ΟΑχμέτ Μετέ, ο παράνομος-παράτυπος Μουφτής Ξάνθης προσπάθησε τις προηγούμενες ημέρες να έρθει ξανά στην επικαιρότητα. Σύμφωνα με δική του ανάρτηση, κάποιοι μπήκαν στην οικοδομή που διαμένει, και “Κόκκινο Μαρκαδόρο” έγραψαν ρατσιστικό σύνθημα.
Το σύνθημα αυτό αναφερόταν σε Τούρκο, και εδώ είναι το ερώτημα. Γιατί θίχτηκε ο Πομάκος Αχμέτ Μετέ από το Ωραίο Ξάνθης αφού το ρατσιστικό σχόλιο αναφερόταν σε Τούρκο; Θα ήθελα να πιστέψω ότι ενοχλήθηκε ως άνθρωπος, αλλά ο ίδιος έχει αποδείξει πως και ο ίδιος είναι διακινητής μίσους και ρατσιστικών πρακτικών. Στις 3 Αυγούστου 2014, στο χωριό Γλαύκη του νομού Ξάνθης συμμετέχοντας ο ίδιος σε εκδήλωση που είχε πραγματοποιηθεί με σκοπό τη συγκέντρωση βοήθειας για τους Παλαιστινίους στη Λωρίδα της Γάζας έπειτα από την επίθεση του Ισραήλ εναντίον της Χαμάς, το 2014, ανάφερε «ως Συμβουλευτική Επιτροπή, κάναμε μια συγκέντρωση στην Ξάνθη και αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε βοήθεια για τους αδελφούς μας στη Γάζα. Εμείς ήδη τελέσαμε μνημόσυνο και προσευχές εδώ στη Δυτική Θράκη για τα αδέλφια μας εκεί. Εμείς χωρίς να ενοχλήσουμε κανέναν και εντελώς δημοκρατικά, κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βοηθήσουμε τα αδέλφια μας στη Γάζα που υποφέρουν εξαιτίας του Ισραήλ. Κατάρα στο Ισραήλ! Διότι αυτούς τους έκαναν σαπούνια οι Γερμανοί, αλλά ο Χίτλερ βγήκε σωστός που είπε ότι τώρα θα θυμώσετε μαζί μου, αλλά μία μέρα θα δικαιωθώ για τους Εβραίους. Η κατάρα μας σ’ αυτούς τώρα και οι προσευχές μας στους αδελφούς μας»
Στην συνέχεια, και αφού πρώτα το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο (ΚΙΣ) Ελλάδος έβγαλε μια σκληρή ανακοίνωση, ο Πομάκος από το Ωραίο Ξανθης, Αχμέτ Μετέ, ζήτησε δημόσια συγνώμη. Τελικά καταδικάστηκε σε 8 μήνες φυλάκιση (εξαγοράσιμη και έχει ενδιαφέρον που βρήκε τα χρήματα) παρά την αθωωτική πρόταση του εισαγγελέα. Να σημειωθεί ότι ο παράνομος – παράτυπος Μουφτής Ξάνθης, καταδικάστηκε σε 4 μήνες φυλάκιση (και πάλι αθωωτική πρόταση του εισαγγελέα) για αντιποίηση αρχής στην υπόθεση με το περιστατικό που συνέβη στην κηδεία του άτυχου στρατιώτη Κατουνλού που πνίγηκε στην διάρκεια της θητείας του.
Γιατί όμως ένας Πομάκος φωνάζει, πλέον δυνατά, όσο μπορεί με προβοκάτσιες ότι είναι Τούρκος
Ο Αχμέτ Μετέ τελείωσε το Δημοτικό στην Τουρκία, για αυτό άλλωστε φωνάζει μέσα στα Τεμένη “μην μαθαίνετε τα παιδιά σας Ελληνικά, και γεγονότα που αφορούσαν προσωπικές κόντρες μεταξύ των τροφίμων του Τουρκικού Προξενείου στην Ξάνθη, τον έφεραν στην θέση του παράνομου-παράτυπου Μουφτή Ξάνθης. Ο ίδιος και οι υπόλοιποι Πομάκοι που φωνάζουν ότι είναι Τούρκοι, με σκοπό φυσικά να έχουν μερίδιο από τα 15 έως 20 εκ ευρώ που διακινεί η Άγκυρα στην Θράκη, υποστηρίζουν ότι εκλέχθηκε Μουφτής μέσα στα Τεμένη δια ανατάσεως των χεριών. Να σημειωθεί ότι αυτός ο τρόπος εκλογής δεν υπάρχει ούτε στην Τουρκία, όπου οι Μουφτήδες διορίζονται από το κράτος, όπως συμβαίνει και με τους νόμιμους Μουφτήδες στην Ελλάδα.
Ο Αχμέτ Μετέ τα τελευταία 10 χρόνια έχει πέσει σε δυσμένεια τόσο από την Άγκυρα η οποία τον στηρίζει λόγω πολιτικής συνέχειας στην περιοχή, όσο και από τους ίδιους τους μουσουλμάνους. Οι καταδίκες του, το κήρυγμα μίσους μέσα στα Τεμένη που είναι ενάντια στο Ανατρεπτικό Ισλάμ της περιοχής, αλλά και ο τρόπος ζωής του την ώρα που οι μουσουλμάνοι αναγκάζονται να στέλνουν τα παιδιά τους στο εξωτερικό, φέρνουν όλο και πιο κοντά την απομάκρυνση του με την πρώτη ευκαιρία.
Αυτός είναι και ο λόγος που στήνει ο ίδιος προβοκάτσιες για να δείξει ότι διώκεται «Τούρκος» στην Θράκη, και να εξυπηρετήσει την πολιτική της Άγκυρας στην περιοχή για να κερδίσει την οικονομική στήριξη. Μάλιστα, το 2016 κάτοικοι του χωριού Μελίβοια Ξάνθης έκαναν παράπονα για τον αυτοαποκαλούμενο «εκλεγμένο» μουφτή Αχμέτ Μετέ (που λέτε 😉 στη Διεύθυνση Θρησκευτικών Υποθέσεων της Τουρκίας ! Ναι, δεν είναι αστείο, καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Τρακιανίν Σεσί» κάτοικοι των Μελιβοίων διαμαρτυρόμενοι για την απουσία του παραμουφτή Ξάνθης και των θρησκευτικών λειτουργών που υπάγονται στην παραμουφτεία από το χάτεμ που διοργάνωσε κάτοικος της κοινότητας, έγραψαν στο facebook το ακόλουθο μήνυμα: «Αδυνατούμε να κατανοήσουμε τη στάση της μουφτείας Ξάνθης σχετικά με το χάτεμ που έγινε σήμερα στο χωριό μας, παρόλο που προσπαθήσαμε να ενημερωθούμε από την μουφτεία Ξάνθης. Εντέλει δεν υπήρξε καμία ανακοίνωση ή αποτέλεσμα. Η μη συμμετοχή του μουφτή Ξάνθης Αχμέτ Μέτε στην τελετή χάτεμ, όπως και η μέσω μηνύματος εντολή «μην μετέχετε στην τελετή χάτεμ» προς όλους τους ιμάμηδες της μουφτείας είναι ακατανόητη. Το θέμα τέθηκε στην Διεύθυνση Θρησκευτικών Υποθέσεων της Τουρκικής Δημοκρατίας (!). Μετά από αίτημα της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων,η κατάσταση τους μεταφέρθηκε και γραπτώς. Οποιαδήποτε πληροφορία προέλθει από την Διεύθυνση Θρησκευτικών Υποθέσεων θα κοινοποιηθεί.»
‘Ηταν μια κακοστημένη επικοινωνιακή προβοκάτσια από τον ίδιο, το Τουρκικό Προξενείο και μερίδα κατοίκων του ελληνικού χωριού, οι οποίοι με το να αναφέρονται στην Διεύθυνση Θρησκευτικών Υποθέσεων της Τουρκίας, για να ελέγξει τον κο Μετέ για την συμπεριφορά του, ομολογούσαν ότι:
α). ότι για αυτούς δεν υπάρχει ελληνικό κράτος,
β), ότι ο κος Μετε υπάγεται σε μια Υπηρεσία του επίσημου Τουρκικού Κράτους, και ελέγχεται από αυτήν, άρα εργάζεται (ίσως και πληρώνεται) για να εξυπηρετεί συμφέροντα άλλου κράτους,
γ). Η Διεύθυνση Θρησκευτικών Υποθέσεων της Τουρκίας αποδεχόμενη τον ρόλο της στη περιοχή, ζήτησε επίσημη γραπτή ενημέρωση από τους κατοίκους,
δ). Η εντολή που έδωσε (ο Μετε) σε όλους τους ιμάμηδες της περιοχής να μην μετέχουν στο χάτιμ, καταδεικνύει ότι ο συγκεκριμένος ελέγχει ένα ολόκληρο δίκτυο ιμάμηδων της επιλογής του εξαρτώμενους από αυτόν, που ενεργούν παράλληλα με το σύστημα του νόμιμου Μουφτή Ξάνθης, αλλά ανεξάρτητα από αυτόν.
ε). Ότι η Διεύθυνση Θρησκευτικών Υποθέσεων της Τουρκίας οργανώνει, ελέγχει και μάλλον χρηματοδοτεί ένα ολόκληρο δίκτυο ιμάμηδων υπό το εκλεκτό της, κο Μετε, το οποίο αναπτύσσεται και ευημερεί στην Θράκη (διότι κάτι ανάλογο υπάρχει και στην Κομοτηνή υπό τον Ιμπραήμ Σερίφ).
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αχμέτ Μετέ στην προσπάθεια του να παραμείνει στην επικαιρότητα, αδιαφόρησε τις οδηγίες του Ελληνικής Πολιτείας για την Πανδημία. Στις 19 Ιουνίου το «V» σε άρθρο του με τίτλο «Ο Ψευτομουφτής Ξάνθης πέρασε το όριο στον Εχίνο», ανέφερε, «στην Ελλάδα όμως οι μουσουλμάνοι έπεσαν και πάλι θύματα ενός ωμού εκβιασμού και συνειδητής παραπληροφόρησης και παραπλάνησης από τον καταδικασμένο ψευτομουφτή Ξάνθης Αχμέτ Μέτε. Ενώ στην πόλη της Ξάνθης οι μουσουλμάνοι ακολούθησαν τις οδηγίες της Πολιτείας και του νόμιμου Μουφτή, στην ορεινή περιοχή ο καταδικασμένος ψευτομουφτής καλούσε τους πιστούς στα τζαμιά για προσευχή ή παρότρυνε σε προσευχές στα σπίτια σε ομάδες οικογενειών. Οι μουσουλμάνοι κάτοικοι των περιοχών του Εχίνου κυρίως, που έχουν έναν αυξημένο εγωϊσμό και είναι πιο εξαρτημένοι από τις παράλληλες δομές που λειτουργούν ως παρακράτος, δεν επισκέπτονταν μεν τζαμιά καθώς ήταν κλειστά στο πλαίσιο του περιορισμού του κορωνοϊού, αλλά προτίμησαν να ασκούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα σε σπίτια συγγενών τους, ύστερα από προτροπές του ψευδομουφτή και των ιμάμηδων του, με αποτέλεσμα ο ιός να εξαπλώνεται με ταχύ ρυθμό και να μολύνει δεκάδες ανθρώπους.»
Και συνέχιζε «το γεγονός δε ότι οικογένειες, πολυπληθείς και ευρείες, με άτομα όλων των ηλικιών, ζουν μαζί στην συγκεκριμένη κοινωνία, μετέτρεψε τις οικίες και την οικογενειακή ζωή σε σημεία με «κλειστούς πληθυσμούς» όπου η μεταδοτικότητα του κορωνοϊού γινόταν πολύ γρήγορα και εύκολα. Αυτή η δράση του παράτυπου καταδικασμένου για μίσος ψευτομουφτή είναι μια κανονικότητα στον Εχίνο και στην ορεινή περιοχή γενικότερα. Τα κηρύγματα μίσους μέσα στα τζαμιά, και τα κηρύγματα στα καφενεία των χωριών, δημιουργούν στους κατοίκους ένα φοβικό και μειονεκτικό σύνδρομο που ουσιαστικά τους οδηγεί ακόμη και να διακινδυνέψουν την υγεία τους, αφού οι συγκεκριμένοι κύκλοι (θρησκευτικοί- προξενικοί) ενισχύουν την καχυποψία τους και την επιφυλακτικότητα τους σε κάθε κυβερνητική πρωτοβουλία ή μέτρο. Ακόμη και ο τοπικός βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ παρά το ότι είναι και φαρμακοποιός, ως απολύτως εξαρτημένος από τον ψευδομουφτή, ενίσχυσε αυτήν την καχυποψία και τον εγωισμό των Εχινιωτών»
Και το άρθρο «κατέληγε αυτή την φορά όμως η δράση του καταδικασμένου για μίσος ψευτομουφτή είχε άμεσο αντίκτυπο. Η μόνιμη πρακτική του να ακολουθεί ανθελληνική δράση έχει μακροχρόνια αρνητικά αποτελέσματα στους κατοίκους της περιοχής του Δήμου Μύκης, όπως είναι η απομόνωση, η αποφυγή ένταξης στην σύγχρονή ελληνική κοινωνία, η αποφυγή λήψης ελληνικής παιδείας και η γενικότερη αποφυγή μόρφωσης, για να μπορεί να ασκεί ανεμπόδιστα την επιρροή του ποντάροντας στο θρησκευτικό συναίσθημα που το μετατρέπει σε φανατισμό. Στην περίπτωση όμως, της πανδημίας με τα δεκάδες κρούσματα και τους νεκρούς από κορωνοϊό που συνδέονται με την δική του διάθεση ανυπακοής, όπως ο ίδιος και ο «στρατός» του ακολούθησαν, τους καθιστά υπόλογους για το δυσμενές αποτέλεσμα και την ειδική δύσκολη συνθήκη που βιώνει ο Νομός Ξάνθης. Σίγουρα έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης, για να μην πούμε ότι ευθύνεται κυρίως αυτός για τον σκοταδισμό που βιώνει η ορεινή περιοχή, σε συνδυασμό με την μόνιμη αδράνεια της ελληνικής πολιτείας. Η ευθύνη βέβαια επιμερίζεται και στον τοπικό Δήμαρχο που ούτως ή άλλως ανήκει στην δική του σφαίρα επιρροής.»
“Το σύνθημα αυτό αναφερόταν σε Τούρκο, και εδώ είναι το ερώτημα. Γιατί θίχτηκε ο Πομάκος Αχμέτ Μετέ από το Ωραίο Ξάνθης αφού το ρατσιστικό σχόλιο αναφερόταν σε Τούρκο;”
Τί ερώτηση είναι αυτή; Το “Πομάκος” δεν είναι έθνος, είναι εθνοπολιτισμική ομάδα. Το “Τούρκος” είναι έθνος. Ο Ούτσης συγκρίνει πορτοκάλια με κεράσια.
Τα άγνωστα μαρτύρια των Πομάκων από τους Βουλγάρους και τα υπομνήματά τους στην Διάσκεψη Ειρήνης των Παρισίων το 1919
Η θρακική καταγωγή των Πομάκων: Τι δείχνουν γενετικές έρευνες
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ Η τουρκοποίηση των πομακικών επιθέτων και ο ψευτομουφτής Ξάνθης Αχμέτ Πατίνκοφ (Μετέ)