ΑΧΡΕΙΑΣΤΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ

- Advertisement -
του Παντελή Σαββίδη
Εντελώς αχρείαστη η προσφυγή στο ΣτΕ κατά του FlyOver.
Όταν χρειάζεται να κινητοποιηθούν οι Θεσσαλονικείς βυθίζονται στις πολυθρόνες τους και καθεύδουν. Όταν ξυπνούν τα πράγματα έχουν πάρει τον δρόμο τους και η παρέμβασή τους, απλώς, τα επιδεινώνει.
Η Θεσσαλονίκη χρειαζόταν εξωτερική περιφερειακή. Αλλά το άθλιο αθηναϊκό κράτος την αντιμετωπίζει ως μικρή επαρχιακή κωμόπολη. Είναι τόσο ξιπασμένοι και αποροφημένοι στο φαγωπότι τους εκεί στην Αθήνα που δεν τους ενδιαφέρει, ουτε αν η πόλη ανήκει αύριο στον εθνικό κορμό. (Συγνώμη για τη λέξη εθνικό).
Αλλά ευθύνες βαρύνουν και τους κοιμώμενους κατοίκους αυτής της πόλης. Αργούν να καταλάβουν τι γίνεται και όταν το αντιλαμβάνονται δρουν αυτοκαταστροφικά.
Αντι για το flyover η πόλη χρειαζόταν, όπως σημείωσα, εξωτερική περιφερειακή αλλά απο τη στιγμή που δρομολογήθηκε το flyover, γιατί ο Μητσοτάκης δεν είχε άλλα χρήματα, (σιγά μην τα διαθέσει στην περιφέρεια) το έργο έπρεπε να ολοκληρωθεί. Και όσο ήσαν ξυπνητοί οι Θεσσαλονικείς να διεκδικούσαν και την εξωτερική περιφερειακή.
Τώρα, το έργο θα καθυστερήσει, η ταλαιπωρία των ανθρώπων θα παραταθεί και ο εργολάβος θα πάρει και την παχυλή αποζημίωσή του. Δεν θα γίνει τίποτε, η αθηναϊκή υποκουλτούρα θα τα ρίχνει στην Θεσσαλονίκη, η πόλη θα παρακμάζει, κανείς δεν θα της δίνει σημασία και ο θερμοδυναμικός θάνατός της είναι, ήδη, εμφανής.
Η εντροπία της Θεσσαλονίκης τείνει προς το άπειρο. Και άπειρη εντροπία έχουν οι πεθαμένοι.
*************************************************************
Μαθαίνω πως τα πράγματα δεν είναι καλά για τη Νέα Δημοκρατία και ο πολύς προέδρός της άρχισε τις προσωπικές περιοδείες. Έχει την αίσθηση πως οι κοινωνίες δεν έχουν απορρίψει τον ίδιο αλλά τους συνεργάτες του και κατεβαίνει στο επίπεδο να πάρει επάνω του την προσπάθεια ανατροπής των αρνητικών δεδομένων.
Δυστυχώς, ο κόσμος σ αυτόν αποδίδει τις ευθύνες. Έχει διαλύσει απο κάθε άποψη τη χώρα.
Έρχεται και στη Θεσσαλονίκη όπου τα ποσοστά του πρέπει να είναι τραγικά άσχημα.
Οι ξιπασμένοι αγιογράφοι του θα αρχίσουν τα περι πουτινόφιλης, καθυστερημένης, εμμονικής με την εκκλησία και την ορθοδοξία και άλλα παρόμοια πόλης.
Ε, αφού τέτοια αντίληψη έχουν για την πόλη την οποία έχουν εγκαταλείψει όλες οι κυβερνήσεις τους, ας τους δώσει και η πόλη να καταλάβουν πως απο εδω θα ξεκινήσει η προσπάθεια αμφισβήτησης όλης της σαθρής, μικροελλαδικής, μικρονοϊκής και καταστροφικής πορείας του ελληνικού κράτους.
Δεν πάει άλλο.
spot_img

19 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Την περίοδο κατασκευής του, ο περιφερειακός φτιάχτηκε στενός με τη συνδρομή και κάποιων οικολόγων(να μην κοπούν δεντράκια).
    Ας μην αρχίσουν κάποιοι τα ίδια.

  2. Γιατί, ρε παιδί μου, αυτό το μένος με την Αθηνοκεντρική «δημοκρατία»; Δλδ, εμείς καλύτερα περνάμε με την Αττική οδό;;; Η «δημοκρατία» μας δεν είναι ούτε Αθηνοκεντρική, ούτε τίποτε. Η Θεσσαλονίκη δεν έχει λεωφορεία. Γιατί έχει η Αθήνα;;; Λεωφορεία της δεκαετίας του ‘90; Δρομολόγια εκτός λογικής;;; Στην περιοχή μου πχ, περνάνε 4 λεωφορεία ακριβώς την ίδια ώρα, το ένα πίσω από το άλλο, στις κοινές και όχι μικρές διαδρομές τους και αν τα χάσεις, περιμένεις 3/4 της ώρας για τα επόμενα.
    Έχουμε ανελέητους ιθύνοντες που το μόνο που τους απασχολεί είναι να δίνουν τα λεφτά μας σε έργα που απλά πλουτίζουν τις μεγάλες εταιρείες. Χωρίς αιδώ, το μόνο που κάνουν είναι να διαιωνίζονται. Δεν θεωρώ ότι έχει να κάνει με περιφέρεια και κέντρο. Έχει να κάνει με απαξία όλης της κοινωνικής ζωής των ανθρώπων. Συγνώμη δλδ. Η δικαιοσύνη μας είναι χάλια, για τα γεωπολιτικά μας δεν μιλώ και μου κάνει εντύπωση άθλια που σε καμία δημοσκόπηση αυτά δεν είναι το πρώτο πρόβλημα, η Τουρκία προβάλει ισχύ ακόμη και για τα αιολικά στην θάλασσα, με ποιο δικαίωμα άραγε;;; Στην Ελβετία, χώρα του σιδηροδρόμου, υπάρχουν μάντρες σε όλο το μήκος. Ούτε καλαμιές που αγγίζουν τα ηλεκτροφόρα, ούτε δίοδος για ζώα και ανθρώπους ούτε τίποτε έβλεπα τον Βασίλη Βασιλικό εχθές στην ΕΡΤ, που έλεγε δεν θέλω να ζω εδώ. Γιατί;;; Ποιος θέλει;;; Διώχνουμε τα παιδιά μας. Φεύγουμε και φεύγαμε. Σε όλη τη ζωή μας. Και δεν είναι ούτε το αθηνοκεντρικό κράτος ούτε τίποτε. Η προδοσία του έθνους είναι. Σε όλες τις εκφάνσεις. Δεν θελουμε και δεν μπορούμε σε κάποιες περιπτώσεις να αντισταθούμε. Δεν αντιλαμβανόμαστε την παγίδα, αρκεί να ζούμε καλά σήμερα, αύριο έχει ο θεός της Ελλάδας. Όμως έτσι δεν κάνουμε τίποτε για την ευημερία της χώρας μας. Και την ευημερία δεν την δείχνει μόνο η επαρχία. Στην Αθήνα να δείτε πως ζούμε…. Αιχμάλωτοι. Άθλιοι, ασυδωτοι. Ο καθένας για τον εαυτό του, γιατί αλλιώς δεν λέει. Οθωμανική αυτοκρατορία στο έπακρο.
    Και βλέπουμε τους ταγούς μας να τους γλείφουμε. Στο επαρκο. Τους Τούρκους. ΕΛΕΟΣ.

    • Το αθηναϊκο κράτος δεν είναι οι πολίτες της Αθήνας. Τόσο έξυπνος φαίνεσθε απο τα γραφόμενά σας. Αυτό πως δεν το καταλάβατε;

      • Το καταλαβαινω. Δεν ειναι εκει το θεμα ομως. Θελω να πω, στους ιθυνοντες δεν ενδιαφερει η επαρχια η η αθηνα. Ενδιαφερει η σκλαβια ολου του πληθυσμου.
        Γιατι? Θεωρειτε οτι αν η θεσσαλονικη ηταν πρωτευουσα θα υπηρχε διαφορετικη αντιμετωπιση τηε “επαρχιας”???

  3. Εγώ δεν ξεχωρίζω τίποτε. Ήπειρος η πιο φτωχή στην Ευρώπη, Θράκη σε απειλή, δώδεκανησα και βορειοανατολικό σε αμφισβήτηση με τις ευλογίες της κυβέρνησης μας. Κρήτη και Γαύδος υπό ομηρία. Δλδ τι ακριβώς εννοούμε;;; Τι ακριβώς διαπραγματευόμαστε και σε τι ακριβώς υπέρ έχουμε. Τους δίνουμε τα νησιά για διακοπές, σε λίγο θα γίνουν δικά τους. Ξοφλάμε τα δάνεια μας και πάλι χρωστάμε τον αγλέορα. Η κοινωνικη μας ζωή, δικαιοσύνη, αστυνόμευση, υγιεια και παιδεία, χάος. Ψάχνουμε να βρούμε τη δικαιοσύνη στα τέμπη στο μάτι και όπου άλλου κι αυτή βόα δια της απουσίας.

  4. “…είναι αναμφίβολο ότι η Αθήνα απομυζά όλη την Ελλάδα”

    Φίλε Επισκέπτη, επειδή αυτό επαναλαμβάνεται συνεχώς στα δημοσιεύματα των Ανιχνεύσεων (και τα σχετικά σχόλια), από πού προκύπτει και πώς τεκμηριώνεται;
    Δεν το αμφισβητώ, αλλά δεν βρίσκω κανένα στοιχείο που να το αποδεικνύει.

    • Αν δεις πόσο λίγα έργα γίνονται στην επαρχία σχετικά με τούς φόρους που πληρώνει, θα καταλάβεις ότι τα λεφτά μένουν στην Αθήνα, πράγμα φυσικό, άλλωστε, διότι δεν μπορεί να τραφεί διαφορετικά τόσος κόσμος. Π.χ. ο ΒΟΑΚ που αναφέρω στο άρθρο (Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης) συζητείται για …. ούτε εγώ θυμούμαι πόσα χρόνια, συνεχείς υποσχέσεις και έργα/πράξεις μηδέν.

      • ΟΚ πιθανότατα να είναι έτσι, αλλά από πού γνωρίζουμε ότι τα λεφτά από τους φόρους που συλλέγονται στην επαρχία κατευθύνονται στην Αθήνα και όχι το αντίθετο; Για παράδειγμα άραγε με ποιους φόρους πληρώνονται τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια των άγονων γραμμών, από τους φορολογουμένους εν Αθήναις ή από τους φορολογουμένους στα μικρά ακριτικά νησιά; Ή αντιστοίχως, από ποιους φόρους πληρώνονται οι μισθοί των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης στους μικρούς ορεινούς οικισμούς, από τα εισοδήματα των Αθηναίων ή από τα εισοδήματα των λίγων κατοίκων αυτών των οικισμών;
        Για να μην παρεξηγηθώ: δεν λέω ότι έχεις άδικο, αλλά αυτή η επαναλαμβανόμενη
        παρουσίαση της Περιφέρειας ως “αθηναϊκή αποικία” μου φαίνεται ακόμα αστήρικτη. Χρειάζονται οικονομικά στοιχεία για να υποστηριχθεί κάτι τέτοιο. Ευχαρίστως θα ήθελα να τα δω αυτά τα στοιχεία.
        Η εγκατάλειψη της Περιφέρειας και η ανυπαρξία έργων υποδομής, ναι, αυτά είναι αναμφίβολα και οφθαλμοφανή -αλλά βέβαια αποτελούν άλλης τάξεως ζητήματα.

        • “Η εγκατάλειψη της Περιφέρειας και η ανυπαρξία έργων υποδομής, ναι, αυτά είναι αναμφίβολα και οφθαλμοφανή -αλλά βέβαια αποτελούν άλλης τάξεως ζητήματα.”

          Αυτό κυρίως εννοώ. Τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια των άγονων γραμμών και οι καθηγητές πληρώνονται ασφαλώς από τούς φόρους όλων των Ελλήνων και όχι μόνο των Αθηναίων. Έχω ζήσει και ζω αυτήν την εγκατάλειψη, η οποία έγινε εν πολλοίς αιτία, τής “μόδας” συνεπικουρούσης, ώστε να εγκαταλειφθεί η επαρχία μετά το πόλεμο και ν’ αρχίσει η μετανάστευση στην Αθήνα, για να την μετατρέψει σε μία απέραντη χαβούζα, που ΠΡΕΠΕΙ, όπως είπα, ν’ απομυζά την υπόλοιπη Ελλάδα, άλλως σεν μπορεί να ζήσει.

          Υπάρχουν κι άλλα για το αθηνοκεντρικό κράτος, π.χ. λήψη αποφάσεων που αγνοούν πληρως τούθς εκτός Λεκανοπεδίου, αλλά δεν θέλω να προκαταλάβω τον κ. Σαββίδη. Ας περιμένομε το άρθρο τού κ. Γιώργου Μιχαηλίδη αύριο.

    • Σήμερα το απόγευμα έχω να κάνω δύο ομιλίες και μετά ζωντανή εκπομπή στη Δημοτική Τηλεόραση Θεσσαλονίκης. Αύριο θα αναρτήσω και πάλι το εξαιρετικά τεκμηριωμένο άρθρο του Γιώργου Μιχαηλίδη που απαντά στο ερώτημά σας.

  5. Δεν ειναι τρομακτικο που ασχολουμαστε κατ εξοχην με τα εσωτερικα μας και καθολου η ελαχιστα με την τουρκια? Πως ειναι δυνατον να προσπερναμε ολο αυτο που συμβαινει, νσ δεχομαστε τις βιζες, τιςανεξελεγκτες νοταμ, την “οργη” της για τα αιολικα στην θαλασσα μας, τα τουρκικα αλιευτικα λιγα μετρα απο τις ακτες μας, ταχα μου και καλα σε διεθνη επενδυσεις σε λιμανια στρατηγικης σημασιας στην αμυνα μας και μεις χαλαροι στις παραλιες. Το ποσο κανει το γαλα το βρισκω, πως αμυνομαι ομως απεναντι σε αυτον που με επιβουλευεται πρεπει και να το οργανωσω και να το αποτρεψω. Ολοι μαζι. Πιθανον δεν εχουμε ολοι την ιδια αντιληψη στα οικονομικα, στα γεωπολιτικα ομως δεν θα επρεπε οι πολιτες τουλαχιστον να ειμαστε μια φωνη???

  6. Εἶναι ᾿Εθνικό τό θέμα, ὅπως τό θέτει ὁ Suspicious. Καί ἔχει σημασία νά ἀποφασίσουμε, ἀφοῦ ξυπνήσουμε, ἄν μᾶς ἐνδιαφέρει ὁ ῾Ελληνισμός καί ἡ συνέχειά του. ῾Ο ῾Ελληνισμός καί ἡ ᾿Ορθοδοξία φαντάζουν γραφικά στίς μέρες μας σέ πολλούς. Εἶναι σαφές πλέον ὅτι διαφέρει ἡ γλώσσα μας στήν ἑρμηνεία της καί τήν κατανόησή της καί ἀπό ᾿Ανατολάς καί ἀπό Δυσμάς, ἐνῶ εἶναι ἡ μόνη γλώσσα πού μπορεῖ νά ἐμβαθύνει ἐπακριβῶς στά νοήματα. Καί ἡ ὀρθή ἀνάγνωση τῆς ἱστορίας μας ὅπως καί ἡ ἱστορία τῶν προσώπων ἔχουν σημασία γιά τήν συνέχεια. Δέν σβήνει τό παρελθόν οὔτε σέ ἀτομικό οὔτε σέ συλλογικό ἐπίπεδο, ὅσο κι ἄν ἀλλοιώνονται τά βιβλία, οὔτε θά ἀλλοιωθεῖ ἡ συνέχεια ἄν ´αλλάξουμε ´ τά πρόσωπα. Γιατί τό παρόν ἔχει θεμελιωθεῖ στό παρελθόν καί ἄν ἀλλοιώσεις τό παρελθόν θά καταρρεύσουν ὅλα σάν χάρτινος πύργος. Δέν εἶναι τυχαῖο ὅτι ἡ ᾿Ορθόδοξη θεολογία πιστεύει στήν ᾿Ανάσταση ψυχῶν καί σωμάτων, πιστεύοντας στήν συνέχεια τῆς ζωῆς καί στήν πορεία τοῦ κάθε ἀνθρώπου. Οὔτε εἶναι τυχαῖο ὅτι μιλάει γιά κρίση, συστήνοντας μήν κρίνετε, γιατί οἱ πράξεις πού προκύπτουν ἀπό αὐτές τίς ´κρίσεις ´ εἶναι σαθρές, ἀφοῦ δέν στηρίζονται σέ βαθειά γνώση τοῦ παρελθόντος. Καί οἱ ἀνισότητες εἶναι ἱστορία ὀντολογική τῆς ἀνθρωπότητας καί ἀπαιτεῖ ὡριμότητα γιά τήν ἐμβάθυνση καί ὄχι ἀκύρωση τῆς ἱστορίας καί ὅλα ΄ίσωμα ΄ ἐκ τῶν ὑστέρων. Ἡ μετάδοση τῆς γνώσης καί ὄχι μόνο, ὑπῆρξε ἰερή λαμπαδηδρομία στήν ἱστορία τῆς ἀνθρωπότητας.
    ᾿΄Αν δέν ξυπνήσουμε, νά διαφυλάξουμε τά τοῦ πολιτισμοῦ μας καί τῆς γλώσσας μας, τά ἴχνη τοῦ πολιτισμοῦ μας δέν θά μποροῦν νά διαβασθοῦν καί δέν θά ὑπάρξει συνέχεια, αὐτό ὅμως δέν θά εἶναι ὑστέρηση τοῦ ῾Ελληνισμοῦ ἀλλά ὑστέρηση τῆς ἀνθρωπότητας. Καί ἐννοῶ ὡς διαφύλαξη καί τήν προστασία τῶν Ἑλλήνων, μέ σωστή παιδεία, ἀξιοκρατία, ἀξιοποίηση τῶν δυνατοτήτων μας.

  7. Και για εσάς αγαπητέ κύριε Σαββίδη, που γνωρίζετε καλά τα θέματα της Θεσσαλονίκης -και σε άλλους που δεν τα γνωρίζουν- θα υπενθυμίσω ότι στην Θεσσαλονίκη υπάρχει μια δυνατή ομάδα διαφόρων συλλογικοτήτων , που δεν θέλουν -μετά την αναμόρφωση της Θεσσαλονίκης από τον Καραμανλή στην πρώτη 8ετία του (1955-63) δεν θέλουν να κάνει έργα η Δεξιά στη Θεσσαλονίκη , τα οποία να διαφημίζει .
    Με ΜΑΤ άρχισε η εσωτερική περιφερειακή το 1975 , που καθυστέρησε μια 4ετία σχεδόν να αποπερατωθεί.
    Από το 1986 -που άρχισαν οι Δεξιοί Δήμαρχοι ως το 2009 συζητούνταν και απορρίπτονταν και με προσφυγές και με διαδηλώσεις υποθαλάσσια -που θα καθιστούσε περιττό τον flyover-πάρκα στην Παραλία και το ΜΕΤΡΟ , που θα τελείωνε το 2012 -άντε προ 10ετίας -,
    Τώρα ο Σύλλογος του λεγόμενου οικισμού των Κωνσταντινουπολιτών ,με τις ωραίες μονοκατοικίες ή τα διώροφα -δεδηλωμένος αντιδεξιός- πήρε την σκυτάλη και εκμεταλλευόμενος τις Ευρωεκλογές(με τα ψηφαλάκια τους ) και την ”εργαλειοποίησή του ” και από τα άλλα κόμματα , ή θα καταφέρει να καθυστερήσει το έργο ,ή θα απασχολεί καθημερινώς ΜΑΤ και Αστυνομία για να συνεχιστεί .
    Ασχέτως τι θα κάνει η Ν.Δ και η κυβέρνηση στις εκλογές -θα πάει καλύτερα από όλα τα άλλα κόμματα- ΚΥΡΙΕ ΣΑΒΒΙΔΗ μας η Θεσσαλονίκη χρειάζεται ένα Σύλλογο ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (έτοιμος για μέλος του ) , που θα αντιπαρατίθεται καθημερινά στα ”αγριάγκαθα” που ξεφυτρώνουν σε κάθε γειτονιά από κατοίκους της ”Οικουμένης” ,με άγνωστες προθέσεις και διαθέσεις.
    Δυστυχώς οι εκλεγμένοι Δήμαρχοι και κυρίως οι δημοτικοί σύμβουλοι τους ”αγκαλιάζουν” για ”την φουκαριάρα την εξουσία” που αποδίδει πολλά σε πολλά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Διαβάστε ακόμα

Stay Connected

2,900ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,767ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
37,300ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisement -

Τελευταία Άρθρα