό, όπου πάνε, δημιουργούν εστίες μολύνσεως. Πριν δύο χρόνια η Γαλλία έβαλε βέτο στην ένταξη τής Αλβανίας στην ΕΕ (μαζί πήρε η μπάλα και τα Σκόπια), διότι δεν θέλει, όπως είπε ο Πρόεδρος Μακρόν, άλλους Αλβανούς στο έδαφός της. Νομίζω ότι η Αλβανία είναι ό,τι πιο ακατάλληλο για σύμμαχος/συνεργάτης. Να θυμηθούμε ακόμη ότι, καθ' υπόδειξιν τής Αγκύρας, ακύρωσαν την συμφωνία των θαλασσίων συνόρων;
Απαντώ τώρα στο σχόλιό σας. Κάποτε πρέπει να κάμομε την αυτοκριτική μας και να δούμε γιατί όλοι αυτοί που αναφέρατε, πλην Μαυροβουνίου, στρέφονται προς την Τουρκία. Για παράδειγμα, δώσαμε στα Σκόπια όνομα, εθνικότητα και γλώσσα και μία από τις δικαιολογίες ήταν ότι έτσι θα τα απομακρύναμε από την Τουρκία. Εκείνα, όμως, έκλεισαν προσφάτως πενταετή αμυντική συνεργασία μαζί της. Δηλαδή, τι θέλετε, νε ξεπουλούμε τα εθνικά μας συμφέροντα, να αγοούμε τούς ομοεθνείς (και όχι "ομογενείς", όπως λανθασμένα γράφουν κάποιοι) μας στην Αλβανία, για να βρίκομε συμμάχους εκεί που δεν υπάρχουν; Εμείς εγκαταλείψαμε την Σερβία, την Βοσνία και το Μαυροβούνιο; Πότε, κ. Σαβββίδη;
ΥΓ: Πριν από χρόνια στην εκμομπή σας από την ΕΡΤ3, είχατε και πάλι υποστηρίξει την Αλβανία, προσπαθώντας να απαλύνετε τις εντυπώσεις από τα εγκλήματα των "Τσάμηδων".
ΥΓ2: Το Πρωτόκολλο της Κερκύρας στη Σύγχρονη πραγματικότητα Πού βασίζουν οι καθηγητές που ρωτήσατε ότι δεν μπορεί να εγερθεί ζήτημα; Υπάρχει κι αυτή η άποψη, το ξέρω, αλλά δεν είναι η μοναδική.
Σε καμιά απο τις εκπομπές δεν έχω υποστηρίξει την Αλβανία. Ειδικά στο θέμα των τσάμηδων. Με την Αλβανία ήμουν πάντοτε απέναντι. Τώρα προβληματίζομαι βλέποντας την Σερβία να συγκλίνει με την Τουρκία. Άλλωστε, απο την άλλη πλευρά της δικής σας, έχω κατηγορηθεί για φιλοσερβισμό. Η βαλκανική πολιτική της Ελλάδας στηριζόταν στην, υποτίθεται, στενή σχέση με την Σερβία. Με όλους τους άλλους δεν τα πήγαινε καλά. Αν και η Σερβία μπει στο τουρκικό άρμα, με ποιόν θα κάνεις βαλκανική πολιτική; Εγώ προσπαθώ να κάνω προτάσεις διεξόδου και εσεις απορρίπτετε χωρίς να προτείνετε. Πολύ εύκολη δουλειά επιλέξατε κ. Επισκέπτα. Επι πλέον, πολύ εύκολα χαρακτηρίζετε ανθρώπους ως προδότες. Γιατί; Αρκεί μια διαφωνία μαζί σας;
“Επι πλέον, πολύ εύκολα χαρακτηρίζετε ανθρώπους ως προδότες”
Κύριε Σαββίδη, θ’ αρχίσω από το τέλος, διότι αυτό με ενόχλησε. Είπα εγώ κανέναν και ειδικά ΕΣΑΣ προδότη; Λυπούμαι αν έτσι εισπράξατε την παρατήρησή μου και δεν έχετε καταλάβει την εκτίμηση που τρέφω στο πρόσωπό σας. Την εκπομπή σας την θυμούμαι πολύ καλά, μού είχε προξενήσει εντύπωση και το θέμα είχε συζητηθεί κι εδώ μέσα. Αν κάνω τόσο λάθος πια και το είδα … όνειρο, το ανακαλώ. Με στενοχώρησε πολύ αυτό που γράψατε, διότι έπρεπε να με ξέρετε εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια, που γράφω εδώ μέσα.
“Τώρα προβληματίζομαι βλέποντας την Σερβία να συγκλίνει με την Τουρκία”
To ίδιο κι εγώ, γι αυτό έγραψα παραπάνω (September 19, 2021 At 5:38 pm) “Κάποτε πρέπει να κάμομε την αυτοκριτική μας και να δούμε γιατί όλοι αυτοί που αναφέρατε, πλην Μαυροβουνίου, στρέφονται προς την Τουρκία”. Εμείς σταθήκαμε στο πλευρό τής Σερβίας, όταν την βομβάρδιζαν και δεν ξέρω γιατί αυτή, που την θεωρούσαμε “παραδοσιακό σύμμαχο” (απόδειξη ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι) τώρα στράφηκε στην Τουρκία. Για τα Σκόπια έγραψα πώς ανταπέδωσαν την “καλή μας χειρονομία” στις Πρέσπες. Τι άλλο φταίει, λοιπόν; Πού είναι το δικό μας λάθος; Στην Αλβανία, στην οποία ανθεί και λουλουδίζει ο ανθελληνισμός, δεν θα βρούμε σύμμαχο. Και ναυτική βάση έχουν εκχωρήσει στην Τουρκία και ανέκαθεν τσιράκια της ήσαν (γνωστοί οι Τουρκαλβανοί γενίτσαροι) και όταν κατέρρευσε η Οθωμανική Αυτοκρατορία, πήγαν με τους Ιταλούς.
“Εγώ προσπαθώ να κάνω προτάσεις διεξόδου και εσεις απορρίπτετε χωρίς να προτείνετε. Πολύ εύκολη δουλειά επιλέξατε κ. Επισκέπτα”
Την Αλβανία απέρριψα, κ. Σαββίδη, διότι την θεωρώ εντελώς ακατάλληλη για σύμμαχο. Την ΑΛΒΑΝΙΑ! Έλεος, δεν διάλεξα εύκολη δουλειά. Το εύκολο είναι να αρπάζεις τον πρώτο τυχόντα, χωρίς να εξετάζεις τις ιστορικές και άλλες παραμέτρους που έθεσα και να τον χρίζεις υποψήφιο σύμμαχο. Αυτό είναι η εύκολη λύση, αντί να ψάξομε γιατί όλοι οι άλλοι διαρρέουν προς την Τουρκία.
Ήταν υπερβολή μου η πρώτη παράγραφος που σας ενόχλησε. Σας ζητώ συγνώμη. Βασίστηκα στο εξής σημείο αλλά μαλλον λίγο προκρούστεια: “Δηλαδή, τι θέλετε, νε ξεπουλούμε τα εθνικά μας συμφέροντα, να αγοούμε τούς ομοεθνείς (και όχι “ομογενείς”, όπως λανθασμένα γράφουν κάποιοι) μας στην Αλβανία, για να βρίκομε συμμάχους εκεί που δεν υπάρχουν”. Ούτε και εγώ θέλω να ξεπουλάμε τα εθνικά μας συμφέροντα. Για να τα προασπίσουμε αναζητώ συμμάχους και συνεργάτες. Εντάξει, απορρίπτουμε την Αλβανία. Με ποιούς θα κάνουμε βαλκανική πολιτική; Ονομάστε έναν.
Η Ελληνικη Πολιτικη εναντιον της Αλβανιας ηταν παντα εχθρικη, ακομα κι οταν η Αλβανια ηθελε να γινει ανεξαρτητη η Ελλαδα συμμαχησε με την Σερβια για να παρει Αλβανικα Εδαφη στους Βαλκανικους πολεμους. Σημερα κραταει ακομα το Εμπολεμο και δεν εχει καταργηθει οπως λεγεται αλλα κρατιεται ως δαμοκλιος σπαθη εναντιον της Αλβανιας. Βγαλτε το εμπολεμο, και προσπαθηστε να αλλαξετε πολιτικη γιατι κανεις αλλος στα Βαλκανια δεν μπορει να γινει συμμαχος σας εκτος απο το Αλβανικο στοιχειο. Το να φωναζετε απτο πρωι μεχρι το βραδυ για δηθεν Βορειο Ηπειρο οταν εκει δεν υπαρχουν πανω απο 20 χιλιαδες Ελληνες και το ΚΕΑΔ δεν μπορει να βγαλει 1 βουλευτη χωρις να συμμαχησει με τα μεγαλα κομματα ειναι Ηλιθιο και αυτοκαταστροφικο. Αυτο που κανετε δημιουργει αντανακλαστικα στους Αλβανους να εχουν πιο στενες σχεσεις με τους Τουρκους ως αντιβαρο στις απειλες και στο εμπολεμο. Η Ελληνικη εξωτερικη πολιτικη πρεπει να αλλαξει αν θελει να εχει μελλον στα Βαλκανια. Αλλιως συνεχιστε ετσι αλλα μην απορειτε γιατι ολοι πανε με την Τουρκια, ακομα και οι Σερβοι και οι Ρωσοι.
Δεν συνηθίζω να απαντώ σε Αλβανούς προβοκάτορες, το θεωρώ μάταιο και γελοίο, αλλά διάβασε λίγο Ιστορία. Η Αλβανία δεν υπήρχε στους Βαλκανικούς Πολέμπους. Το μόρφωμα δημιουργήθηκε από τους Ιταλούς και Αυστριακούς το 1914 και τής χάρισαν και την ελληνικοτάτη Β. Ήπειρο, που εμείς είχαμε απελευθερώσει από τον οθωμανικό ζυγό. Το εμπόλεμο παραμένει, εφ’ όσον δεν έχει υπογραφεί ειρήνη. Αν εσύ, Αλβανέ, δεν βλέπεις Έλληνες στην εισέτι υπό κατοχήν Β. Ήπειρο, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Ακόμη τους δολοφονείτε (Γκούμας, Κατσίφας και όχι μόνο).
Η Ελληνο-Αλβανική «φιλία» προωθείται από το ΕΛΙΑΜΕΠ. Αξιοσημείωτο είναι ότι η σχετική μελέτη έγινε από καθηγητές του ΠΑΜΑΚ στην Θεσσαλονίκη! Για τον ρόλο του ΕΛΙΑΜΕΠ πρόσφατα δημοσίευσε άρθρα ο κ. Εμφιεζόγλου.
Οι Αλβανοί δεν είναι ευρωπαίοι αλλά Καυκάσιοι που εγκαταστάθηκαν από το χαλιφάτο στην σημερινή Αλβανία τον 9ο αιώνα. Ιστορική απόδειξη είναι τα φυσιογνωμικά τους χαρακτηριστικά (μέτριο ή χαμηλό ύψος, χοντρό λαιμό, πλατύ πρόσωπο και σφαιρικό διογκωμένο κεφάλι). Καμία σχέση με τα ευρωπαϊκά φυσιογνωμικά χαρακτηριστικά των λαών της Βαλκανικής.
Η Αλβανία είναι ένα τεχνητό κράτος (προγεφύρωμα) δημιούργημα των Ιταλών για να ανακόψουν τη δυναμική των Ελλήνων και Σέρβων των Βαλκανικών πολέμων. Τεράστιο ιστορικό λάθος του Βενιζέλου που δέχθηκε το πρωτόκολλο της Φλωρεντίας και απέσυρε τον Στρατό.
ΟΙ Αλβανοί θαυμάζουν, ζηλεύουν και εχθρεύονται τους Έλληνες. Τελευταία πουλούν την «φιλία» τους για να μην πάνε με τους Τούρκους! Στηρίζονται στις πλάτες των Αμερικανών και στους Τούρκους και προκαλούν την Ελλάδα. Πρόσφατα με υπόδειξη Τούρκων και Αμερικανών δέχθηκαν με ταχείες διαδικασίες Αφγανούς, για να υπονομεύσουν την Ελληνική μειονότητα και την Ελληνικά κρατική ασφάλεια.
Το συμφέρον της Ελλάδος είναι η υποστήριξη της εισόδου της Αλβανίας στην ΕΕ, εφόσον εκπληρώσει ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, για τα οποία χρειάζεται μεταρρυθμίσεις και χρόνο 30-40 έτη. Επίσης θα πρέπει να αποδεχθεί την καλή γειτονία και φιλία των λαών της Βαλκανικής και να αποκηρύξει μέσω του συντάγματος την ιδέα περί «μεγάλης αλβανίας».
Το ερώτημά μου παραμένει. Με ποιούς θα κάνει βαλκανική πολιτική η Ελλάδα; Εκτός και αν δεν την χρειαζόμαστε.
Δεν πειράζει, κ. Σαββίδη, μια παρεξήγηση ήταν. Στην ίδια πλευρά είμαστε. Πάμε στην ουσία: Μακάρι να μπορούσα να απαντήσω στο ερώτημά σας και να ονομάσω έναν. Δυστυχώς, τώρα που υπέκυψε και η Σερβία στον τουρκικό επεκτατισμό και την δέχεται ως περιφερειακή υπερδύναμη και παράγοντα σταθερότητας στα Βαλκάνια, νομίζω ότι δεν μπρούμε να κάνουμε βαλκανική πολιτική. Εμείς τι έχομε να δώσομε, ώστε να μην τρέχουν όλοι προς την Τουρκία; Σταθερά επαναλαμβάνομε ότι στηρίζομε την ευρωπαϊκή προοπτική τόσο τής Αλβανίας, όσο και των Σκοπίων. Και τα δύο αυτά κράτη είναι μέλη τού ΝΑΤΟ χάρη στην δική μας στήριξη. Μήπως τελικά αυτό είναι το λάθος μας; Μήπως είμαστε πολλοί “εύκολοι”, όπως και με την Τουρκία, γι αυτό μάς αγνοούν; Τι έχομε κάνει, βλέποντας τον εξανδραποδισμό των Ελλήνων τής Β. Ηπείρου; Τίποτε, απολύτως ΤΙΠΟΤΕ! Δηλώνομε σταθερά, σαν αυτιστικοί, ότι στηρίζομε την Αλβανία και το κάνομε, αντί να τής τρίξομε τα δόντια, βάζοντας βέτο στην ευρωπαϊκή/νατοϊκή προοπτική και απελαύνοντας καμιά 200.000 Αλβανούς. Τότε θα μάς σέβονταν και θα μάς υπολόγιζαν. “Χάσαμε” την Σερβία; Και θα την αναπληρώσομε με τον υπ.αρ. 1 δορυφόρο τής Τουρκίας; Νομίζω ότι αυτό δεν στέκει λογικά. Και σαν ποιότητα κράτους(*), όπως έγραψα, δεν είναι ο κατάλληλος σύμμαχός.
(*)Αλβανία: το Κράτος που ναρκώθηκε
Η απάντησή μου στο σχόλιό σας αυτό βγήκε παρακάτω (September 20, 2021 At 1:55 pm). Ίσως καλύτερα, διότι εδώ παραστενέψαμε…
Η Ελλάδα μπορούσε όπως έκανε παλαιότερα και μπορεί και τώρα να κάνει βαλκανική πολιτική (αμυντική, οικονομική, διπλωματική) με όλους τους λαούς: Σλάβους, Βούλγαρους, Αλβανούς και με όλα τα βαλκανικά κράτη. Μόνη προϋπόθεση είναι να μην προσδεθεί/παραδοθεί στην Βαλκανική πολιτική της Αλβανοποίησης των Βαλκανίων των ΗΠΑ (αυτό γίνεται τώρα).
Η Ελλάδα βρήκε τρόπο να κάνει πολιτική και να αφήσει το αποτύπωμά της όπως είπε ο Παναγιωτόπουλος στην Σαουδική Αραβία και δεν βρίσκει τρόπο να κάνει πολιτική με την Σερβία! Με εντολή των ΗΠΑ εγκατέλειψε την Σερβία και την έστειλε στην αγκαλιά της Τουρκίας. Επειδή όμως αυτό έρχεται σε αντίθεση με το λαϊκό αίσθημα των Σέρβων, είναι στο χέρι της Ελλάδος να επαναφέρει τις σχέσεις της με την Σερβία εκεί που πρέπει.
Παλι οι ιδιες ανιστορητες προπαγανδες περι μη αυτοχθονιας των Αλβανων και ερχομου απο τον Καυκασο. Αλβανια υπηρχε και στην Σκωτια και στην Ρωμη με τον Ορο Αλβανο, μηπως προερχονται και απο εκει? Η Αγγλια και σημερα λεγεται Γηραια Αλβιωνα. Επισης δεν υπαρχει καμια καταγραφη ερχομου λαου των Αλβανων στα Βαλκανια. Αν παλι επιμεινεις στο οτι τους εφεραν οι Τουρκοι τον 15 αιωνα τοτε πρεπει να δικαιολογησεις που στον κορακα εμαθαν αλβανικα οι Αρβανιτες οταν πρωτοκατεβηκαν τον 11ο αιωνα και πως γινεται η πρωτη καταγραφη της Αλβανοπολης να γινεται τον 11ο αιωνα στα σημερινα Τιρανα εφοσον οι Αλβανοι ηρθαν με τους Τουρκους. Επισης διπλα στην Αρχαια Καυκασια Αλβανια υπηρχε και η λεγομενη Ιβηρια η οποια οπως ΟΛΟΙ ξερουν λεγοταν και λεγεται και η σημερινη Ισπανια και μαλιστα την ιδια χρονικη περιοδο. Θα μπορουσαν να συνεχισω επαπειρον οπως ας πουμε με την γλωσσα η οποια ειναι μοναδικη και που εξηγει και την Ιλλυρια που σημαινει ελευθερια στα Αλβανικα και αλλα πολλα. Επιτελους αλλαξτε τροπαριο γιατι εχετε καταντησει γελοιοι.
Αλβανοπολης υπηρχε απο τον 11ο αιωνα. Και η λεγομενη Β Ηπειρο δεν ηταν καθολου Ελληνικη αλλα μαλλον μικτη με υπερισχυον το Αλβανικο Στοιχειο και αποδειξη ειναι οτι στην Κορυτσα ιδρυθηκε η πρωτη Αλβανικη Ορθοδοξη Εκκλησια απο τους ντοπιους Ορθοδοξους Αλβανους με τον Φαν Νολι. Και οχι δεν υπαρχουν τοσοι Ελληνες οσους λετε γιατι αν υπηρχαν θα υπηρχαν και Ελληνες Βουλευτες οπως υπαρχουν στην Β Μακεδονια 20 ΑΛβανοι Βουλευτες. Για να αποδειξεις την υπαρξη και το μεγεθος μια μειονοτητας πρεπει να υπαρχει και πολιτικη εκπροσωπηση. Με 100 χωρια που εχει η μειονοτητα και με τον 1 Ελληνα Βουλευτη καλη τυχη να αποδειξεις οτι εκει υπαρχουν Ελληνες στην λεγομενη Β Ηπειρο, περα απο μια μικρη κοινοτητα. Και οι μπουρδες περι σκοτωμου και εθνοκαθαρσης δεν αποδεικνυονται ουτε και απο την ιδια την μειονοτητα και θα το αποδειξεις εσυ? Κανε μας τη χαρη.
Έχεις μάθει αρκετά καλά Ελληνικά και αυτό δείχνει ότι είσαι στο σωστό δρόμο δηλ. να εκπολιτιστείς αρχικά και εν συνεχεία να πάρεις την Ελληνική υπηκοότητα (αν ήδη δεν την έχεις πάρει). Δυστυχώς δεν ξέρω λέξη Αλβανικά γιατί τα Ελληνικά είναι η μητρική γλώσσα των Αλβανών και συνεννοούμαστε μια χαρά. Καληνύχτα συνέλληνα.
Πιστεψε με αν περιμενα μονο απο την Ελληνικη Γλωσσα να εκπολιτιστω, τωρα θα ημουν σαν πολλους Ελληνες φιλους μου που με ρωταγαν ποιος ειναι ο Ξερξης και ποιοι ηταν οι Σουλιωτες και το κορυφαιο ποιος ηταν ο Μουσολινι. Οποτε αστο καλυτερα. Εγω τον πολιτισμο τον πηρα πρωτα απο την οικογενεια μου και μετα μονος μου και μετεπειτα λογω της Ελληνικης γλωσσας. Περα απτην Ελληνικη ξερω και Ιταλικα, Αγγλικα, Γερμανικα και Αλβανικα. Οποτε η Ελληνικη γλωσσα ειναι ισοτιμη με τις αλλες γλωσσες στον εκπολιτισμο μου καθως οσες περισσοτερες γλωσσες ξερεις τοσο περισσοτερο διευρυνεται ο οριζοντας σου.
Αγωνίζεσαι να βγάλεις από πάνω σου την ρετσινιά του Αλβανού και αυτό είναι καλό. Αν βαφτιστείς και Χριστιανός Ορθόδοξος θα έχεις πετύχει πολλά στη ζωή σου.
Εμένα πάντως όταν με βρίζουν προτιμώ να με λένε Τούρκο (ευέξαπτο), παρά Αλβανό (μαφιόζο, αχάριστο, ύπουλο, μπαμπέση).
@ George September 21, 2021 At 12:54 am
Καλέ μας φραγκοφορεμένε
George,
εκτιμώντας άτονα κι εσφαλμένα ότι
«η Ελληνικη γλωσσα ειναι ισοτιμη με τις αλλες γλωσσες στον εκπολιτισμο μου»,
δέν βοηθάς πραγματικά τόν εαυτό σου,
παγιδεύεις καί τούς βάρβαρους αυτούς λεηλάτες φορείς τους
σέ μιά θανάσιμη τού ήθους(τρόπου ανθρώπων, σέ διάκριση από τά ζώα, θά πεί) αυταπάτη,
κι επί τή ευκαιρία:
βόηθα νά ξεκαθαρίσουμε εδώ μέσα
ποιές οί λέξεις γιά:
1. τόν έρωτα
2. τήν ερώτηση καί
3. τήν αγάπη
στήν αλβανική(τό προβληματικό μεταφραστήρι το γούγλη λέει dashuri, Pyetje, dashuri, αντίστοιχα)
πές μας εσύ λοιπόν
μέ σιγουριά
καί γιά τόν κόπο σου
προκαταβολικά σού λέω
φυλάξου όσο καλύτερα μπορείς από τήν εγκατεστημένη σχιζοφρένεια
στά
love/quesion, amour/question, amor/pregunta etc,
όταν στή γλώσσα τού ανθρώπου(μή συγχέεις τή γλώσσα του ανθρώπου μέ τούς κώδικες σημάτων τών βαρβάρων λεηλατών πού είναι τά αγγλικά, “γαλλικά”, γερμανικά κ.λπ. μέ τήν λίγο ανώτερη από εκείνη τών τράφικ λάϊτς, οργάνωση),
έχουμε τήν οπτική καί ηχητική συμμετρία
Έρωτ | Ερώτ, πού
τόσο μέ τίς αρχαιότητες όσο καί μέ Ορθοδοξία,
λέγει: «καί έσονται οι δύο είς σάρκα μία»,
άν εννοείς,
δές καί κάτι παλιό,
μήπως σού χρησιμέψει σέ τίποτα:
July 2, 2009 at 7:16 am
Ερωτικόν…
του Π.Φ. μας
Ερώτηση είναι
ο τρόπος του Έρωτα
να εκδηλώνεται στο αισθητό σύμπαν
Έρωτας είναι
ο τρόπος της Αγάπης
να εκδηλώνεται στο αισθητό σύμπαν
Αγάπη είναι
ο τρόπος του Θεού
να εκδηλώνεται στη Δημιουργία του
Ναί,
η ερώτηση του έρωτα της αγάπης του Θεού
έχει το φορέα της μέσα στη Δημιουργία΄
τον άνθρωπο, άν θέλει κι αυτός! Γιατί
“ώς χαρίεν ο άνθρωπος, όταν άνθρωπος ή”.
Άλτ΄
τίς εί;
Δεδομένου πως:
ή αγάπη ουδέποτε εκπίπτει.
είτε δέ προφητείαι, καταργηθήσονται΄
είτε γλώσσαι, παύσονται΄
είτε γνώσις, καταργηθήσεται.
εκ μέρους δέ γινώσκομεν και εκ μέρους προφητεύομεν΄
όταν δέ έλθει το τέλειον, το εκ μέρους καταργηθήσεται.
Ότε ήμην νήπιος,
ώς νήπιος ελάλουν,
ώς νήπιος εφρόνουν,
ώς νήπιος ελογιζόμην,
ότε δέ γέγονα ανήρ,
κατήργηκα τά τού νηπίου.
βλέπονεν γάρ άρτι δι΄ εσόπτρου έν αινίγματι,
τότε δέ πρόσωπον πρός πρόσωπον΄
άρτι γινώσκω έκ μέρους,
τότε δέ επιγνώσομαι
καθώς και επεγνώσθην.
Νυνί δέ μένει
πίστις, ελπίς, αγάπη,
τά τρία ταύτα΄
μείζον δέ τούτων ή αγάπη.
Τα υπόλοιπα -ανθρωπίνως- συμποσούνται σε τούτο:
“νούς ορά και νούς ακροάται”
άν τώρα ο Στέφανος νομίζει πως θα την βγάλει βλέποντας κι ακούγοντας, να ξέρει πως η ζωή δέν βγαίνει με νομίσματα…
γιατί τα νομίσματα μπορεί να έχουν λεφτά, στερούνται όμως νοήματος!
Είναι σάν το νόμισμα του κυρίου Αντωνίου, πού νομίζει πως ο Αρίσταρχος ήταν ο πρώτος και ο μοναδικός αρχαίος που παρατήρησε απομάκρυνση πλεούμενου΄ δέν ήταν όμως΄ οι πάντες είχαν κάνει παρατήρηση απόπλου καραβιού, παραμένοντες βέβαιοι πως η γή είναι επίπεδη!
Η διαφορά των πολλών με τον Αρίσταρχο έγκειται στο ότι η ιδιοτέλεια τυφλώνει τον άνθρωπο και τον κάνει να χρησιμοποιεί τα μάτια του γιά να βλέπει, όπως και τα ζώα΄
γιά να βρεί και ν΄ αρπάξει δηλαδή!
Ο Αρίσταρχος όμως προσέρχεται ανιδιοτελώς, ερωτικός, με θαυμασμό΄ γι΄ αυτό,
ενώπιον του αναχωρούντος πλοίου, δέν τον απασχολεί η κούφια ερώτηση
“πότε θα πάω κι εγώ διακοπές, γαμώτο μου” ή η άλλη
“τί να κάνω -βλέποντας και κάνοντας δηλαδή, ώς ζώον που είμαι- να βρώ
χορτάρι / γαμπρό / καριέρα”!
Όοοχι…!
Ο Αρίσταρχος ερωτά με τον τρόπο του έρωτα, τον θαυμαστικό και τον ανιδιοτελή΄
τα μάτια τα έχει γιά να ορά ο Αρίσταρχος:
«καθώς σε κοιτάω ν΄ απομακρύνεσαι, ποιό μέρος της υπόστασής σου χάνεται πρώτο από τα μάτια μου, μάτια μου; Γιατί χάνεται το κάτω κι όχι το πάνω πρώτα, χαρά των οφθαλμών μου; Σά να γέρνεις από την άλλη μεριά μιάς καμπυλότητας, ψυχωμένο μου άψυχο πλεούμενο, φρεγάδα μου εσύ’ κι εξαίφνης… “γιουρήκα”(ναί, σχιζοφρενικά, το εύρηκα στα εγγλέζικα΄ όχι ο Αρίσταρχος -αυτός ήταν ένας ηθικός της διαλεκτικής της ζήτησης και εύρεσης΄ ένας συνεπής του Ηράκλειτου και του Χριστού αυτός- ο… γράφων λέμε!)».
Η κάθε αληθινή γυναίκα τώρα θα αναγνώριζε στον Αρίσταρχο τον αληθινό άνδρα και θα θέλγονταν απ΄ αυτόν, όπως και έγινε πραγματικά΄
μιά αληθινή γυναίκα -Επιστήμη την έλεγαν- τον πλησίασε και του είπε σεμνά όσο και θαρρετά(σιγά μή φοβόνταναι΄ η αληθινή γυναίκα δέν φοβάται τον αληθινό άνδρα΄ ξέρει πως Αυτός είναι ο προορισμός της)΄
“κάνε με γυναίκα σου, μάνα των παιδιών σου΄
έτσι τού ΄πε, κι έτσι έγινε, τότε!
Γιατί τώρα η κυρα-Επιστήμη είναι αλυσοδεμένη στο υπόγειο του σπιτιού -Πανεπιστήμιο το λένε- του Ανδρός-Ανθρώπου-Αριστάρχου της, καθώς στο κυρίως κτίριο τυχοδιωκτικά στοιχεία τρώνε και πίνουνε εις βάρος του σπιτονοικοκύρη που λείπει στον “πόλεμο” του επιούσιου, που του τον κρύβουνε μισάνθρωπα εξουσιαστικά καθάρματα!
Πού θά πάει όμως…
κάποτε θα γυρίσει…
με τη βοήθεια του Θεού!
Εθνικιστες προβοκατορες υπαρχουν πολλοι σαν κι εσενα που παπαγαλιζουν τα ιδια συνθηματα σαν αβουλα οντα, αλλα να ξερεις οτι το να εισαι Ελληνας απο μονο του δεν σου ανοιγει τα ματια και δεν σε εκπολιτιζει αλλα πρεπει να εχεις και θεληση αλλιως θα καταντησεις ενα βαρβαρο Ορκ με μια ψευτικη ιδεα για τον εαυτο σου. Α και να ξερεις το να χρησιμοποιεις την Ορθοδοξια σαν προπετασμα και καλυψη της εθνικιστικης και ρατσιστικης τασεως που εχεις δεν τιμα πρωτα απολα εσενα αλλα και τον Χριστο στον οποιον αναθεμα αν εχεις ανοιξει να διαβασεις τι στον κορακα ελεγε 2 χιλιαδες χρονια πριν.
Τον Αλβανό και αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς